Jump to content
svetoslavxxx

Странен шум около пистов ремък

Recommended Posts

https://www.youtube.com/watch?v=B6wJzE-y5H0

 

Здравейте Колеги,

Преди няколко месеца си взех хонда акорд 7 2004г 2.2

Вчера ми се появи въпросния шум,закарах я на майстор,прегледа я и не установи проблем по ролките и алтернатора.Има съмнения,че звука идва от демпферната шайба.Но преди да пристъпя към закупуване и реших да попитам дали някой е имал въпросния проблем?

Благодаря предварително,

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% Ролка алтернатор!

След като ще се сваля е добре да му смениш и лагерите вътре - 2 бр х 15лв.

Така ще избегнеш последвало сваляне.

След като е свален ще е добре да се видят четките.

Минималната дължина е 4,5мм, т.е. ако са 5,5-6мм помисли за подмяната им, за да не те остави на път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не уйдисвай на акъла на майстори които са на принципа "сменяме подозрителните неща докато се оправи" и после "е нищо, тъкмо си ги сменил, та няма да имаш проблем в бъдеще". Ако е за тяхна сметка няма да проповядват тая теория.

Какъв майстор е, та не може да открие от къде идва това явно, силно скърцане...Добрият майстор е предимно диагностик, всеки може да сменя нови части.

Опитай да слушаш с дълга дървена/метална пръчка. Допираш я до ухото, другия край до корпуса, неподвижна част на въртящите се неща, оста на ролки, генератора, хидравлична помпа. Предполагам компресора на климатика не е включен, но шайбата му се върти, опитай вкл/изкл и има ли промяна.

Опитай с ключа с който се отклонява обтягащата ролка при смяна на ремъка, да охлабваш ремъка, докато почне да буксува и слушай промяна има ли. В краен случай свали ремъка за проба, дори да светне лампата заради генератора, ще изчистиш грешката после. Ако все пак го свалиш, на ръка може да провериш за луфтове и как се въртят всички шайби/ролки...

Не знам за коя демпферна шайба говориш, така се нарича тази на коляновия вал, на генератора  също е съставна, но не знам дали се нарича така.

Редактирано от JapCar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, svetoslavxxx написа:

За шайбата на коляновия вал.

Ако си с двигателя 2,2 ролката няма открит лагер, лагера е вътре на вала.

Този шум е от Alternator Flywheel Pulley.

Има много теми за подобен проблем - потърси преди да постваш.

 

Сега е момента да смениш и лагера на обтяжната ролка.

Паразитната предполагам е премахната и си с късия ремък.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, sttekata написа:

Alternator Flywheel Pulley.

Благодаря са отговорите.Веднага щом отстраня проблема ,ще напиша от къде точно е идвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали пистовият ремък, навий на шайбата на алтернатора 2 метра кабел или въже и дръпни силно, за да я развъртиш със скорост. Ако чуеш същият звук, значи е лагерчето на шайбата. Размерът е стандартен и струва левчета. Моментът е удачен и за профилактика на самия алтернатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени тоя майстор дето го мързи толкова.

Ако ще сменяш само лагера гледай някой да го направи както трябва,тоест с преса,а не да блъска като замяна по лагера и той да е след месеци пак в същото положение,свирещ.

Прецени понякога ролката не е толкова скъпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката в Хонда (Бултрако) я купих преди 1.5г за 138лв.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за Бултрако,а много добре знаеш че има читави такива които не са ОЕМ.

Можеш да предложиш такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, CARPERA написа:

Не говоря за Бултрако,а много добре знаеш че има читави такива които не са ОЕМ.

Можеш да предложиш такава.

 

Така е...

Иначе цените им са такива:

 

ERA: 50лв

HELLA: 70лв

NIPPARTS: 84лв

Continental: 115лв

Gates: 100лв

Ina: 90лв

 

Всички са нови и им дават 6 м.  гаранция :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, sttekata написа:

 

Така е...

Иначе цените им са такива:

 

ERA: 50лв

HELLA: 70лв

NIPPARTS: 84лв

Continental: 115лв

Gates: 100лв

Ina: 90лв

 

Всички са нови и им дават 6 м.  гаранция :).

На ролката и няма нищо, а само смяна на лагера и ще е сигурно 10лв...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
24 minutes ago, JapCar said:

На ролката и няма нищо, а само смяна на лагера и ще е сигурно 10лв...

Много си прав ако намериш майстор да му се занимава да избива и слага новия лагер,нали по -лесно е да смени старата с новата  ролка само един болт е това.

 п.п.опс явно не се сменя

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кой лагер колега @JapCar?

Ти имаш ли идея от структурата на тази ролка (Alternator Flywheel Pulley) и , че лагера и не подлежи на смяна?

Също знаеш ли, че алтернатора има 2 лагера, а не един?

Знаеш ли, че  за махането на задния лагер се реже една черупка на ротора, за да влязат скобите???

Не обърквай колегата с невярна информация.

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, sttekata написа:

На кой лагер колега @JapCar?

 

Обикновено ролка се нарича тази на обтегача. С генератора не съм си имал работа, но би трябвало на български да не е ролка, а нещо като шайба за свободен ход, въпреки английското pulley.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, JapCar написа:

Обикновено ролка се нарича тази на обтегача. С генератора не съм си имал работа, но би трябвало на български да не е ролка, а нещо като шайба за свободен ход, въпреки английското pulley.

 

Съжалявам, но не си прав - това също е ролка, но със свободен ход.

Да, обтяжната ролка е с 1 лагер и му написах на колегата на лично , да не го извъртят да сменят цялата ролка,

а да настоява да му сменят само лагера, който е около 7лв NSK, защото ако ти си имал в предвид нея - ДА, сменя се само лагера.

Но , колега този шум си е от ролка на алтернатора.

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите,

Още утре ще задвижа нещата за смяната на ролката на алтернатора,

Днес запалих колата и нямаше никакъв шум,покарах няколко километра спрях,и след като я запалих пак започна същия шум,след 100 метра пак спря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай се да пръснеш със смазка върху нея преди да запалиш,ако утихне ясно е.ако не пръсни следващото заподозряно според теб и те така.Пази ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Б

Off Topic

Благодаря на sttekata за диагнозата.Излезна точно както каза от Alternator Flywheel Pulley.Но малко след смяната излезе нов интересен звук.

Някой ако може да каже от какво би могло да е.

https://www.youtube.com/watch?v=iypzycTo7ek

 

Редактирано от svetoslavxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на sttekata за диагнозата.Излезна точно както каза от Alternator Flywheel Pulley.Но малко след смяната излезе нов интересен звук.

Някой ако може да каже от какво би могло да е.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...