dragnev 0 #1 Публикувано 2 Септември, 2020 Насково си купих сивик 1.7 ctdi 2005 и волана и доста тежък като го сравнявам с предишни коли които съм карал. Понеже някъде бях чел че има електрическо подпомагане на волана или нещо подобно исках да попитам как да разбера дали работи изобщо и колко струва евентуална поправка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 3 Септември, 2020 Сервоусилвател е системата за по-леко въртене на волана, с масло работи, не е електрическа. Ако не работи няма да можеш да го забъртиш волана с една ръка когато си спрял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3 Отговорено 3 Септември, 2020 Сивик 7-ма хетчбек е с електрически сервоусилвател. Сивик 7-ма седан е с хидравлично серво. В действителност по-тежко се върти волана от очакваното и спрямо някой европейски производители на автомобили. Рейката е слабо място на сивик 7-ма, но проблемите са чукане, тропане и т.н. при шофиране по павирани улици и при плитки дупки, но с остър ръб. Ремонтът е с противоречив успех - след няколко месеца пак започва да чука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #4 Отговорено 3 Септември, 2020 преди 5 минути, icko_stanev написа: Сивик 7-ма хетчбек е с електрически сервоусилвател. E, това не го знаех, значи е само електрически усилвател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #5 Отговорено 3 Септември, 2020 Рейката може и е добре да се гресира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #6 Отговорено 4 Октомври, 2020 През цялото време ли е тежък или при определени ситуации? Измери промяната на напрежение при навиване на волана плътно при първото палене, и при загрял мотор. Ако много пада волтажа тогава се върти трудно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 11 #7 Отговорено 7 Октомври, 2020 On 9/3/2020 at 5:48 PM, lelemale13 said: Рейката може и е добре да се гресира Като се свалят маншоните ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #8 Отговорено 7 Октомври, 2020 Да, и от двата края аз ползвах спрей грес на вюрт като напръска добре завъртя волана и после пак пръскам и така и от другата страна. Но след това почна да тропа, като се сгъсти греста след няколко минути тропаше доста по рядко. А преди греста по пръта вътре имаше нещо черно което повече приличаше на лепило После работеше и по добре, бях доста доволен. Спрея на грес измива пръта(стържена) от това някога което е било грес но предполагам и с грес от кутия също ще стане но бъди щедър с греста каквато и да е.Правих го отгоре и беше доста тясно и криво можеби на канал да е по лесно а после ползвах 2 свински опашки вместо скобите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 11 #9 Отговорено 12 Октомври, 2020 (Редактирано) On 10/7/2020 at 5:29 PM, lelemale13 said: Да, и от двата края аз ползвах спрей грес на вюрт като напръска добре завъртя волана и после пак пръскам и така и от другата страна. При мен е омаслено където е хванат маншона, или греста се е стопила или си тече масло. Някакво жълтеникаво е, а хидравличното е червено. И все пак не знам като махна маншона дали няма да изтече всичко Редактирано 12 Октомври, 2020 от electric28 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #10 Отговорено 12 Октомври, 2020 Ихаа, къде ни заби с тази Форд-ова рейка. Няма значение. На снимката се вижда, че е хидравлична и значи има какво да тече. На сивик 7ма просто няма какво да тече. А цвета на маслото може да е различен от червен. На Равенол например течността за хидравликата е с цвета на двигателно масло. https://www.ravenol.de/en/product-range/special-hydraulic-fluids-1/ravenol-psf-y-fluid/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragnev 0 #11 Отговорено 12 Октомври, 2020 On 10/4/2020 at 10:28 AM, viktor11 said: През цялото време ли е тежък или при определени ситуации? Измери промяната на напрежение при навиване на волана плътно при първото палене, и при загрял мотор. Ако много пада волтажа тогава се върти трудно. През цялото време си е тежък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове