Jump to content
Боря

Горивен филтър, накладки и окачване Хонда акорд 7 2,4 2003

Recommended Posts

Здравейте колеги, предстои ми смяна на накладки, горивен филтър и евентуално "нещо" по окачването, което тропа, когато минавам през дупки. Та въпросът ми е от къде е най-добре да взема филтъра и накладките и каква марка да са. става дума за София, а и също така по окачването части от къде се взимат хубави, без значение цената, търся качество, с пояснението, че все още не знам какъв е проблемът (биалетки, тампони...).филтърът само от бултрако ли е надежден? Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслени филтри OEM Purflux MANN Mahle.

Накладки от общите поръчки ЕВС.

Въздушен и филтър купе използвам бюджетни .

Качественни части от тук.Дори бих я закарал там да я обслужа в сервиза на Фена

 Тук има информация за маслените филтри

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Боря Кой ще ти ги сменя? Не всеки сервиз се навива да работи с материали на клиена ако ме разбираш. Горивния филтър ти е в резервоара и по препоръка на човека, който ми поддържа колата не сме го сменяли. Другите флуиди колеги  са  писали за общи поръчки от форума. KARPERA ти е дал добра опция да поръчаш от Фена. Аз лично не съм взимал така и не мога да изкажа мнение. Относно дискове и накладки, пак по съвет на механика- дискове ТRW с накладки ATE. Но пак провери дали сервиза, който си избрал ще са ОК да работят с части закупени от теб.

Редактирано от Ivan_Ch
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично директно правя обратен завой ако не работят с мои части.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с горивния филтър, ще ти надживее колата. Накладки предни АТЕ, задни каквото сложиш. Биалетки отново каквото намериш, все изкарат по 20-30к без проблем, няя смисъл да се хвърлят пари за марки, неоправдано е. С тампони, едва ли ще имаш проблеми, освен с тия на стаб. щангата, хората вземат оригинални, има заместители на фебест и ?ямато? , другия вариант е да сложиш подложки върху старите и да забрайш за всичко, най-вече за даването на пари. Може да имаш проблем и с горния носач, тампоните и шарнира, отново фебест са едни добри заместители, аз лично си ги смених преди бая км, още не са мръднали, 35лв бройката. За долен шарнир с две ръце за CTR като марка, не е мръднал, смених един брой, возя още един в колата от 3 години вече. 

Редактирано от sashua
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, колеги. Относно външните части за майсторите, знам че не ввсееки е съгласен така, но си изпратих и за това търся този вариант

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...