Legend91 141 #1 Публикувано 5 Октомври, 2020 Искам да помоля колегите, които са се занимавали с това или имат информация как се прави, да споделят - ако може със снимки, понеже от схемите в ръководството за потребителя на Хонда не се разбира абсолютно нищо. Балончета, винтчета, а като отвориш капака никакви балончета няма.... Има и изискване за отстояние 7,5 м от стена, на абсолютно равно, нещо което в нашенските условия е трудно приложимо, вероятно има хитринки регулирането да се направи и по друг начин? Благодаря на всички отзовали се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 5 Октомври, 2020 (Редактирано) Отиваш в паркинга на някой мол – ето ти тъмно, равно… Гледаш колата да е фронтално насочена към стената (на 90°). Залепяш бронята близо до стената, за да видиш точно колко е височината на центъра на фара. Дърпаш колата 10метра назад и следвайки указания наклон (1.3%) нагласяш хоризноталната линия (долната, ако имаш две – т.е. ако си с ксенон) и на двата фара да е 13см под нивото на фара, което си взел първоначално. Това прави горната хоризонтална линия (ако си с ксенон) да остане на почти същото ниво. Също така при отдалечаването на колата сноповете трябва да останат на същата вертикала. Т.е. да не се изместят наляво/надясно. Повече подробности и снимки има в други теми, потърси ги. Редактирано 5 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #3 Отговорено 5 Октомври, 2020 На всеки пункт за ГТП могат да ти ги настроят...за 2минути. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #4 Отговорено 5 Октомври, 2020 А може и сам, просто трябва да инвестира свое време за проучването и манипулациите. Дори не му трябва стена и хоризонтален път. Слага колата в неосветена уличка, и с отверката врътка реглажа нагоре, докато от мястото на водача не почнат да му блестят в очите рефлекторите и светлоотразителите на паркираните вдясно и вляво коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #5 Отговорено 6 Октомври, 2020 Айде няма нужда от регулиране без стена. Тук не съм съгласен с теб, Цецо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #6 Отговорено 6 Октомври, 2020 По-добре си е на стена, но и с описаното от мен става - налагало ми се е. Важното е фаровете да не светят прекалено близо, или твърде високо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #7 Отговорено 6 Октомври, 2020 Може и на улицата, но само ако си карал вече кола с добре регулирани фарове и знаеш точно как трябва да светят. И пак не става от раз, а нагласяш, караш, донагласяш – и така няколко пъти. За ГТП пунктовете не знам дали на всеки могат, но определено е лесно и бързо решение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #8 Отговорено 6 Октомври, 2020 Да, това идва с годините - трудно се обяснява, но веднага си личи, ако не е в ред реглажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #9 Отговорено 6 Октомври, 2020 (Редактирано) A може ли малко помощ с намирането на въпросните контроли и къде е тази "линия която трябвало да съвпадне с линията на gauge" както и къде е това мехурче за което говорят. Аз мехурче не видях... Може би трябва да си измия двигателния отсек или да увелича диоптъра? 😂 Врътката от първата страница я видях. Но наднея има още една гайка която не знам за какво служи. Може би за да се затегне врътката след като се настрои? Ето това мехурче никъде не го видях (където пише "pitch") : Врътката за vertical adjustment също не я открих: Редактирано 6 Октомври, 2020 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 141 #10 Отговорено 7 Октомври, 2020 Намерих две видеа които може би ще бъдат полезни: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове