Малкия11 0 #1 Публикувано 8 Март, 2020 (Редактирано) Колеги, имам нужда от малко помощ, та да започна от начало. От няколко месеца карам Сивик 6 генерация хеч, и имам проблем с оборотите падат като изключа от скорост до долу и после сами се вдигат до около 700-800 карам предимно на газ и докато я чакам да обърне като е студена губи обороти на бензин и някога гасне. Питането ми е: понеже можело да е от мап сензора дали може някой от Бургас да ми заеме за малко неговия?😀 Или да си чистя дросела? Мотора е Д14А4 Редактирано 8 Март, 2020 от Малкия11 Забравих да си напиша двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 8 Март, 2020 А клапаните регулирал ли си и кога последно? На газ, интервалът е по-кратък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #3 Отговорено 8 Март, 2020 Регулирани са миналата седмица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 8 Март, 2020 (Редактирано) Дросела но като се свали и накисне в обезмаслител, също и IACV клапан ако имаш такъв. IACV сваляш и с обезмаслител пръскаш и на течащ вода миеш. Редактирано 8 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #5 Отговорено 8 Март, 2020 Как да разбера дали имам такъв клапан? Малко съм скаран с двигатели и ходова част, ама се уча още 😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #6 Отговорено 8 Март, 2020 Щом искаш да се учиш,вкарваш тук VIN номера си излизат всички схеми. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 8 Март, 2020 Всичко е на дросела,сваляш и чистиш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #8 Отговорено 9 Март, 2020 Колеги, благодаря за инфото утре ще я свърша тази работа, взех обезмаслители и така лека вечер и на здраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #9 Отговорено 9 Март, 2020 Тук някъде има клип с почистването намери твоя модел. Разкачаш акумулатора първо и после чистиш. https://www.youtube.com/results?search_query=Honda+CRV+II+2005+IACV-+Idle+Air+Control+Valve+cleaning Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #10 Отговорено 9 Март, 2020 Благодаря ти колега, ще го почистя да видя дали ще се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #11 Отговорено 15 Март, 2020 Колеги, почистих дросела, и проблема си остава същия. Какво да правя да стане колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #12 Отговорено 15 Март, 2020 (Редактирано) Дай инфо как го направи,може да помогне на други хора.Какво чисти беше ли мръсен,поне една снимка направи ли. Върху дросела има болт за празен ход, и неговия канал е доста задръстен. Но ако незнаеш как да се настрои по-добра да не се развърта. Редактирано 15 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #13 Отговорено 15 Март, 2020 Едната снимка е като го отворих, после игра половин флакон обезмаслители, също парцали, болта не съм го пипал понеже не знам за центровката. Общо взето се псува много. Като го изчистих колата седя над два часа разглобена, за да изсъхне и така!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 15 Март, 2020 Отвора на болта се вижда отвътре, откъм дросела ,очистваш го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #15 Отговорено 15 Март, 2020 (Редактирано) Quote развива се почиства ,завива се до край и после се развива на 1 оборот и 3/4. Това е което има за настройката му. Лъсна ли като горните снимки,за обезмаслител дава добри резултати този,спрейовете са слаби бързо се изпаряват Ето една руска тема с почистване на дросел https://forums.drom.ru/honda-general/t1150936913.html Ако е много бил нагара да не е запаметил грешно положение на дроселовата клапа и да трябва обучение. Редактирано 15 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #16 Отговорено 15 Март, 2020 16 minutes ago, AMD said: Отвора на болта се вижда отвътре, откъм дросела ,очистваш го. Болта е конусен и отвора който регулира едва ли ще се очисти само отвътре с пръскане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 15 Март, 2020 Очиства си се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #18 Отговорено 15 Март, 2020 Нагара беше доста, но ако го беше запаметил грешно няма ли да светне check engine или така си мисля? Пък тия обезмаслители са немско производство и са доста силни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #19 Отговорено 15 Март, 2020 (Редактирано) Важен е ефекта а той е един, блестяща чистота и отпушени всички канали. Закарай я на човек който знае какво да гледа,да прегледа дросела и стойностите. Това с този обезмаслител,и миене на течаща вода не е мое хрумване,а практика на човек сигурно изчистил стотици дросела. Редактирано 15 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Малкия11 0 #20 Отговорено 15 Март, 2020 Ще я закарам на някой понеже преди малко я пуснах в купува-продава... Просто не ме изкефи сивика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #21 Отговорено 28 Април, 2020 (Редактирано) Здравейте, има ли някакво развитие по темата. Питам защото и аз имам същия проблем и не мога да го реша. Оборотите на празен ход са ми стабилни, ако не пипам педала на газта. Щом натисна педала да дам газ, оборотите се вдигат нормално, след това като отпусна педала падат почти до нула и след това се възстановяват до нормално положение. На студено падат до нула и гасне. Прави го и на газ и на бензин. Свалях дросела и съм го изчистил, чистих и IAC клапана. Този клапан е проверен и работи. Проблема обаче не се решава. Мотора е D14A2 и нямам FITV иначе щях да го почистя и него. Няма регистрирани грешки от компютъра. Ако някой може да помогне моля да сподели, че вече не знам какво да проверявам. Редактирано 28 Април, 2020 от papi80 грешки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #22 Отговорено 28 Април, 2020 Виж и живите данни! Прилича ми на ламбда сонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #23 Отговорено 28 Април, 2020 Ламбда не е. Сменях я преди два месеца, но проблема не се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #24 Отговорено 28 Април, 2020 Дебитомера как е? Колега, за да не сменяш куп здрави неща направи диагностика на автомобила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #25 Отговорено 28 Април, 2020 4 hours ago, papi80 said: Здравейте, има ли някакво развитие по темата. Питам защото и аз имам същия проблем и не мога да го реша. Оборотите на празен ход са ми стабилни, ако не пипам педала на газта. Щом натисна педала да дам газ, оборотите се вдигат нормално, след това като отпусна педала падат почти до нула и след това се възстановяват до нормално положение. На студено падат до нула и гасне. Прави го и на газ и на бензин. Свалях дросела и съм го изчистил, чистих и IAC клапана. Този клапан е проверен и работи. Проблема обаче не се решава. Мотора е D14A2 и нямам FITV иначе щях да го почистя и него. Няма регистрирани грешки от компютъра. Ако някой може да помогне моля да сподели, че вече не знам какво да проверявам. Кога за последно си регулирал клапаните. Както каза колегата трябва да се види на диагностика. Почистването на дросела има определени специфики Свързано е и с почистване на IACV клапана. Това почистване ли направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #26 Отговорено 28 Април, 2020 Друго за което се сещам чистени ли е EGR клапан и пътищата ,ако мотора похарчва масло пътищата вероятно доста са запушени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #27 Отговорено 28 Април, 2020 Благодаря за отговорите. Първо да уточня че ламбда сондата я смених не заради посочения проблем, а защото ми светеше лампата за чека. След диагностика се оказа че е заминал отоплителя и. За това я смених и вече няма грешки в компа. Дебитомер нямам. IACV клапана е почистен перфектно както на посочените снимки. Беше доста зацапана мрежичката. В него нямам съмнения проверих му съпротивлението и е в посочения интервал 8-15 ома. При мен е 12 ома. Освен това го проверих дали се отваря при подаване на напрежение. Освен това проверих и дали при затворено положение не изпуска. Проверих и при работещ двигател какво ще стане ако извадя куплунга на клапана. Очаквано мотора загуби стабилност и веднага угасна. Така че клапана работи. Единственото, което не беше наред е уплътнението му. Напълно се е сплескало и е възможно да не уплътнява за това добавих допълнително уплътнение и мисля, че сега е добре. Промяна обаче нямаше. При диагностиката човека каза, че всичко е нормално. Клапани не съм регулирал никога. Маслото ми не мърда, като се има в предвид, че навъртвам по 3000км на месец. Сменям го на всеки 3-4 месеца. CARPERA хубави темички си постнал щеше да е добре да ги бях видял преди да започна. Както и да е. Дросела го свалих изцяло от мотора и старателно е почистен. Всички отворчета съм продухал докато спре да излиза мръсотия. Гарнитурата на дросела се оказа в отлично състояние и не се налага смяна. Единственото нещо което не направих е да отвия болта за оборотите. Не посмях да не разбазикам нещо. Като видях твоите снимки явно утре ще го отвия. Какъв е този EGR клапан? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #28 Отговорено 28 Април, 2020 Да допълня че въпреки че не съм отвивал болта за оборотите. Доста наблегнах на тази точка и се уверих че пътя не е задръстен. Със спрей под налягане пръсках в отвора и се убедих, че пропуска. Въпреки това утре ще го отвия и него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #29 Отговорено 29 Април, 2020 (Редактирано) 7 hours ago, papi80 said: . Клапани не съм регулирал никога. Това нарочно ли е или имаш някаква обяснение,мисля че там ти е проблема. При положение че караш на газ трябва да го правиш но 15-20 хил км. Направи то в най скоро време. Болта не се притеснявай по описания начин ще го настроиш от темата ми. Но всичко което се измие от неговия път отива в IACV клапана затова е хубаво да се направи при свален дросел. Както и отвори за термоклапъна от темата ми и той троябва да се свали. Редактирано 29 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #30 Отговорено 29 Април, 2020 Не мисля, че колегата е писал, че кара на газ, но може да съм изпуснал. Със сигурност обаче е добре да си провери клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #31 Отговорено 29 Април, 2020 Няма Егр този двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #32 Отговорено 29 Април, 2020 (Редактирано) 46 minutes ago, Pavel_Pavlov said: Не мисля, че колегата е писал, че кара на газ, но може да съм изпуснал. Със сигурност обаче е добре да си провери клапаните. 19 hours ago, papi80 said: На студено падат до нула и гасне. Прави го и на газ и на бензин. Изпиуснал си да го прочетеш Pavel_Pavlov Ако е на газ зависи колко е карана без регулиране на клапаните според мен е зле и трябва да се проверят в какво състояние са. Редактирано 29 Април, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #33 Отговорено 29 Април, 2020 Да, има газ колата от 1,5 години. Изминати са около 55 000км. след поставянето и. Потвърждавам че клапани никога не са регулирани, тоест откакто е купена колата през 2007г. Не е имало проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #34 Отговорено 29 Април, 2020 (Редактирано) Или има някаква техническа доработка на тази кола да са станали хидравлични вместо регулируеми клапаните или незнам ,да кажат запознатите с двигателя на колко регулират клапаните ,и какви са. На твое място не бих карал колата докато ,ако са регулируеми клапаните не го направиш. Ако са затегнали и набили леглата клапаните следва ремонт на глава.Няма страшно разделяш се с 1000лв. Редактирано 29 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #35 Отговорено 29 Април, 2020 (Редактирано) Ето ги и в какви граници трябва да са клапаните. От ръководството най горе в този раздел,изтегли си го има много добра схема на дросела http://www.hondaworld.ru/manuals/civic95-97_3-2.htm Така че си намери майстор който е регулирал клапани на Хонда и го направи. Колегите от София да кажат къде може за стане това. Редактирано 29 Април, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #36 Отговорено 29 Април, 2020 ок, ще правя реглаж и после ще докладвам какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #37 Отговорено 29 Април, 2020 Да това трябва да се следи на газ на 15-20 хил км се проверяват.След като ги направиш сега, провери ги след 15хил км за да знаеш как са за този пробег. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #38 Отговорено 29 Април, 2020 Това е Д-серия мотор. При кадърно настроена газова не би трябвало да са се вкопали. И чак специално майстор дето е регулирал клапани на Хонда да търси, айде стига сте го филмирали човека. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #39 Отговорено 29 Април, 2020 Според теб е железен и трябва да не се регулират клапаните,55хил на газ без регулиране като отворят ще се види,ако е в някой гаражче няма да знае какво да гледа. Не всеки гаражен майстор знае как се регулират клапана колата е негова той си решава колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #40 Отговорено 29 Април, 2020 Основното е как е настроена газовата. В това няма гаранция, а човекът пише, че има проблем с оборотите. Мисля, че е нормална стъпка да погледне клапаните, дори и на Д-серия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове