Jump to content
Petargazdov89

глъхне-губи мощност

Recommended Posts

Здравейте накратко ще ви опиша моят случай ще се радвам ако ми дадете съвет!  Акорд 2.2 140 к.с колата беше много мудна в ниските на 1ва предавка при потегляне придърпваше на 2ра в градски условия без газ оборотите падаха до нормслните и след секунда две почваше да придърпа все едно ще гасне... та в ниските в градски условия плавното подаване на гас и динамиката я няма.Смених дебитомера с втора ръка .. колата запя динамиката и подържането на оборотите без да гасне в ниските се оправи ускоряваше си уникално... Днес направих ходене до София та преди да стигна пак започна същата дилема на 5та предавка при 80км ако за секунда се загледам км вече падат на 60 дефакто бие муцина и трябваведнага да падам на 3та защото ако върна на 4та отново почва да ускорява мудно при подаване на газ и да натриса леко. Натискам при 100 км на 5та предавка педала до ламарината има замисляне и след две секунди почва да сенабира но не е спокоен двигателя все едно назор стават нещата ..... обслужен е с масла, филтри, ремък , водна помпа и Маховик с съединител ...точно преди две седмици .... Помислих ,че е от дебитомера понеже 2 3 дни в градски условия беше много добре...но уви .... турбото си се чува съразмерно с подаването на газ но не ускорява както трябва колата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потенциометър на педала на газта имаш ли.

Една черна кутия в която завършва жилото на газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при смяна трябва ли да се обучава с Hds или мога да заменя ?

Редактирано от Petargazdov89
грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен може и да иска.

На 80 км ти е Маркони  отиди и мисля че всичките ти проблеми ще се решат.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам те но той се занимава само с бензин дойолкото знам .... иначе ми е много на близо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има телефон от питане глава не боли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отново да споделя и ако може за съвет и мнение от ваша страна вчера бях на диагностика проверихме вакумите исключихме агр софтуерно но мудноста и форсирането на колата не се оправи след тест .... още тестове последваха и се оказа че и врория дебитомер който смених е с ниски стойности около 420 430 нещо такова .... та момчето което дефакто ми прави диагностиките на живи данни помръдна дебитомера с няколко градуса доколкото е възможно и тогава стойностите скочиха на 470 ..... колата запя въпреки че ми каза че и тези стойности са малки би трябвало от 500 до 550 да бъдели .... та карах я така около 200 км 300 ускорението и динамиката си бяха много добри ..... прибрах се в къщи и сле около 3 4 часа след като истина двигателя паля и нещата вече бяха се повторили с тегавото в ниските и недоброто ускорение .....  Та според него трябва нов дебитомер.... като цяло попрегледах и други теми свързани с ниските стойности на дебитомера и можело да има друга причина което да кара дебитомера да ги сваля .... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при каране се чува нещо като испускане и свири или стърже едно може ли да ми губи налягане и какво може да е това което се чува помогнете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Quote

 Та според него трябва нов дебитомер....

Извинявай много но ти направи ли нещо по тази кола.

Закара ли да я види някой който разбира от Хонди, пробва ли да се свържеш с Маркони.

Смени ли го тази дебитомер,намере втора ръка такъв пробвай.

Знам че е наистина много объркващо като проблема не се реши,и те карат да сменяш част след част,но така е с майсторите в Бг.

Quote

CARPERA

Потенциометър на педала на газта имаш ли.

Една черна кутия в която завършва жилото на газта.

С това какво направи,каза че имаш,работи ли както трябва.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

същото нещо промяна никаква :) сложих нов дебитомер и в предишни теми съм писал че педала на газта ми е твърд.... след смяната на дебитомера си го обяснявам че колата има върздух и съразмерно с натискането на педала двигателя си ускорява поема и ве ускорява дефакто гориво и въздух са добре .... с старият дебитомер явно стойностите са били по ниски и не е качвала достатъчно гориво и е нямало хубаво изгаряне поне аз така си го обяснявам .... но имам един шум който все едно изпуска или взема от някъде въздух или се бъркам защото колата не ме залепя след след като се включи турбото и е към 2000 оборота ....  преди осезаемо се изстрелваше ... та колата е нова карта изолиран е ЕГР софтуерно затапили сме само вакума към ЕГР и тия дни ще затапиме входа и изхода на ЕГР

Редактирано от Petargazdov89
редакция

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Потенциометър на педала на газта имаш ли.

Една черна кутия в която завършва жилото на газта.

С това какво направи, когато не работи не се засича с софт и не дава грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложихме го сега съм с него но промяна почти никаква от стария Apps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та звънях на Маркони номера от профила но не ми вдига никой ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да доста трудна е връзката с него понякога след 5 позвъняване,или след ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та относно звука от клипчето може ли да ми помогнеш с някакво предположение горе доло долавяш ли от какво може да е .... аз така или иначе ще проверя какво се случва...понеже като ми сменяха съединителя бях накарал да проверят маркучи въздуховоди и темподобни но отговорът беше че е наред всичко .... в което се съмнявам 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам ако може някой колега.

Хонда да е дизел,и то в Бг не дори да ми я подарят.

Напатил съм си с дизелите макар и да не са Хонда.

Не са виновни колите ни ,а пълните бъркочи които продават бензиностанциите,особено дизела.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти провери ли си катализатора както бяхме говорили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес търся някой на който му се занимава от майсторите да провериме че са доста заети и като чуят за тая процедура малко се дърпат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ида на техническите прегледи и замерят газовете в крайна точка дали ще се установи нещо според вас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината провери ли я?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво означава "проверихме вакуумите"? Измерихте ли нивото му преди соленоидните клапани и след всеки един клапан?

Колата пали ли лесно,особено като е студена?

Да си забелязъл да дими повече при рязко ускорение?

 

Блокирал в отворено положение ЕГР.

Спукани/скусани турбо пътища.

Редактирано от KrIv
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип егр ми го изключиха софтуерно възможно ли е като не е затапен все още понеже чакам мой човек майстор да направи интервенцията егр да е останал блокирал отворен клапана и да влияе на двг и ще погледнем всички турбопътища и съединения тия дни понеже е много натоварен ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, Petargazdov89 написа:

по принцип егр ми го изключиха софтуерно възможно ли е като не е затапен все още понеже чакам мой човек майстор да направи интервенцията егр да е останал блокирал отворен клапана и да влияе на двг

 

Да.Възможно е.То първо се премахва хардуерно и после софтуерно.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 5 часа, Petargazdov89 написа:

по принцип егр ми го изключиха софтуерно възможно ли е като не е затапен все още понеже чакам мой човек майстор да направи интервенцията егр да е останал блокирал отворен клапана и да влияе на двг и ще погледнем всички турбопътища и съединения тия дни понеже е много натоварен ...

 

Не зная какво са ти пипали по софта,но да не се окаже че ЕГР-а ти е перманентно активиран и да е нон стоп отворен. Така целият "вятър" от турбото ще заминава в изпускателната система. Не е необходимо да разглобявате и да затапвате. Просто извади вакуума от актуатора на ЕГР-а и той ще се затвори. Дори така ще разбереш дали ЕГР-а в активиран на макс или е задържал. С опипване на оста на клапана и една вакуум помпа може да разбереш дали е блокирал или се движи.

Редактирано от KrIv
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...