Petargazdov89 4 #1 Публикувано 28 Февруари, 2020 Здравейте накратко ще ви опиша моят случай ще се радвам ако ми дадете съвет! Акорд 2.2 140 к.с колата беше много мудна в ниските на 1ва предавка при потегляне придърпваше на 2ра в градски условия без газ оборотите падаха до нормслните и след секунда две почваше да придърпа все едно ще гасне... та в ниските в градски условия плавното подаване на гас и динамиката я няма.Смених дебитомера с втора ръка .. колата запя динамиката и подържането на оборотите без да гасне в ниските се оправи ускоряваше си уникално... Днес направих ходене до София та преди да стигна пак започна същата дилема на 5та предавка при 80км ако за секунда се загледам км вече падат на 60 дефакто бие муцина и трябваведнага да падам на 3та защото ако върна на 4та отново почва да ускорява мудно при подаване на газ и да натриса леко. Натискам при 100 км на 5та предавка педала до ламарината има замисляне и след две секунди почва да сенабира но не е спокоен двигателя все едно назор стават нещата ..... обслужен е с масла, филтри, ремък , водна помпа и Маховик с съединител ...точно преди две седмици .... Помислих ,че е от дебитомера понеже 2 3 дни в градски условия беше много добре...но уви .... турбото си се чува съразмерно с подаването на газ но не ускорява както трябва колата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #2 Отговорено 29 Февруари, 2020 Потенциометър на педала на газта имаш ли. Една черна кутия в която завършва жилото на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #3 Отговорено 29 Февруари, 2020 да Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #4 Отговорено 29 Февруари, 2020 (Редактирано) при смяна трябва ли да се обучава с Hds или мога да заменя ? Редактирано 29 Февруари, 2020 от Petargazdov89 грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #5 Отговорено 29 Февруари, 2020 Не съм сигурен може и да иска. На 80 км ти е Маркони отиди и мисля че всичките ти проблеми ще се решат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #6 Отговорено 29 Февруари, 2020 разбирам те но той се занимава само с бензин дойолкото знам .... иначе ми е много на близо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #7 Отговорено 29 Февруари, 2020 Има телефон от питане глава не боли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #8 Отговорено 8 Март, 2020 отново да споделя и ако може за съвет и мнение от ваша страна вчера бях на диагностика проверихме вакумите исключихме агр софтуерно но мудноста и форсирането на колата не се оправи след тест .... още тестове последваха и се оказа че и врория дебитомер който смених е с ниски стойности около 420 430 нещо такова .... та момчето което дефакто ми прави диагностиките на живи данни помръдна дебитомера с няколко градуса доколкото е възможно и тогава стойностите скочиха на 470 ..... колата запя въпреки че ми каза че и тези стойности са малки би трябвало от 500 до 550 да бъдели .... та карах я така около 200 км 300 ускорението и динамиката си бяха много добри ..... прибрах се в къщи и сле около 3 4 часа след като истина двигателя паля и нещата вече бяха се повторили с тегавото в ниските и недоброто ускорение ..... Та според него трябва нов дебитомер.... като цяло попрегледах и други теми свързани с ниските стойности на дебитомера и можело да има друга причина което да кара дебитомера да ги сваля .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #9 Отговорено 11 Март, 2020 при каране се чува нещо като испускане и свири или стърже едно може ли да ми губи налягане и какво може да е това което се чува помогнете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #10 Отговорено 11 Март, 2020 (Редактирано) Quote Та според него трябва нов дебитомер.... Извинявай много но ти направи ли нещо по тази кола. Закара ли да я види някой който разбира от Хонди, пробва ли да се свържеш с Маркони. Смени ли го тази дебитомер,намере втора ръка такъв пробвай. Знам че е наистина много объркващо като проблема не се реши,и те карат да сменяш част след част,но така е с майсторите в Бг. Quote CARPERA Потенциометър на педала на газта имаш ли. Една черна кутия в която завършва жилото на газта. С това какво направи,каза че имаш,работи ли както трябва. Редактирано 11 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #11 Отговорено 11 Март, 2020 (Редактирано) същото нещо промяна никаква сложих нов дебитомер и в предишни теми съм писал че педала на газта ми е твърд.... след смяната на дебитомера си го обяснявам че колата има върздух и съразмерно с натискането на педала двигателя си ускорява поема и ве ускорява дефакто гориво и въздух са добре .... с старият дебитомер явно стойностите са били по ниски и не е качвала достатъчно