Jump to content
doto

Бучене на двигателя преди включване на втория вал

Recommended Posts

Здравейте, притежавам Хонда ЦРВ 2, двигател К20А4, 150к.с.,бензин. Имам проблем, свързан със силно бучене на двигателя преди включване на втория вал, на всяка предавка. Мисля си  за не достатъчно гориво или въздух. Моля дайте мнение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да допълня- след включване на втория вал вибрациите изчезват. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кой е този втори вал?

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз размишлявах над този въпрос: Кой е втория вал на всмукателните клапани или на изпускателните? Те валовете така или иначе са два и работят едновременно, друг е въпроса ако се има в предвид V-tec системата, ама там просто се задейства клапан, който активира допълнителната гърбица на вала.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съжалявам, че не съм се изразил правилно(все пак съм новак във форума), да  става въпрос за V-tec системата.  Вече се замислям нали не е проблем в съединителя, понеже преди включване на V-tec системата двигателя е почти в критични  обороти и след зацепването двигателя става по тих и спокоен, набира много добре. Но си мисля че би трябвало да замирише на феродо. Проблема е най-дразнещ на магистала при 120 до 130 бучи неприятно, при по висока скорост се успокоява, та трябва да се кара със 110 или 140. Благодаря за мненията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля че не си се насочил правилно към проблема. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че ще е най-добре просто да отидеш при майстор, запознат с Хонда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А в спряло положение като натискаш педала на съединителя има ли някакви шумове и бучене? Обясни малко по-подробно какъв е точно случая.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

V-tec при К20А4 се включва на 2200 оборота, отваря се и втория смукателен клапан и на практика става от 12 на 16 клапана колата и дотам,това не е V-tec в общоприетия смисъл на думата-нямаш агресивна настройка на вала. Според мен ти говориш за клапата на всмукателния колектор, която се отваря и затваря в зависимост от оборотите и натоварването на мотора и е на вакуум за да осигури дълъг или къс път на въздуха за оптимизация, нормално е да сменя леко звука. Ако няма проблеми с вървежа,горене на масло и тн не бих я пипал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за мненията, днес забелязах че шума се появява при около 2500 и изчезва при 2900 оборота. Няма проблеми с вървежа, горене на масло и други.

Колата няма друг проблем освен на магистрала от 120 до 130 км/ч, шума е неприятен и се пътува много некомфортно. Трябва да държа 110 или 140км/ч.

Мнението на ,,Пич" най се доближава до моето, първоначално се бях насочил към недостиг на  въздух. Бях гледал клипче в You tube, подменяха някакви филтри в всмукателния колектор намират се някъде след дроселовата клапа, но достъпа до тях е от обратната страна. За съжаления клипчето не мога да го намеря сега.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...