Jump to content
thelastbonbona

Забравени ключове/ паднал акумулатор

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Извинявам се за двузначното заглавие, но не успях да избера кое е по-правилно. Не съм в страната и съм оставил ключовете на родителите ми да припалват от време на време колата. При последното им ходене обаче имахме проблем.. колата си беше забравила всичките ключове - като се опиташ да запалиш света зеленото ключе и нищо. В последствие като извикахме ключар (познат) установихме, че и акумулатора е разреден до степен картоф. Въпроса ми е как така акумулатора ми се е разредил за 2 седмици и защо си е забравила ключовете... (Акумулатора е на 2 години - Баннер 77AH). Не са оставяли нищо да свети/работи през тези 2 седмици, мериха я - няма и утечки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как са били забравени ключовете ако , нещо да не е останало включено и да не са ти казали.

Зареди и го провери на товарна вилка да няма късо в акумулатора,ако има сдава багажа отведнъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходиха да го замерват, единствения му проблем бил, че е много разреден. А ключовете.. от 4 ключа, един не искаше да запали. Били си загубили синхронизацията нещо, какво ми обяснява и трябваше да ги обучава на ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа това с ключовете е много странно. Дали от батериите когато стават слаби или от друго, при мен го имаше с 2-рият ключ. Не го бях ползвал няколко месеца и реших да взема него. Натискам и няма никой. Смених батерията но още не съм го тествал а неговата си "старата" батерия я бях сменял с нова. Според мен всичко идва от батерийките в самите ключове, просто стоят по магазините много време и когато ги купиш, са вече много стари. Само за инфо, защо имаш 4 ключа? Заводски ли е така или?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът по всяка вероятност ти е паднал от тези припалвания, особено ако са били за по няколко минути и в комбинация със студа, все пак е дизел и си дърпа доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  

Преди 2 часа, Mkilla написа:

Да ти кажа това с ключовете е много странно. Дали от батериите когато стават слаби или от друго, при мен го имаше с 2-рият ключ. Не го бях ползвал няколко месеца и реших да взема него. Натискам и няма никой. Смених батерията но още не съм го тествал а неговата си "старата" батерия я бях сменял с нова. Според мен всичко идва от батерийките в самите ключове, просто стоят по магазините много време и когато ги купиш, са вече много стари. Само за инфо, защо имаш 4 ключа? Заводски ли е така или?

Ключовете са си окей колега и батерията им е окей. След обучение си работят. Колата я купих с 3 ключа, но обикновените без копчета и допълнителен модул (aftermarket) за централното.. и след това си направих нов, както си му е реда.

 

преди 32 минути, Rakeem написа:

Акумулаторът по всяка вероятност ти е паднал от тези припалвания, особено ако са били за по няколко минути и в комбинация със студа, все пак е дизел и си дърпа доста.

 

Това беше първото препалване, но ще я гледаме сега да видим какво ще се случи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо , няма значение че е Банер на 2 години. Припалване не означава пълно зареждане ако ще и 10 мин да я оставят на място , да работи, той се разрежда. На тръгнал  ( разреден) 2 седмици са му много , и е нормално да няма вътък да завърти.  После стават ЧУДЕСАТА от слаб ток. 

Второ  (следствие на първото) , не са забравени ключовете а от слабият ток се загубва синхронизацията на Компютъра с Имобилайзера  ( слабост на доста Хонди ) .

Редактирано от docev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, docev написа:

Първо , няма значение че е Банер на 2 години. Припалване не означава пълно зареждане ако ще и 10 мин да я оставят на място , да работи, той се разрежда. На тръгнал  ( разреден) 2 седмици са му много , и е нормално да няма вътък да завърти.  После стават ЧУДЕСАТА от слаб ток. 

Второ  (следствие на първото) , не са забравени ключовете а от слабият ток се загубва синхронизацията на Компютъра с Имобилайзера  ( слабост на доста Хонди ) .

 

За синхронизацията се съгласих - и майстора така каза, ама 2 седмици достатъчни ли са да се разреди акумулатор? Преди това колата бе карана редовно (едно от пътуванията беше 2800км за 36 часа).. Ако ще го прави на 2 седмици и да трябва да давам пари за синхронизация.. да го хвърлям този акумулатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение какво е било преди това и колко е зареждан. 2 години са си 2 години. Един акумулатор максимум 4 години. За 2 е тръгнал вече и е нормално за 2 седмици стоене , да няма ток за палене. А губенето на синхронизацията става точно тогава. Слаб ток , мъчене да завърти да запали и цър-пър-цър-пър цветомузиката и готово. Със 7 генерация имах случай,  само откачане на акумулатор и губи синхро. 2 пъти я синхронизирах .  Карането на къси разсотяния също е минус.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам ако е откачен акумулатора, ключа е на таблото и се закачи акумулатора 100% се блокира имобилайзера. Тука случая е подобен, ключа е на таблото, акумулатора ток няма и изглежда сякаш се откача и закача, и имобилайзера блокира. 

На мен ми се е случвало в движение да присветне акумулатора на таблото, оказа се че се е охлабила масата, но как не се блокира имобилайзера не знам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как...? Много лесно. Написаното от теб , просто не е така. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...