Jump to content
Wonder

Два проблема с оборотите на Honda Accord 2004, 2.4

Recommended Posts

Здравейте, 

 

От няколко дни съм собственик на Honda Accord, 2004г., 2.4, автомат. Направих първоначално обслужване, но не я бях карал на дълго след закупуване. Единият проблем е с претрисане на 2000 оборота. След отнемане или подаване на газ изчезва. Видях минала тема, но нямаше някакъв ъпдейт каква е била причината и дали е оправен проблемът. Другият проблем, който забелязах вчера е, че при палене на студен двигател, колата държи около 1500 оборота няколко минути. След като загрее, този проблем изчезва и си държи нормално обороти след палене. Всякакви идеи биха ми били от полза, за да коригирам проблемите. Надявам се да съм в правилния раздел. 

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият проблем е свързан с карета/полуоски. Второто не е проблем, така е докато позагрее мотора.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, 1500 оборота са нормални за студен двигател. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей  ако тази тема ти помогне ,виж какво се оказа при колегата. 

Обслужи  ли автомата ,това само в движение ли е.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, jijane написа:

Първият проблем е свързан с карета/полуоски. Второто не е проблем, така е докато позагрее мотора.

 

преди 27 минути, Mast3rX написа:

Здрасти колега, 1500 оборота са нормални за студен двигател. 
 

Благодаря ви! Ще проверя какво се случва с каретата. Четох, че е възможно и неправилно изгаряне, но ще трябва да си намея човек с хубава диагностика.

преди 18 минути, CARPERA написа:

 

Здравей  ако тази тема ти помогне ,виж какво се оказа при колегата. 

Обслужи  ли автомата ,това само в движение ли е.

 

Претрисането го усещам само в движение, но и не съм го тествал на място да държа 2000. Автомата още не съм го обслужил, но май няма да е лоша идея да го направя. Иначе след като загрее, си държи 650 оборота, нямам проблем с ниски за момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата @jijane е абсолютно прав.

Освен, че е технически грешно да се правят такива препратки, асоциаци с грешни възможни решения на проблема може да тласнат колегите в грешна посока, а ако случи и на недобросъвестен майстор може да се прахосат доста нерви и пари.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Wonder said:

 

Претрисането го усещам само в движение, но и не съм го тествал на място да държа 2000. Автомата още не съм го обслужил, но май няма да е лоша идея да го направя. Иначе след като загрее, си държи 650 оборота, нямам проблем с ниски за момента.

Явно колегата ме е разбрал. 

Не е направил грешни изводи,не съм го подвел да веземе грешни решения,и счупил колата му.

Не съм го тласнал да скочи от пропаста.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.09.2020 г. at 10:07, Wonder написа:

 

На 11.09.2020 г. at 10:07, Wonder написа:

Здравейте, 

 

От няколко дни съм собственик на Honda Accord, 2004г., 2.4, автомат. Направих първоначално обслужване, но не я бях карал на дълго след закупуване. Единият проблем е с претрисане на 2000 оборота. След отнемане или подаване на газ изчезва. Видях минала тема, но нямаше някакъв ъпдейт каква е била причината и дали е оправен проблемът. Другият проблем, който забелязах вчера е, че при палене на студен двигател, колата държи около 1500 оборота няколко минути. След като загрее, този проблем изчезва и си държи нормално обороти след палене. Всякакви идеи биха ми били от полза, за да коригирам проблемите. Надявам се да съм в правилния раздел. 

 

Поздрави!

Ще ти кажа какво да направиш но първо спокойно няма нищо лошо като запалиш двигателя дръж на 3000 оборота за 10сек и после пусни и ще се върне на 1000 оборота също така не е зеле да смениш маслото на всеки 8000км. или на 10месеца казвам толкова рано защото трябва да се види кое масло е най - добро за теб как да го разпознаеш Ами колата трябва докато си караш (след 500км.) Да е тиха и мощтна и аз ще ти кажа 3 такива и очаквам отзиви за всяко (ако може модератора да позволи защото ще е примерно на всеки 8000км. Или на всеки 10 месеца ето ги и тях:  Castrol edge 5W 30 другото е Shell helix ultra пак 5W 30 и Ravenol FEL 5W 30 карай само с 5W 30 и слагай 4,2 литра и ми кажи от кое си най доволен и ако може да ми кажеш какво ти е маслото сега.

Редактирано от Живко_Минев
Бъг
  • Хаха 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.09.2020 г. at 13:34, CARPERA написа:

да веземе грешни решения,и счупил колата му

Не казвам, че ще се счупи, ама тръгне ли при майстор да проверява и сменя какво ли не ще му дойде нанагорно финансово. :)

 

@Живко_Минев, добре дошъл, надявам се да не се вписваш в профила "професор" от тази тема:

 

  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...