Jump to content
Untouchable

Хондата след премахване на ДПФ

Recommended Posts

Споделих тук че ще изолирам ДПФ-а, причини първо 08.2008г. автомобила ми го пишат Евро 4, той фабрично е Евро 5, същата кола 2009г. е Евро5, защо?? защото балъците така решили да си пишат закони. Имало заповед че само коли след 2008г. били Евро 5, някой кръгъл олигофрен е измислил това защо??? за да ви дерат с данъка за това от 127лв на 170лв. - държава....НЯМА. 

 

Та по темата.....понеже търговеца е скапаняк, ми занулил компа на колата че демек е сложен нов ДПФ, аз си карам и след 10 000км. светна лампата ама оная кривата където колата в сервизен режим и ДПФ за смяна. Та след направена качествена диагностика при приятел излезе изгорял долен датчик на ДПФ -400 пауна. Та живота на ДПФ е 230 000км. колата ми е на 235 000км. Решението в кофата. Ако бяхме нормална държава бих купил нов и да го монтирам и ДПФ и датчик и там квото е, ма не е нормално някой луд да ти казва как черната дъска е бяла.

 

Заключението, колата въври повече, разхода не е мръднал мисля даже че падна, с колко не съм я засичал но ми харесва. За  сега всичко работи, главно тракшън контрола, защото при некомпетентна работа по компа първо той спира да работи. Колата НЕ пуши, Не е по-шумна, нарочно не е направен ремап защото колата ще почне да пуши като и даваш рязко газ, после следват и други неща, съединител, спирачки и така нататък. От 150к.с. с ремап става на 183к.с. но доколкото знам S-type е 180 ма е с друг съединител и спирачки, може и други неща не е само нали дай да сложим новия софт. А и турбо на 235 000км. да го натоваря не мерси.  

 

Та някой може да обори това което написах но си прецених че не си заслужава ремпа поне за мен, а не съм плащал за цялата процедура нямаше да плащам и за ремап та да се чудя дали да го правя, мое решение. За 150к.с. след махането на ДПФ-а върви много, сравнявам го с друг семеен автомобил преди време БМВ 525Д, 163к.с. разлика никаква, даже Хондата върви доста повече със своите 4 цилиндъра.

 

Та това е за сега, дано да е полезно за хората решили да махнат тапата ДПФ. Еко активистите да ме извиняват ма държава която гори боклука на света не заслужва УВАЖЕНИЕ, и дизелите са най-малкия проблем на замърсяването, прочетете за фините частици от гумите на колите които са хиляди пъти повече от тези от дизела. Ама ся ако се върнем на дървените колела егати и прогреса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най сигурният начин да смачкаш един дизел е като го ремапнеш.

Това за държавата не съм изобщо съгласен, просто се въвежда директива приета от ЕС и трябва да се въведе и при нас, щем не щем.То по твоята логика колега и Германия и Франция  не са държави.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия лайна всички ги дишаме. Та, колкото повече тарикати, толкова по-добре ще става...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата ни е такава, именно защото ние поединично не я уважаваме и не се борим за нея! А най-лесното е да я оплюем и да не спазваме правилата... Пък после някой друг ни бил виновен...

 

П.П. Не съм екоактивист!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ми разбра мисълта, няма държава, защото аз си купих кола Евро 5, нали да съм ЕКО, и кво стана ааа ма тя не била Евро 5 а Евро 4 защото не влизала в годината 2009, защо ??? еми просто така, и ДА, държава която гори боклука на света не е държава, Германия и Франция къде видя да горят боклука на света и да го дишат хората ??? никъде защо??? защото са Държави не кенефи. И как така Една и съща кола с един и същ мотор различни години различни категории??. Аре да не пишем повече глупости, няма значение, ако прочетеш малко ще разбереш че при направата на батериите за ЕКО колите замърсяването и хиляди пъти повече. Тея директиви знаеш ли от кога ги има в Англия и щом там колите също ги карат на преглед с махнат ДПФ и не са им променили категориите значи може...ама ся и Англия ако не е държава какво да кажа повече. И като я закараш топла на преглед толко ги хваща системата коя категория е че нямам думи. Аз лично се чувствам прецакан че дадох 22 бона за кола Евро 5 а я писаха Евро 4 и лично с шефа на КАТ говорих и ми показа скапаната заповед че НЕ МОЖЕ ДА Е ЕВРО 5 2008г. Толко! За да плащаш данъци това е.

