svetoslavxxx 0 #1 Публикувано 26 Април, 2020 https://www.youtube.com/watch?v=B6wJzE-y5H0 Здравейте Колеги, Преди няколко месеца си взех хонда акорд 7 2004г 2.2 Вчера ми се появи въпросния шум,закарах я на майстор,прегледа я и не установи проблем по ролките и алтернатора.Има съмнения,че звука идва от демпферната шайба.Но преди да пристъпя към закупуване и реших да попитам дали някой е имал въпросния проблем? Благодаря предварително, 20200424_190421.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #2 Отговорено 26 Април, 2020 100% Ролка алтернатор! След като ще се сваля е добре да му смениш и лагерите вътре - 2 бр х 15лв. Така ще избегнеш последвало сваляне. След като е свален ще е добре да се видят четките. Минималната дължина е 4,5мм, т.е. ако са 5,5-6мм помисли за подмяната им, за да не те остави на път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 26 Април, 2020 (Редактирано) Не уйдисвай на акъла на майстори които са на принципа "сменяме подозрителните неща докато се оправи" и после "е нищо, тъкмо си ги сменил, та няма да имаш проблем в бъдеще". Ако е за тяхна сметка няма да проповядват тая теория. Какъв майстор е, та не може да открие от къде идва това явно, силно скърцане...Добрият майстор е предимно диагностик, всеки може да сменя нови части. Опитай да слушаш с дълга дървена/метална пръчка. Допираш я до ухото, другия край до корпуса, неподвижна част на въртящите се неща, оста на ролки, генератора, хидравлична помпа. Предполагам компресора на климатика не е включен, но шайбата му се върти, опитай вкл/изкл и има ли промяна. Опитай с ключа с който се отклонява обтягащата ролка при смяна на ремъка, да охлабваш ремъка, докато почне да буксува и слушай промяна има ли. В краен случай свали ремъка за проба, дори да светне лампата заради генератора, ще изчистиш грешката после. Ако все пак го свалиш, на ръка може да провериш за луфтове и как се въртят всички шайби/ролки... Не знам за коя демпферна шайба говориш, така се нарича тази на коляновия вал, на генератора също е съставна, но не знам дали се нарича така. Редактирано 26 Април, 2020 от JapCar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetoslavxxx 0 #4 Отговорено 26 Април, 2020 За шайбата на коляновия вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 26 Април, 2020 Току-що, svetoslavxxx написа: За шайбата на коляновия вал. Ако си с двигателя 2,2 ролката няма открит лагер, лагера е вътре на вала. Този шум е от Alternator Flywheel Pulley. Има много теми за подобен проблем - потърси преди да постваш. Сега е момента да смениш и лагера на обтяжната ролка. Паразитната предполагам е премахната и си с късия ремък. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetoslavxxx 0 #6 Отговорено 26 Април, 2020 преди 20 минути, sttekata написа: Alternator Flywheel Pulley. Благодаря са отговорите.Веднага щом отстраня проблема ,ще напиша от къде точно е идвал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #7 Отговорено 26 Април, 2020 Свали пистовият ремък, навий на шайбата на алтернатора 2 метра кабел или въже и дръпни силно, за да я развъртиш със скорост. Ако чуеш същият звук, значи е лагерчето на шайбата. Размерът е стандартен и струва левчета. Моментът е удачен и за профилактика на самия алтернатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #8 Отговорено 26 Април, 2020 Първо смени тоя майстор дето го мързи толкова. Ако ще сменяш само лагера гледай някой да го направи както трябва,тоест с преса,а не да блъска като замяна по лагера и той да е след месеци пак в същото положение,свирещ. Прецени понякога ролката не е толкова скъпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #9 Отговорено 26 Април, 2020 Ролката в Хонда (Бултрако) я купих преди 1.5г за 138лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #10 Отговорено 26 Април, 2020 Не говоря за Бултрако,а много добре знаеш че има читави такива които не са ОЕМ. Можеш да предложиш такава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 26 Април, 2020 преди 2 минути, CARPERA написа: Не говоря за Бултрако,а много добре знаеш че има читави такива които не са ОЕМ. Можеш да предложиш такава. Така е... Иначе цените им са такива: ERA: 50лв HELLA: 70лв NIPPARTS: 84лв Continental: 115лв Gates: 100лв Ina: 90лв Всички са нови и им дават 6 м. гаранция . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #12 Отговорено 26 Април, 2020 преди 52 минути, sttekata написа: Така е... Иначе цените им са такива: ERA: 50лв HELLA: 70лв NIPPARTS: 84лв Continental: 115лв Gates: 100лв Ina: 90лв Всички са нови и им дават 6 м. гаранция . На ролката и няма нищо, а само смяна на лагера и ще е сигурно 10лв... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #13 Отговорено 26 Април, 2020 (Редактирано) 24 minutes ago, JapCar said: На ролката и няма нищо, а само смяна на лагера и ще е сигурно 10лв... Много си прав ако намериш майстор да му се занимава да избива и слага новия лагер,нали по -лесно е да смени старата с новата ролка само един болт е това. п.п.опс явно не се сменя Редактирано 26 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #14 Отговорено 26 Април, 2020 (Редактирано) На кой лагер колега @JapCar? Ти имаш ли идея от структурата на тази ролка (Alternator Flywheel Pulley) и , че лагера и не подлежи на смяна? Също знаеш ли, че алтернатора има 2 лагера, а не един? Знаеш ли, че за махането на задния лагер се реже една черупка на ротора, за да влязат скобите??? Не обърквай колегата с невярна информация. Редактирано 26 Април, 2020 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #15 Отговорено 26 Април, 2020 преди 20 минути, sttekata написа: На кой лагер колега @JapCar? Обикновено ролка се нарича тази на обтегача. С генератора не съм си имал работа, но би трябвало на български да не е ролка, а нещо като шайба за свободен ход, въпреки английското pulley. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #16 Отговорено 26 Април, 2020 преди 7 минути, JapCar написа: Обикновено ролка се нарича тази на обтегача. С генератора не съм си имал работа, но би трябвало на български да не е ролка, а нещо като шайба за свободен ход, въпреки английското pulley. Съжалявам, но не си прав - това също е ролка, но със свободен ход. Да, обтяжната ролка е с 1 лагер и му написах на колегата на лично , да не го извъртят да сменят цялата ролка, а да настоява да му сменят само лагера, който е около 7лв NSK, защото ако ти си имал в предвид нея - ДА, сменя се само лагера. Но , колега този шум си е от ролка на алтернатора. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetoslavxxx 0 #17 Отговорено 26 Април, 2020 Благодаря за отговорите, Още утре ще задвижа нещата за смяната на ролката на алтернатора, Днес запалих колата и нямаше никакъв шум,покарах няколко километра спрях,и след като я запалих пак започна същия шум,след 100 метра пак спря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1243 #18 Отговорено 26 Април, 2020 Опитай се да пръснеш със смазка върху нея преди да запалиш,ако утихне ясно е.ако не пръсни следващото заподозряно според теб и те така.Пази ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetoslavxxx 0 #19 Отговорено 14 Юни, 2020 (Редактирано) Б Off Topic Благодаря на sttekata за диагнозата.Излезна точно както каза от Alternator Flywheel Pulley.Но малко след смяната излезе нов интересен звук. Някой ако може да каже от какво би могло да е. https://www.youtube.com/watch?v=iypzycTo7ek Редактирано 14 Юни, 2020 от svetoslavxxx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetoslavxxx 0 #20 Отговорено 14 Юни, 2020 Благодаря на sttekata за диагнозата.Излезна точно както каза от Alternator Flywheel Pulley.Но малко след смяната излезе нов интересен звук. Някой ако може да каже от какво би могло да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове