nunezz 22 #1 Публикувано 16 Септември, 2020 (Редактирано) Здравейте! Днес забелязах, че при свещта на 2 цилиндър има масло. От какво може да е ? Гарнитурата на капака на клапаните е сменена заедно с тампончетата, дето са отворите на капака. Не гори масло, работи като часовник. Самата свещ отдолу е суха, омаслена е само отгоре при резбата. Редактирано 16 Септември, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #2 Отговорено 16 Септември, 2020 О пръстените на свещите, да не са сдали багажа? Или да са с по-малка дебелина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #3 Отговорено 16 Септември, 2020 Ми не знам.. чисто нови са. Сигурно ще са по-малки. От къде мога да си поръчам японски ? Че моите са френски и чета само негативни коментари... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #4 Отговорено 16 Септември, 2020 @fenabg от него си поръчах гарнитурите на картера и капака на клапаните,заедно с въпросните О пръстени. 3-та година нямам проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #5 Отговорено 16 Септември, 2020 Тези ( № 8 ) пускат масло в тръбата на свещите. Питай fenabg. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 16 Септември, 2020 (Редактирано) преди 39 минути, dandilov написа: Питай fenabg. Не са те а тече под кобилиците , мотора е д14а2 3+1 са О-пръстените. Редактирано 16 Септември, 2020 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #7 Отговорено 16 Септември, 2020 И ако са кобилиците, какво е решението ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 17 Септември, 2020 Разглабяне и смяна на пръстените. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове