Jump to content
Sign in to follow this  
vuryss

Климатик - съединителя на компресора включва когато му харесва

Recommended Posts

Привет, колата е 2009 2.0 tourer cw1 - получи се следния проблем с климатика:

Компресора работи, като зацепи съединителя и започва да духа студено без проблем, пада до 4 градуса. Но съединителя изглежда да зацепва когато е на кеф. Някой път с часове не работи - после започне да духа студено както нормално, после пак спре и не се знае кога ще тръгне. Майстора вика, че е най-вероятно някакъв датчик който казва кога да сработи електромагнитния съединител и кога не. Но не е много сигурен.

 

Ето видеото което ми прати майстора:

 

Имали ли сте подобен проблем и как го решихте?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че аз като гледам проблем със климатика нямаш а с управлението му.Пуска се климатика,пуска се и перката на вентилатора,спира компресора,спира и вентилатора който е за него.Трябва да се види релето и дали температурните датчици отчитат коректно външна и вътрешна температура.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега пробвахме да разменим релето за климатика със това за клаксона (очевидно са 1 и същи модел). За сега сработва, ще го тествам следващите дни, ако се задържи така дълго време - може би ще е реле...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имах сходен проблем , когато взех колата климатика ту тръгне ту не.. Ходих на Сливница до климатиците и момчето ми обясни ,че бобината  аут, обаче малко ме усъмни цялата ситуация. Порових из нета и имаше случаи когато релето кое е за компресора прави проблеми. Аз го извадих напръсках със контактен спрей и до сега нямам проблем . Ако съединителят припъзлва или бобината не зацепва или зацепва когато иска е друга бира. Та уж и аз бях при сервиз и мериха и накрая може би на късмет сполучих.  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, vuryss написа:

Сега пробвахме да разменим релето за климатика със това за клаксона (очевидно са 1 и същи модел). За сега сработва, ще го тествам следващите дни, ако се задържи така дълго време - може би ще е реле...

Здравей колега. Качи снимка на релетата, и кое с какво сте разменили за да е пълна и ползотворна темата ти за другите колеги.Ако ти е възможно разбира се.

Интересно съвпадение,и аз в Четвърта ходих да направя една профилактика на климата в колата,че миналата година жената нещо му се мръщише,липсваха 180 гр. от фреона но и аз до сега никога не му бях правил такава.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Отиди и си "долей" климатика. Има защита относно нивото на фреона и ако е на границата,прави точно това - включва/изключва когато си реши. Моя правеше абсолютно същото. И аз сменях релета и глупости и накрая просто го долях и вече 2 години работи без проблем.

Edited by BOKLUK_CHOVEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

При Сивиците този праблем го прави точно релето,така,че е възможно да е то.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...