firediesel 57 #1 Публикувано 12 Май, 2020 Прерових почти всички форуми за CR-V в България и Русия и навсякъде препоръчват смяна с оригинални, проверени втора употреба и рециклиране. Въпроса ми някой ползвал ли е някоя фирма за рециклиране и как е карето след това. Предпочитам втора употреба но в момента с този COVID19 няма никъде дясна полуоска за дизел. Ако може някой да помогне да напише колко са издържали рециклираните карета? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedial 3 #2 Отговорено 22 Май, 2020 Да попитам и аз. Колата е ЦРВ-2, дизел, 2006. Имам много малък проблем с вибрация при набиране в диапазона 80-100 км/ч и то само на 4-та, при това като форсирам по-рязко. Нямах си работа и го споделих с майстора ми, той прегледа колата, каза че дясната полуоска имала голям луфт. Неговото предложение е за рециклиране, но ме шокира цифрата 1100 лв. само за дясната полуоска! Рециклирали ги в чужбина, давам моята и получавам от тях друга рециклирана. Било качествено, всичко подменено, маншони, всякакви карантии. Чудя се не само дали да изсипя толкова пари за минимална вибрация само при определени предавки, притеснява ме ако рециклираната вземе повече да вибрира. Тревожи ме и друго-чувам че се късали полуоски. Не ми се взима употребявана, защото модела е стар и няма как да са по-запазени от моята другите. Да отида ли в Овча купел за второ мнение дали е чак толкова разбита полуоската и опасно ли е да я карам така, като внимавам с карането? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1855 #3 Отговорено 23 Май, 2020 1100 лв. за рециклирана ??? Я провери колко струва нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #4 Отговорено 23 Май, 2020 Карето оригинално четох че от Бултрако е 600 лв. Аз си рециклирах дясната полуоска за 230. Колко ще изкара ще видим.жи Втора употреба ми предложиха за 350. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedial 3 #5 Отговорено 23 Май, 2020 преди 46 минути, firediesel написа: Карето оригинално четох че от Бултрако е 600 лв. Аз си рециклирах дясната полуоска за 230. Колко ще изкара ще видим.жи Втора употреба ми предложиха за 350. Благодаря ви колеги. Правя такава сметка-600+350 са 950. Ок, но ако тези, които ми предлагат услугата си за 1100, но предлагат целия детайл добре направен-карета, рециклирани полуоски, маншони и др. цената изглежда приемлива, не че е ниска, но поне разбираема. Ще ми свърши ли работа коректно Слави, явно и при него ще се допитам за още едно мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iageorgiev 0 #6 Отговорено 18 Август, 2022 На 23.05.2020 г. at 20:45, firediesel написа: Карето оригинално четох че от Бултрако е 600 лв. Аз си рециклирах дясната полуоска за 230. Колко ще изкара ще видим.жи Втора употреба ми предложиха за 350. Здравей колега,и при мен нещата отиват на рециклиране. Би ли споделил фирмата в която рециклираха твоята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цветан Цоцов 5 #7 Отговорено 17 Януари, 2023 Цехът за рециклиране на полуоски за хонда се намира в село Царацово , до Пловдив. Единственото нещо което трябва да знаете е да отидете или изпратите само оригинални полуоски. Цеха не рециклира китайски или други полуоски , а само оригинални. Шлифоват наранената част от вътрешните карета , по цпециален начин ,без високи температури и допълнително закаляване . Скоро бях там е съм доволен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #8 Отговорено 18 Януари, 2023 Колега, като цена как ерециклирането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #9 Отговорено 21 Януари, 2023 На 17.01.2023 г. at 10:49, Цветан Цоцов написа: Цехът за рециклиране на полуоски за хонда се намира в село Царацово , до Пловдив. Единственото нещо което трябва да знаете е да отидете или изпратите само оригинални полуоски. Цеха не рециклира китайски или други полуоски , а само оригинални. Шлифоват наранената част от вътрешните карета , по цпециален начин ,без високи температури и допълнително закаляване . Скоро бях там е съм доволен. Искам да попитам, има ли възможност там да се направи демонтажът и монтажът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цветан Цоцов 5 #10 Отговорено 22 Януари, 2023 На мен цената ми излезе по 280лв на полуоска за вътрешните предни карета . Много време мислех че проблема не е от тях , но след като ги разглобиха ме накараха да проверя с пръст колко са наранени стените /големите вътрешни шлици/. Предполагам използват специални абразиви .Кзаха ми че процедурата ще е около 5-6 часа. Оствих полуоските и се прибрах .Оставих ги вторник след обяд , получих ги по еконт в четвъртак сутринта. Не предлагат услуга демонтаж и монтаж на полуоска. Намерих сервиз в който ги свалиха и извършиха процедурата. От сервиза ме питаха дали са закалили каретата допълнително , аз разбрах че не е нужно , защото няма температури които да нарушат якостта на материала. Пак ви напомням изпращайте само оригинални , а не китайски полуоски. Аз бях купил от Холандия црв 2 - фейс и се оказа с китайски полуоски. Наложи се да купя втора употреба оригинални . Намерих в Сливен , но сгреших че не ги изпратих тогава в Царацово , а се наложи да плащам два пъти монтаж и демонтаж. Внимавайте и не правете моята грешка. 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Spoker 0 #11 Отговорено 30 Октомври На 22.01.2023 г. at 19:45, Цветан Цоцов написа: На мен цената ми излезе по 280лв на полуоска за вътрешните предни карета . Много време мислех че проблема не е от тях , но след като ги разглобиха ме накараха да проверя с пръст колко са наранени стените /големите вътрешни шлици/. Предполагам използват специални абразиви .Кзаха ми че процедурата ще е около 5-6 часа. Оствих полуоските и се прибрах .Оставих ги вторник след обяд , получих ги по еконт в четвъртак сутринта. Не предлагат услуга демонтаж и монтаж на полуоска. Намерих сервиз в който ги свалиха и извършиха процедурата. От сервиза ме питаха дали са закалили каретата допълнително , аз разбрах че не е нужно , защото няма температури които да нарушат якостта на материала. Пак ви напомням изпращайте само оригинални , а не китайски полуоски. Аз бях купил от Холандия црв 2 - фейс и се оказа с китайски полуоски. Наложи се да купя втора употреба оригинални . Намерих в Сливен , но сгреших че не ги изпратих тогава в Царацово , а се наложи да плащам два пъти монтаж и демонтаж. Внимавайте и не правете моята грешка. Kъде ги рециклира, колега? Може ли контакт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове