Jump to content
Ice 6

Горд собственик на CR-V 2 - няколко въпроса?

Recommended Posts

Здравейте колеги. Днес ми пристигна колата -  CR-V 2 , 2004 година.

 

Страхотна е:)

 

Имам следните въпроси:

 

1. Можете ли да ми препоръчате добър газаджия за София.

 

2. От всичкото четене досега разбрах, двоен дин  е стандард за големината на мултимедията и става за тази кола - така ли е?

 

Ето и снимки на красавицата

 

 

IMG_6615.thumb.JPG.11fa37c1a5148f1d0d83df71a8a7a8d3.JPGIMG_6616.thumb.JPG.d9136a844fdbab17d36326a70007efd4.JPG

 

Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е дискутирано нещо

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита!Със здраве да си я караш!

В общи линии си разбрал най важното, от всичкото четене. Пускаш си двойния дин на маХ и си в джаза😁.

А за валовете прочете ли?😎

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Carpera - Мисля да се обадя на Иво. 

 

До Zmiata 29 - не съм прочел колега:) Какво да ги правя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да ти е честита колата. Така като гледам снимките продполагам, че от Горубляне си я взел, дано да си касметлия :). Обслужи колата и си я карай със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега. Колата си я харесах от Autoscout.ch  и си я поръчах от автокъщата в Швейцария. Иначе имам приятел от Горубляне, който ми помага с транспорта и митото.

 

Дано да ме слуша:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За валовете да ти кажа.

Ако е занемарена и не е сменяно  внимателно маслото се запушват едни тънки маслени магистрали.

След това несмазване или маслен глад и валовете за месец  са ЧАО! Тоест и двигателят е ЧАО!

Свали капака на клапаните и ще разбереш дали тази кола ще те вози достатъчно по видяното вътре.

Напоследък съм виждал "асфалтирани" двигатели. Ако не знаеш какво значи, ще обясня.

Не бързай с газта. Виж дали не гори масло, валове-малове и тогава. Разпределителните ще ги познаеш по един гаден ръб, който правят, като имат проблем.

А относно швейцарските коли, кото чуя, че иде от там-почвам да бегам!

Това е италиански начин на поддръжка, тоест никакъв+немска ръжда, гадна и навсякъде! Мотор се прави, но войната с ръждата е загубена!

Успех все пак. Ако имаш късмет, ще си имаш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно  за колите от Швейцария  моята е от там. 

И предния собственик де е грижил мнооооого добре. 

Ръжда като а взех никаква  и все още няма  само едно петънце на калника  където е слабото място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се притеснявах за ръжда и изричн попитах продавача дали е с ръжа - устно, и писмено ми потвърди. Оказа се, че има едно петно като на колегата Carpera  на едната греда отдолу. Относно поддръжката, заради това, което съм чувал и чел - за теxния преглед MFK ме накара да търся кола от Швейцария.

Освен това, доколкото знам, глобата им за връщане на километри е 250 000 франка, и вероятността да го правят е малка.

Моята по километраж е 132 000 километра с MFK до 2020. 

Взех я на доверие, че километрите са така, но днес ще направя проверка по VIN номер за да видя дали наистина е така:)

Относно валовете - ще проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е от там и затова така говоря. Да, нещата бяха точно така преди 20 години с MFK! Сега не очаквайте някакво специално отношение към автомобил над 5-6 години. Моята също нямаше никакви ръжди. Петънце! Но на третата  година в БГ познайте какво стана? Мажа с Wurth, ,антикорозанти, основи, и бои и пак избива жълто отдолу. Веждите отзад си отиват и така. Но все пак това е кола на 20 г. Швейцарците са италиански мърлячи живеещи на място със студен климат и силни химикали.

Не очаквайте нещо различно. Пътувам доста и виждам авто парка по света. Автомобила е приравнен на пералня или нещо подобно. Много често, да не кажа повечето автомобили след гаранция, се изкупуват обратно и се рециклират. В Италия ако не им се обадят, че идва дата за поддъжка, те не ходят! Даже скоро говорих с приятел от там и ми каза, че ще преминава на Шкода, защото маслото се сменяло на 30 000км.🥺

А това относно тези 132 000км. бъди сигурен, че не са толкова! Глоби да, но на кой? На албанеца, сърбина или турчина, които са в основата на схемата? На ден се минават 200-300 км. Кола на 6м. беше на32 000км.😳 Просто разстоянията са големи, пътищата са хубави и хората карат! Говоря ти за автомобил в Милано, управляван от служител в офис. Не разносвач на нещо, който е постоянно на път.

Прегледай, закрепи, възстанови и карай! Не се вторачвай. Като се строши, да идва следващата.

Това е! Разсъждавайте модерно ха-ха. 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Напълно съм съгласен с nupi. Преди да взема моята имах честта да прегледам няколко Швейцарки. Еми няма братко, всичко беше леж от ръжда, всичко по окачването ама буквално заварено от ражда, тук търговците се опитват да мажат с всякакви гадости за да скрият ръждата, но си личи :). Да има и такива с читави ламарини, може би по на юг, или просто по-малко карани, но болшинството са леж, каквато е картината и в Германия. Въртят иначе и там здраво километрите, мой познат си взе от там кола със всички тамошни прегледи, след контакт със стария собственик излезнаха едни 100к км надолу :), но пак добре, че само с толкова я бяха врътнали. За протокола, това отдолу е Швейцарка :). Изводът е ясен, по-малко и се вталясваш, свиркай си и си карай возилото :)

 

                                                                                                                      20180721_094030.thumb.jpg.4c6ac6ec45a6fd0a13678328f745e67e.jpg

Редактирано от diezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа nupi, всичко е въпрос на късмет. Надявам се да съм попаднал на читава кола и да ме вози няколко години безпроблемно. Все пак ще проверя километрите от любопитство, не че има някакво значение тъй като вече съм купил колата:)

 

Важното е, че за момента по моя преценка на НЕ майстор, колата и окачването са ок, а мотора не се чува:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Diez, точно това ще направя - карам си и се наслаждавам на хубавата кола, а ако излязат ремонти ще се плаща:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай, не си губи времето и за километрите! Километрите на плашат Хондата а мърляшко отношение, кофти обслужване и каране с ГАДНИ консумативи. Неслучайно Хонда си продават MTF,ATF и това за диференциалите каквото беше. Само това купувай! Не си прави ескперименти с нещо, което е по-евтино с 5-10лв. и ти го продава наш измамник с честни очи и добро сърце.

Товечето от агрегатите спокойно надминават 500к. км при добро обслужване. С газта нещата са по-странни, но и там карат много.

Сменявай всички консумативи и си намери "хондаджия"! Много е важно!!! Не някъв тип в гараж, който поправя от Кразове до летящи чинии.

Майсторите, които разбират истински от Хонда са малко и първата ти задача е да си намериш твой!

Много се разписах! Хайде успех!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, diezz написа:

Напълно съм съгласен с nupi. Преди да взема моята имах честта да прегледам няколко Швейцарки. Еми няма братко, всичко беше леж от ръжда, всичко по окачването ама буквално заварено от ражда, тук търговците се опитват да мажат с всякакви гадости за да скрият ръждата, но си личи :). Да има и такива с читави ламарини, може би по на юг, или просто по-малко карани, но болшинството са леж, каквато е картината и в Германия. Въртят иначе и там здраво километрите, мой познат си взе от там кола със всички тамошни прегледи, след контакт със стария собственик излезнаха едни 100к км надолу :), но пак добре, че само с толкова я бяха врътнали. За протокола, това отдолу е Швейцарка :). Изводът е ясен, по-малко и се вталясваш, свиркай си и си карай возилото :)

 

                                                                                                                      20180721_094030.thumb.jpg.4c6ac6ec45a6fd0a13678328f745e67e.jpg

Е за това говоря!!!

АСФАЛТИРАНЕ!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/2/2020 at 11:54 AM, nupi said:

Слушай, не си губи времето и за километрите! Километрите на плашат Хондата а мърляшко отношение, кофти обслужване и каране с ГАДНИ консумативи. Неслучайно Хонда си продават MTF,ATF и това за диференциалите каквото беше. Само това купувай! Не си прави ескперименти с нещо, което е по-евтино с 5-10лв. и ти го продава наш измамник с честни очи и добро сърце.

Товечето от агрегатите спокойно надминават 500к. км при добро обслужване. С газта нещата са по-странни, но и там карат много.

Сменявай всички консумативи и си намери "хондаджия"! Много е важно!!! Не някъв тип в гараж, който поправя от Кразове до летящи чинии.

Майсторите, които разбират истински от Хонда са малко и първата ти задача е да си намериш твой!

Много се разписах! Хайде успех!

Това е и според мен важната ти задача,следя темите и в частност  отзиви майсторите в София,доста си оцапаха гащите та някой дори много.

Според мен това е твоя майстор,макар и  на разстояние.

 

Тук за връзка с него

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...