 

Не съм поредния тарикат плащам си за всичко, не си хвърлям боклука от терасата и по улиците, смисъла на това което прочете е съвсем друг ма не го разбра както и да е. 

 

Та темата е за да разберат хора които със сигурност ще го направят това скоро с ДПФ-а какво следва след него.

 

Това ви го написах да разберете че колкото и да ви се иска да сте в крачка с новото време, не ви го позволяват, и винаги ще сте прецакани а па вие се пънете колкото си искате. 

 

При следващи разводнявания и тъпоти от сорта " гледай го тоя колко е смешен  да пише глупости " ще помоля АДМИНА  да я изтрие!

 

Съжалявам пичове, всеки си има мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, може да не съм ти разбрал мисълта, но май и ти не си разбрал моята... :) Нищо лично!

В продължение на мисълта ми, колата ако е по документи Евро 5, няма сила в Бг, която да го промени! Щом някоя институция променя категория, ей така по свое осмотрение, без право и по бюрократични причини, тогава се ходи на съд!

Имаш официални документи от производителя, взимаш официален документ от вносителя, ако трябва изискваш становище директно от Хонда - Япония, наемаш адвокат и им разкатаваш майката! В последствие ще ти изплатят всички разноски по дела, че даже и морално обещетение.

Вярно! Разправия е и ще отнеме време, но ще си отстоиш правата! Лесно няма, особено в нашата Държава. А се е стигнало до тук, така да е трудно, защото всички до сега са подвивали опашка и са търпяли дивотии, вместо да си отстояват правата!

Така трябва да се прави! А не да "свиваш уши" и да се примиряваш с бюрократската дивотия.

Аз ако дам толкова пари и ми извъртят такъв номер, няма да ги оставя на мира, ей!!! Ще ги побъркам!

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2003та също са Евро 3, но Акордът ми (от тая година) е писан както по документи – Евро 4. Дандилов е прав за това. А вече това, че някой в КАТ не си върши работата…

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

Да, може да не съм ти разбрал мисълта, но май и ти не си разбрал моята... :) Нищо лично!

....................................................................................... няма да ги оставя на мира, ей!!! Ще ги побъркам!

 

Човек значи извадих си документ от Бултрако за това че колата ми е Евро 5,  цена 50лв. , ония от КАТ ми казаха че и от завода в Япония да си извадя все тая имало заповед и толкова. Скъсах всички там листа и толко, все едно запалих 50лв. . Има Такива Акорди продавани нови без ДПФ същата година и са писани Евро 5 от официален представител са продавани за какво говорим. Пари на държавни чиновници особено катаджии под маса не бутам, нерви за дела и тем подобни щуротии нямам а времето ми е пари. След като такива подобия на хора ни скапват живота, ще го карам с техните камъни по тяхната глава, затова пишат Евро 4, правя я Евро -4, все ми е тая, въпроса е принципен за това че не съм само аз прецакания а много още които не са писали във форума. Тука човек всичко е тотален срив, всеки гледа да прецака другия и не му дреме, ден да мине друг да дойде. Мен много отдавна ми е писнало и почнах да не обръщам внимание, аз простотии не правя, хората не лъжа, и тоя ДПФ е към 3000лв. за мен не нужна инвестиция при положение че пак на документи съм в 4-ката! Само чаках да се скапе и в кофата, ако някога нещата се оправят(което взе много яко да ме съмнява) ще си купя нов ДПФ, но за сега така се оправям с идиотите които само се опитват да ти диктуват живота, жалък опит ма нека си вярват.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, Untouchable написа:

ще го карам с техните камъни по тяхната глава,

 

преди 49 минути, Untouchable написа:

но за сега така се оправям с идиотите които само се опитват да ти диктуват живота,

 

Не! Така го караш с техните камъни и по Твоята, и по Нашата глава, на всички ни!

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, Untouchable написа:

Човек значи извадих си документ от Бултрако за това че колата ми е Евро 5,  цена 50лв. , ония от КАТ ми казаха че и от завода в Япония да си извадя все тая имало заповед и толкова. Скъсах всички там листа и толко, все едно запалих 50лв. . Има Такива Акорди продавани нови без ДПФ същата година и са писани Евро 5 от официален представител са продавани за какво говорим. Пари на държавни чиновници особено катаджии под маса не бутам, нерви за дела и тем подобни щуротии нямам а времето ми е пари. След като такива подобия на хора ни скапват живота, ще го карам с техните камъни по тяхната глава, затова пишат Евро 4, правя я Евро -4, все ми е тая, въпроса е принципен за това че не съм само аз прецакания а много още които не са писали във форума. Тука човек всичко е тотален срив, всеки гледа да прецака другия и не му дреме, ден да мине друг да дойде. Мен много отдавна ми е писнало и почнах да не обръщам внимание, аз простотии не правя, хората не лъжа, и тоя ДПФ е към 3000лв. за мен не нужна инвестиция при положение че пак на документи съм в 4-ката! Само чаках да се скапе и в кофата, ако някога нещата се оправят(което взе много яко да ме съмнява) ще си купя нов ДПФ, но за сега така се оправям с идиотите които само се опитват да ти диктуват живота, жалък опит ма нека си вярват.

Моите документи за Хондата които си бяха от Швейцарски дилър на Хонда също се с евро-5.Писаха ме евро-4 и на другият ден ми мина.Утре като ме изнерви катализатора и той отива в коша но при мен номерът може и да мине но при теб изобщо,защото филтъра за твърди частици няма общо с катализатора който също имаш. Иначе и аз съм на мнение,че този филтър най добре да го хване липсата. Чипосват се коли в целият свят и се правят разни тунинги на изпускателните колектори НО от хора които могат да си го позволят,тоест да си плащат данъка за това без да ревът и обиждат страната си.

Та не разбрах нещо темата ти (предполагам и доста колеги)  хвалиш ли се или се оплакваш? Не пиши толкова дълго,с прости думи то напиши като за прост човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо хваля се как, тука  всички сме милионери в държавата. Ти как мислиш? Не са ми проблем 50лв от горе на данъка, тези сметки се правят преди да купуваш, въпроса е принципен, защо 2 еднакви неща са с различна категория. Ма така цакат много хора с тъпо измислени документи иначе откъде ще се финансира бюджета а ? Не обиждам държавата, осмивам държавността, две коренно различни неща. За тея които бутат под рафта може за другите не, е това осмивам. 

Кво не разбра? темата беше за това каква е причината да махна ДПФ-а и как се държи колата след това. Знам че има катализатор технически съм грамотен. Но както казах БЕШЕ, ся стана поредната помия както обикновено става. 

 

Просто като за прости хора!

 

ПОВЕЧЕ ТУКА НЕ ПИША КОЙ РАЗБРАЛ РАЗБРАЛ!

МОЛЯ НЯКОЙ АДМИН ДА  МАХНЕ ТЕМАТА СМИСЪЛ НИКАКЪВ, БЛАГОДАРЯ!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Untouchable Колега сега те разбрах,или поне така си мисля.Но гледай сега и другата гледна точка защо аз мисля,че за начало нещата са подобряват,но явно не може с магическа пръчка да се стигне от първият път до съвършенство.

Данъка на Хондата ми през 2018 е 327.75лв. тук нямам никаква остъпка за евро норма,за другите колеги също и никой не се оплаква.

Данъка за 2019 вече е 188.37лв. тук вече държавата е въвела евро нормата (в моят случай евро 4) и си спестявам точно 139.38лв които държавата ми оставя в семейният бюджет (естествоно пак печели жената,мамка му) Разликата в евро нормата от 4 до 5 не знам колко е но не вярвам да е повече от 20/25лв. Аз съм 156,ти си 150, сметката и за теб ще е почти същата.

Аз съм доволен от разликата 140лв които ни оставят,не,че ще ме съборят ако ги дам,но вече има надежда,че нещата започват да се подобряват и в един момент справедливост ще има за всички.Преди да въведат евро нормата си плащахме и не се оплаквахме,а тези с тежките машини от по няколко стотин коня плащаха 2 лева.

Сега разбра ли как изглежда поста ти в очите на колегите.Лично на мен ако ще и евро 3 да ме пишат все ми е тая стига колата да е по далече от сервизите.

Жив и здрав да си.

00.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @Untouchable, моля те по-леко го раздавай с езика. Това, че някой не може да разбере нещо или има различно мнение от твоето не е повод за такава реакция – „Просто като за прости хора!“ и главни букви.

 

Ако нещо не ти харесва в развоя на темата (оф-топик, спам например), ползвай бутона за репорт на съответния пост. По същия начин можеш да поискаш и затваряне на темата си. Модераторите не четат всички теми и всички мнения, за да хванат евентуална молба за нещо в някой пост. Засега заключвам темата, мисля, че се поизчерпа.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...