Jump to content

Recommended Posts

Дисплея с климатика и радиото е с директна замяна, разликата е само в цвета на подсветката.

При дисплея със скоростта губиш Есо индикацията (на нейно място имаш логото на typeR). Rev индикацията ще работи коректно ако си запазил твоето табло. В противен случай при дизел изобщо няма да свети, при бензин вероятно само първата степен може да светне на макс обороти.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 22 часа, rumpalan написа:

След тази интервенция очаквах, че дисплея ще свети нормално но не се получи - щом включа фаровете, дисплея минава в нощен режим и си намаля автоматично интензитета. Разкачих кабелите и започнах да меря напреженията. Така намерих едно кабелче от буксата на скоростомера, което не се влияеше от състоянието на фаровете, и захраних с него дисплея на климатика. Номера стана и реших, че съм приключил с дисплеите.

Интензитета на светлината на дисплеите се регулира на два кръга, така може да се задава различна яркост на фарове и без.

Когато и при двата варианта ги задам на макс, няма промяна при включване и изключване на фаровете.

 

Edited by Rakeem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, има ли разлика в часовникът от ляв и десен волан? Не са ли еднакви? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rakeem
При мен винаги намаляше интензитета независимо, че врътката беше на макс. Първия път като си откачах акумулатора, си чоплех по централната конзола, седалките и предпазните колани (исках да са червени). Сглабям всичко обратно като свърших работата, закачам акумулатора, паля и на таблото нищо не се вижда - навън едно слънце напекло а дисплеите на минимален интензитет. За секунда изтръпнах (ба, къде го чопля то къде се чупи)... после вдянах каква е работата :)

@Mkilla

Дисплеите са еднакви, различна (огледална) е външната част. Когато демонтирате дисплеите го правете внимателно - донорите по моргите са предимно от UK и ако счупите нещо по външния корпус много по-трудно ще се намери (и по-скъпо най-вероятно).

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rumpalan
Закупил съм си един от английски Type R да го сменя с моя и бях чел, че са еднакви но си написал "от ляв волан" в по-преден пост та за секунда така ми мина през главата дали случайно няма да пасне :D Да, пластмасите с щипките са различни но дисплеите са еднакви ( така пишеше на няколко места в чужди форуми ). Добре а скоростомера и оборотомер, при тях всичко ли е 1:1 с ляв и десен волан? Това вече не съм се интересувал ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mkilla

Дисплеите са еднакви. При оборотомера ако таблото е от кола с десен волан има един допълнителен бутон с размерите на врътката за регулиране яркостта на подсветката, разположен огледално на нея. Бутона задава в какви мерни единици да отчита/показва скоростомера (километри или мили). Ако се прекъсне захранването на оборотомера (откачен/изтощен акумулатор) след възстановяване на захранването уреда стартира автоматично в режим "мили" и трябва да се натисне бутона за да мине в "км". Всичко останало е еднакво. На оборотомерите от коли с ляв волан този бутон липсва (но мястото за монтаж е налично) и са програмирани да си работят в "км".

 

_20200707_002301.JPG

_20200707_002218.JPG

_20200707_002331.JPG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...