rumpalan 92 #41 Отговорено 6 Юли, 2020 Дисплея с климатика и радиото е с директна замяна, разликата е само в цвета на подсветката. При дисплея със скоростта губиш Есо индикацията (на нейно място имаш логото на typeR). Rev индикацията ще работи коректно ако си запазил твоето табло. В противен случай при дизел изобщо няма да свети, при бензин вероятно само първата степен може да светне на макс обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #42 Отговорено 6 Юли, 2020 (Редактирано) Преди 22 часа, rumpalan написа: След тази интервенция очаквах, че дисплея ще свети нормално но не се получи - щом включа фаровете, дисплея минава в нощен режим и си намаля автоматично интензитета. Разкачих кабелите и започнах да меря напреженията. Така намерих едно кабелче от буксата на скоростомера, което не се влияеше от състоянието на фаровете, и захраних с него дисплея на климатика. Номера стана и реших, че съм приключил с дисплеите. Интензитета на светлината на дисплеите се регулира на два кръга, така може да се задава различна яркост на фарове и без. Когато и при двата варианта ги задам на макс, няма промяна при включване и изключване на фаровете. Редактирано 6 Юли, 2020 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #43 Отговорено 6 Юли, 2020 Колега, има ли разлика в часовникът от ляв и десен волан? Не са ли еднакви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #44 Отговорено 6 Юли, 2020 @Rakeem При мен винаги намаляше интензитета независимо, че врътката беше на макс. Първия път като си откачах акумулатора, си чоплех по централната конзола, седалките и предпазните колани (исках да са червени). Сглабям всичко обратно като свърших работата, закачам акумулатора, паля и на таблото нищо не се вижда - навън едно слънце напекло а дисплеите на минимален интензитет. За секунда изтръпнах (ба, къде го чопля то къде се чупи)... после вдянах каква е работата @Mkilla Дисплеите са еднакви, различна (огледална) е външната част. Когато демонтирате дисплеите го правете внимателно - донорите по моргите са предимно от UK и ако счупите нещо по външния корпус много по-трудно ще се намери (и по-скъпо най-вероятно). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #45 Отговорено 6 Юли, 2020 @rumpalan Закупил съм си един от английски Type R да го сменя с моя и бях чел, че са еднакви но си написал "от ляв волан" в по-преден пост та за секунда така ми мина през главата дали случайно няма да пасне Да, пластмасите с щипките са различни но дисплеите са еднакви ( така пишеше на няколко места в чужди форуми ). Добре а скоростомера и оборотомер, при тях всичко ли е 1:1 с ляв и десен волан? Това вече не съм се интересувал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumpalan 92 #46 Отговорено 6 Юли, 2020 @Mkilla Дисплеите са еднакви. При оборотомера ако таблото е от кола с десен волан има един допълнителен бутон с размерите на врътката за регулиране яркостта на подсветката, разположен огледално на нея. Бутона задава в какви мерни единици да отчита/показва скоростомера (километри или мили). Ако се прекъсне захранването на оборотомера (откачен/изтощен акумулатор) след възстановяване на захранването уреда стартира автоматично в режим "мили" и трябва да се натисне бутона за да мине в "км". Всичко останало е еднакво. На оборотомерите от коли с ляв волан този бутон липсва (но мястото за монтаж е налично) и са програмирани да си работят в "км". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове