Jump to content

doto

Новак
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About doto

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda crv-2, 150kc.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Благодаря за мненията, днес забелязах че шума се появява при около 2500 и изчезва при 2900 оборота. Няма проблеми с вървежа, горене на масло и други. Колата няма друг проблем освен на магистрала от 120 до 130 км/ч, шума е неприятен и се пътува много некомфортно. Трябва да държа 110 или 140км/ч. Мнението на ,,Пич" най се доближава до моето, първоначално се бях насочил към недостиг на въздух. Бях гледал клипче в You tube, подменяха някакви филтри в всмукателния колектор намират се някъде след дроселовата клапа, но достъпа до тях е от обратната страна. За съжаления клипчето не мога да го намеря сега.
  2. Съжалявам, че не съм се изразил правилно(все пак съм новак във форума), да става въпрос за V-tec системата. Вече се замислям нали не е проблем в съединителя, понеже преди включване на V-tec системата двигателя е почти в критични обороти и след зацепването двигателя става по тих и спокоен, набира много добре. Но си мисля че би трябвало да замирише на феродо. Проблема е най-дразнещ на магистала при 120 до 130 бучи неприятно, при по висока скорост се успокоява, та трябва да се кара със 110 или 140. Благодаря за мненията.
  3. Да допълня- след включване на втория вал вибрациите изчезват.
  4. Здравейте, притежавам Хонда ЦРВ 2, двигател К20А4, 150к.с.,бензин. Имам проблем, свързан със силно бучене на двигателя преди включване на втория вал, на всяка предавка. Мисля си за не достатъчно гориво или въздух. Моля дайте мнение
×
×
  • Create New...