Jump to content

Recommended Posts

Дисплея с климатика и радиото е с директна замяна, разликата е само в цвета на подсветката.

При дисплея със скоростта губиш Есо индикацията (на нейно място имаш логото на typeR). Rev индикацията ще работи коректно ако си запазил твоето табло. В противен случай при дизел изобщо няма да свети, при бензин вероятно само първата степен може да светне на макс обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 22 часа, rumpalan написа:

След тази интервенция очаквах, че дисплея ще свети нормално но не се получи - щом включа фаровете, дисплея минава в нощен режим и си намаля автоматично интензитета. Разкачих кабелите и започнах да меря напреженията. Така намерих едно кабелче от буксата на скоростомера, което не се влияеше от състоянието на фаровете, и захраних с него дисплея на климатика. Номера стана и реших, че съм приключил с дисплеите.

Интензитета на светлината на дисплеите се регулира на два кръга, така може да се задава различна яркост на фарове и без.

Когато и при двата варианта ги задам на макс, няма промяна при включване и изключване на фаровете.

 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има ли разлика в часовникът от ляв и десен волан? Не са ли еднакви? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem
При мен винаги намаляше интензитета независимо, че врътката беше на макс. Първия път като си откачах акумулатора, си чоплех по централната конзола, седалките и предпазните колани (исках да са червени). Сглабям всичко обратно като свърших работата, закачам акумулатора, паля и на таблото нищо не се вижда - навън едно слънце напекло а дисплеите на минимален интензитет. За секунда изтръпнах (ба, къде го чопля то къде се чупи)... после вдянах каква е работата :)

@Mkilla

Дисплеите са еднакви, различна (огледална) е външната част. Когато демонтирате дисплеите го правете внимателно - донорите по моргите са предимно от UK и ако счупите нещо по външния корпус много по-трудно ще се намери (и по-скъпо най-вероятно).

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@rumpalan
Закупил съм си един от английски Type R да го сменя с моя и бях чел, че са еднакви но си написал "от ляв волан" в по-преден пост та за секунда така ми мина през главата дали случайно няма да пасне :D Да, пластмасите с щипките са различни но дисплеите са еднакви ( така пишеше на няколко места в чужди форуми ). Добре а скоростомера и оборотомер, при тях всичко ли е 1:1 с ляв и десен волан? Това вече не съм се интересувал ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla

Дисплеите са еднакви. При оборотомера ако таблото е от кола с десен волан има един допълнителен бутон с размерите на врътката за регулиране яркостта на подсветката, разположен огледално на нея. Бутона задава в какви мерни единици да отчита/показва скоростомера (километри или мили). Ако се прекъсне захранването на оборотомера (откачен/изтощен акумулатор) след възстановяване на захранването уреда стартира автоматично в режим "мили" и трябва да се натисне бутона за да мине в "км". Всичко останало е еднакво. На оборотомерите от коли с ляв волан този бутон липсва (но мястото за монтаж е налично) и са програмирани да си работят в "км".

 

_20200707_002301.JPG

_20200707_002218.JPG

_20200707_002331.JPG

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...