гориво и е нямало хубаво изгаряне поне аз така си го обяснявам .... но имам един шум който все едно изпуска или взема от някъде въздух или се бъркам защото колата не ме залепя след след като се включи турбото и е към 2000 оборота .... преди осезаемо се изстрелваше ... та колата е нова карта изолиран е ЕГР софтуерно затапили сме само вакума към ЕГР и тия дни ще затапиме входа и изхода на ЕГР Редактирано 11 Март, 2020 от Petargazdov89 редакция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #12 Отговорено 11 Март, 2020 Quote Потенциометър на педала на газта имаш ли. Една черна кутия в която завършва жилото на газта. С това какво направи, когато не работи не се засича с софт и не дава грешки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #13 Отговорено 11 Март, 2020 сложихме го сега съм с него но промяна почти никаква от стария Apps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #14 Отговорено 11 Март, 2020 та звънях на Маркони номера от профила но не ми вдига никой ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #15 Отговорено 11 Март, 2020 Да доста трудна е връзката с него понякога след 5 позвъняване,или след ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #16 Отговорено 11 Март, 2020 та относно звука от клипчето може ли да ми помогнеш с някакво предположение горе доло долавяш ли от какво може да е .... аз така или иначе ще проверя какво се случва...понеже като ми сменяха съединителя бях накарал да проверят маркучи въздуховоди и темподобни но отговорът беше че е наред всичко .... в което се съмнявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1547 #17 Отговорено 11 Март, 2020 Съжалявам ако може някой колега. Хонда да е дизел,и то в Бг не дори да ми я подарят. Напатил съм си с дизелите макар и да не са Хонда. Не са виновни колите ни ,а пълните бъркочи които продават бензиностанциите,особено дизела. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #18 Отговорено 11 Март, 2020 Ти провери ли си катализатора както бяхме говорили? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #19 Отговорено 12 Март, 2020 днес търся някой на който му се занимава от майсторите да провериме че са доста заети и като чуят за тая процедура малко се дърпат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #20 Отговорено 12 Март, 2020 ако ида на техническите прегледи и замерят газовете в крайна точка дали ще се установи нещо според вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #21 Отговорено 12 Март, 2020 Турбината провери ли я? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #22 Отговорено 12 Март, 2020 (Редактирано) Какво означава "проверихме вакуумите"? Измерихте ли нивото му преди соленоидните клапани и след всеки един клапан? Колата пали ли лесно,особено като е студена? Да си забелязъл да дими повече при рязко ускорение? Блокирал в отворено положение ЕГР. Спукани/скусани турбо пътища. Редактирано 12 Март, 2020 от KrIv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #23 Отговорено 14 Март, 2020 по принцип егр ми го изключиха софтуерно възможно ли е като не е затапен все още понеже чакам мой човек майстор да направи интервенцията егр да е останал блокирал отворен клапана и да влияе на двг и ще погледнем всички турбопътища и съединения тия дни понеже е много натоварен ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #24 Отговорено 14 Март, 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, Petargazdov89 написа: по принцип егр ми го изключиха софтуерно възможно ли е като не е затапен все още понеже чакам мой човек майстор да направи интервенцията егр да е останал блокирал отворен клапана и да влияе на двг Да.Възможно е.То първо се премахва хардуерно и после софтуерно. Редактирано 14 Март, 2020 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #25 Отговорено 14 Март, 2020 (Редактирано) Преди 5 часа, Petargazdov89 написа: по принцип егр ми го изключиха софтуерно възможно ли е като не е затапен все още понеже чакам мой човек майстор да направи интервенцията егр да е останал блокирал отворен клапана и да влияе на двг и ще погледнем всички турбопътища и съединения тия дни понеже е много натоварен ... Не зная какво са ти пипали по софта,но да не се окаже че ЕГР-а ти е перманентно активиран и да е нон стоп отворен. Така целият "вятър" от турбото ще заминава в изпускателната система. Не е необходимо да разглобявате и да затапвате. Просто извади вакуума от актуатора на ЕГР-а и той ще се затвори. Дори така ще разбереш дали ЕГР-а в активиран на макс или е задържал. С опипване на оста на клапана и една вакуум помпа може да разбереш дали е блокирал или се движи. Редактирано 14 Март, 2020 от KrIv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове