Jump to content
the_game443

Проблем с оборотомер - стрелката пада

Recommended Posts

Здравейте имам някакъв проблем с обортомера като дам мигач и стрелката рязко пада до нулата и пак се връща не всеки път го прави вчера пътувах извън града и сигурно го направи 7-8пъти някой имали на идея от какво може да е благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много странно. Ако играят оборотите може се оправят нещата с регулиране на клапаните.

Редактирано от Mys7Ic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най вероятно е електрически проблема и няма нищо общо с клапаните, които е хубаво да се проверят все пак. 

Да не е влязло вода  в някой от мигачите.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърти само на контакт и издърпай буксата на TPS-a,след 2 секунди пак я закачи. Върни контакта и запали. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти, да споделя как беше при мен. Нямше връзка с мигачите,но стрелката на оборотомера падаше до нула като двигателя не изгасваше, правеше го от дъжд на вятър( рядко). И така няколко месеца до настъпването на пролетта и затопляне на времето. После започнаха проблемите - след достигане на определена температура може би около 50 градуса на антифриза ( стрелката малко преди там където трябва да е) колата гаснеше. След моя намеса в буксата на делкото вадене и слагане на ново, колата палеше и нямаше проблем да я караш колкото искаш ( ходих до морето с този проблем). След като установих,че гасне всеки път след като стрелката отлепи (и на газ и на безнзин го правеше) тръгнах от кабелите,свещите, буксата на делкото към ECU-то премерени, (за жалост не можах да намеря желаещ да замери вътрешните органи на делкото) ,всичко беше по книга. После смених датчика на антифриза и там нищо,почистих и палец и капачка на делкото - нищо, проблема остана. И така в един ясен слънчев юлски ден на обяд изобщо не запали, светна чека,сложих кламер и ми даде грешка за горна мъртва точка мисля,че беше 8 ,допреди това нямаше check engine светкащ. "Ново" делко от моргата само, че този път Hitachi,а не Lukas и спи градо.От тогава съм нямал проблем.

Съвета ми е да пробваш с друго делко,ако можеш или да го измериш дали е в нормите ,но не само изхода на буксата ,а и вътрешната карантия.

П.п -забеавих да споделя,че смених главното реле, а предишното го презапоих,и клемореда също смених

Редактирано от Niko2Niko
Допълнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата не гасне а оборотите са ок просто като си карам и дам мигач стрелката пада до нулата и после се оправя не всеки път го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 В такъв случай ,както казва @CARPERA, я закарай на кадърен авто-еликтричар, който да я погледне.

Редактирано от Niko2Niko
запетаи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Когато включиш на аварийни прави ли го ?

Редактирано от Executor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...