fanatic60 0 #1 Публикувано 4 Април, 2020 Здравейте колеги, Пиша защото вече не знам към кого да се обърна. Надявам се някой да даде идея какъв може да бъде проблема. Преди около 6 месеца нещо отпред започна да потропва. Чува се при потегляне и след това изчезва и при натискане на спирачка отново протропва. При пълен ляв и десен при тръгване и при спиране отново се чува. Ако искате да направите маневра за да обърнете на 180 градуса /при потеглянето и спирането се чува постоянно. На дупки и бабуни шумът го няма. Карах я на майстора два пъти . Смениха доста неща - тампони, биалетки и т.н но няма ефект. Когато колата е вдигната на крика шумът изчезва и не могат да го окрият. Слезе ли на земята отново започва да почуква. Когато се намокри отново звукът изчезва. Надявам се някой да се е сблъсквал с такъв проблем и да може да помогне Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 4 Април, 2020 Ако наистина при намокряне спира, трябва да се търси някой гумен тампон, може би. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #3 Отговорено 4 Април, 2020 Пробвай в друг сервиз. Или чакаш да се разхлопа нацяло за да е по-лесно да се намери. Легер на амортисьора гледаха ли? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #4 Отговорено 7 Април, 2020 По повод тропането. Миналата година сменох двата външни накрайнита и вътрешния. От извастно време и аз започнах все по сериозно да я чувам, че чука и тропа. Това за мои близо 40к за изминалата година, да го кажем 50/50 градско/извънградско. В крайна сметка сменени: шарнири, комплект предни амортисьори с всичко по тях, биалетки, тампони на стабилизиращата щанга. И пак остана тропане от дясно, при ниска скорост и сравнително малки неравности. При висока скорост и плавни неравности - нъц. Та днес се оказа десният външен кормилен накрайник. На външен вид нищо подозрително. Едва след много сериозна ревизия си показа магариите и той. Смяна, нов реглаж и сега колата е друга по отношение на шумовете. След всичко сменено воланът стана доста по-директен и много по-фиксиран, ако мога така да се изразя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #5 Отговорено 7 Април, 2020 Преди 2 часа, m_ad написа: Та днес се оказа десният външен кормилен накрайник. Каква марка беше? При разклащане на волана на място усещаше ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #6 Отговорено 7 Април, 2020 И при мен бяха същите симптоми на накрайниците, резултатът същия и също толкова приятенприятен Усеща се и на място когато е вътрешен накрайник. За външен не знам. Почуква ляво дясно ляво дясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #7 Отговорено 8 Април, 2020 Преди 12 часа, inspektora написа: Каква марка беше? При разклащане на волана на място усещаше ли се? За марка не гледах, защото се доверих на момчетата от сервиза, но точно при доста зверско разклащане на волана, на място, успяха да го хванат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 8 Април, 2020 задължително мини на реглаж предница! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #9 Отговорено 8 Април, 2020 Преди 6 часа, sttekata написа: задължително мини на реглаж предница! В сервиза, където отремонтираха голямата част от нещата си имат много качествен стенд и изключително добър механик. От "повдигачката" - директно на стенда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове