the_game443 0 #1 Публикувано 6 Юли, 2020 Здравейте имам някакъв проблем с обортомера като дам мигач и стрелката рязко пада до нулата и пак се връща не всеки път го прави вчера пътувах извън града и сигурно го направи 7-8пъти някой имали на идея от какво може да е благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #2 Отговорено 22 Юли, 2020 (Редактирано) Много странно. Ако играят оборотите може се оправят нещата с регулиране на клапаните. Редактирано 22 Юли, 2020 от Mys7Ic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #3 Отговорено 22 Юли, 2020 (Редактирано) Най вероятно е електрически проблема и няма нищо общо с клапаните, които е хубаво да се проверят все пак. Да не е влязло вода в някой от мигачите. Редактирано 22 Юли, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #4 Отговорено 23 Юли, 2020 Завърти само на контакт и издърпай буксата на TPS-a,след 2 секунди пак я закачи. Върни контакта и запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #5 Отговорено 24 Юли, 2020 (Редактирано) Здрасти, да споделя как беше при мен. Нямше връзка с мигачите,но стрелката на оборотомера падаше до нула като двигателя не изгасваше, правеше го от дъжд на вятър( рядко). И така няколко месеца до настъпването на пролетта и затопляне на времето. После започнаха проблемите - след достигане на определена температура може би около 50 градуса на антифриза ( стрелката малко преди там където трябва да е) колата гаснеше. След моя намеса в буксата на делкото вадене и слагане на ново, колата палеше и нямаше проблем да я караш колкото искаш ( ходих до морето с този проблем). След като установих,че гасне всеки път след като стрелката отлепи (и на газ и на безнзин го правеше) тръгнах от кабелите,свещите, буксата на делкото към ECU-то премерени, (за жалост не можах да намеря желаещ да замери вътрешните органи на делкото) ,всичко беше по книга. После смених датчика на антифриза и там нищо,почистих и палец и капачка на делкото - нищо, проблема остана. И така в един ясен слънчев юлски ден на обяд изобщо не запали, светна чека,сложих кламер и ми даде грешка за горна мъртва точка мисля,че беше 8 ,допреди това нямаше check engine светкащ. "Ново" делко от моргата само, че този път Hitachi,а не Lukas и спи градо.От тогава съм нямал проблем. Съвета ми е да пробваш с друго делко,ако можеш или да го измериш дали е в нормите ,но не само изхода на буксата ,а и вътрешната карантия. П.п -забеавих да споделя,че смених главното реле, а предишното го презапоих,и клемореда също смених Редактирано 24 Юли, 2020 от Niko2Niko Допълнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
the_game443 0 #6 Отговорено 26 Юли, 2020 Значи колата не гасне а оборотите са ок просто като си карам и дам мигач стрелката пада до нулата и после се оправя не всеки път го прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko2Niko 27 #7 Отговорено 26 Юли, 2020 (Редактирано) В такъв случай ,както казва @CARPERA, я закарай на кадърен авто-еликтричар, който да я погледне. Редактирано 26 Юли, 2020 от Niko2Niko запетаи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 30 Юли, 2020 (Редактирано) Когато включиш на аварийни прави ли го ? Редактирано 30 Юли, 2020 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове