Jump to content
gradinarq

Функционалност на дистроник

Recommended Posts

Здравейте! Бих искал да попитам тези от вас, които притежават Honda CR-V 3 с най-високо ниво на оборудване следното нещо - бутона на волана за дистроник, всъщност означава ли, че колата притежава адаптивен круиз контрол? Или това е някаква по-различна функцоналност? Прикачвам и снимка на бутона за пояснение.

 

image.thumb.png.9b71237caead9a05288686c43efab518.png

 

Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Имаш адаптивен круиз контрол. С този бутон сменяш дистанцията която искаш да се спазва спрямо предния автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение към @frizzante да добавя и ,че радара ти е в емблемата отпред на решетката.Поглеждай я от време на време да не е прекалено зацапана,въпреки ,че колата ще те информира.

За безопасност опитай няколко пъти да изпреварваш при пуснат ACC, за да свикнеш. Имай предвид, че когато колата пред теб влезе в обсега на радара и ти  я застигаш твоята почва да намаля и ти убива скороста за изпреварване.Трябва да подадеш газ, за да елиминираш спирането или да заходиш за изпреварване по-рано преди радара да е засякъл колата пред теб. Поздрави

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай зад някого извънградско и градско, за да и свикнеш с алгоритъма.

Градско намаля и пази дистанция от предната кола при минаване на легнали полицаи, а после си ускорява, но да знаеш че не спира до 0, просто ти дава време за реакция.

Ако си чукнал спирачката от боязливост, тя излиза от активен режим и минава в готовност, но не се деактивира напълно. За това и има отделен бутон.

Ако не е в активен режим, а на "стенд бай", при изпреварване пак ще мига ако си близо до предната кола и дебнеш момента - да не се стреснеш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.11.2020 г. at 8:35, AzSum написа:

В допълнение към @frizzante да добавя и ,че радара ти е в емблемата отпред на решетката.Поглеждай я от време на време да не е прекалено зацапана,въпреки ,че колата ще те информира.

За безопасност опитай няколко пъти да изпреварваш при пуснат ACC, за да свикнеш. Имай предвид, че когато колата пред теб влезе в обсега на радара и ти  я застигаш твоята почва да намаля и ти убива скороста за изпреварване.Трябва да подадеш газ, за да елиминираш спирането или да заходиш за изпреварване по-рано преди радара да е засякъл колата пред теб. Поздрави

Радарът не е в емблемата, а зад нея. Отделно устройство, което е хванато за купето, а не за бронята. Емблемата е от композитен материал, за да може радиовълните от устройството да нямат затруднение.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, отделно устройство е зад емблемата. Мисълта ми бе, че особено в дни като тази седмица трябва да се поддържа емблемата чиста, за да работи. Понеделник пътувах за Сф и почти на всеки 30 км се зацапваше от сняг и спирах ,за да чистя понеже светват предупреждения на таблото.

Относно композитния материал на емблемата някой пробвал ли е да го "шлайфа" и да сложи фолио? 

Моя изглежда много зле от слънцето и се замислям?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...