thelastbonbona 69 #1 Публикувано 2 Февруари, 2020 Здравейте колеги, Извинявам се за двузначното заглавие, но не успях да избера кое е по-правилно. Не съм в страната и съм оставил ключовете на родителите ми да припалват от време на време колата. При последното им ходене обаче имахме проблем.. колата си беше забравила всичките ключове - като се опиташ да запалиш света зеленото ключе и нищо. В последствие като извикахме ключар (познат) установихме, че и акумулатора е разреден до степен картоф. Въпроса ми е как така акумулатора ми се е разредил за 2 седмици и защо си е забравила ключовете... (Акумулатора е на 2 години - Баннер 77AH). Не са оставяли нищо да свети/работи през тези 2 седмици, мериха я - няма и утечки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #2 Отговорено 2 Февруари, 2020 Как са били забравени ключовете ако , нещо да не е останало включено и да не са ти казали. Зареди и го провери на товарна вилка да няма късо в акумулатора,ако има сдава багажа отведнъж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #3 Отговорено 2 Февруари, 2020 Ходиха да го замерват, единствения му проблем бил, че е много разреден. А ключовете.. от 4 ключа, един не искаше да запали. Били си загубили синхронизацията нещо, какво ми обяснява и трябваше да ги обучава на ново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #4 Отговорено 2 Февруари, 2020 (Редактирано) Да ти кажа това с ключовете е много странно. Дали от батериите когато стават слаби или от друго, при мен го имаше с 2-рият ключ. Не го бях ползвал няколко месеца и реших да взема него. Натискам и няма никой. Смених батерията но още не съм го тествал а неговата си "старата" батерия я бях сменял с нова. Според мен всичко идва от батерийките в самите ключове, просто стоят по магазините много време и когато ги купиш, са вече много стари. Само за инфо, защо имаш 4 ключа? Заводски ли е така или? Редактирано 2 Февруари, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 773 #5 Отговорено 2 Февруари, 2020 Акумулаторът по всяка вероятност ти е паднал от тези припалвания, особено ако са били за по няколко минути и в комбинация със студа, все пак е дизел и си дърпа доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #6 Отговорено 2 Февруари, 2020 Преди 2 часа, Mkilla написа: Да ти кажа това с ключовете е много странно. Дали от батериите когато стават слаби или от друго, при мен го имаше с 2-рият ключ. Не го бях ползвал няколко месеца и реших да взема него. Натискам и няма никой. Смених батерията но още не съм го тествал а неговата си "старата" батерия я бях сменял с нова. Според мен всичко идва от батерийките в самите ключове, просто стоят по магазините много време и когато ги купиш, са вече много стари. Само за инфо, защо имаш 4 ключа? Заводски ли е така или? Ключовете са си окей колега и батерията им е окей. След обучение си работят. Колата я купих с 3 ключа, но обикновените без копчета и допълнителен модул (aftermarket) за централното.. и след това си направих нов, както си му е реда. преди 32 минути, Rakeem написа: Акумулаторът по всяка вероятност ти е паднал от тези припалвания, особено ако са били за по няколко минути и в комбинация със студа, все пак е дизел и си дърпа доста. Това беше първото препалване, но ще я гледаме сега да видим какво ще се случи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #7 Отговорено 3 Февруари, 2020 (Редактирано) Първо , няма значение че е Банер на 2 години. Припалване не означава пълно зареждане ако ще и 10 мин да я оставят на място , да работи, той се разрежда. На тръгнал ( разреден) 2 седмици са му много , и е нормално да няма вътък да завърти. После стават ЧУДЕСАТА от слаб ток. Второ (следствие на първото) , не са забравени ключовете а от слабият ток се загубва синхронизацията на Компютъра с Имобилайзера ( слабост на доста Хонди ) . Редактирано 3 Февруари, 2020 от docev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #8 Отговорено 3 Февруари, 2020 Преди 16 часа, docev написа: Първо , няма значение че е Банер на 2 години. Припалване не означава пълно зареждане ако ще и 10 мин да я оставят на място , да работи, той се разрежда. На тръгнал ( разреден) 2 седмици са му много , и е нормално да няма вътък да завърти. После стават ЧУДЕСАТА от слаб ток. Второ (следствие на първото) , не са забравени ключовете а от слабият ток се загубва синхронизацията на Компютъра с Имобилайзера ( слабост на доста Хонди ) . За синхронизацията се съгласих - и майстора така каза, ама 2 седмици достатъчни ли са да се разреди акумулатор? Преди това колата бе карана редовно (едно от пътуванията беше 2800км за 36 часа).. Ако ще го прави на 2 седмици и да трябва да давам пари за синхронизация.. да го хвърлям този акумулатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #9 Отговорено 4 Февруари, 2020 Няма значение какво е било преди това и колко е зареждан. 2 години са си 2 години. Един акумулатор максимум 4 години. За 2 е тръгнал вече и е нормално за 2 седмици стоене , да няма ток за палене. А губенето на синхронизацията става точно тогава. Слаб ток , мъчене да завърти да запали и цър-пър-цър-пър цветомузиката и готово. Със 7 генерация имах случай, само откачане на акумулатор и губи синхро. 2 пъти я синхронизирах . Карането на къси разсотяния също е минус. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #10 Отговорено 17 Февруари, 2020 До колкото знам ако е откачен акумулатора, ключа е на таблото и се закачи акумулатора 100% се блокира имобилайзера. Тука случая е подобен, ключа е на таблото, акумулатора ток няма и изглежда сякаш се откача и закача, и имобилайзера блокира. На мен ми се е случвало в движение да присветне акумулатора на таблото, оказа се че се е охлабила масата, но как не се блокира имобилайзера не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #11 Отговорено 17 Февруари, 2020 Как...? Много лесно. Написаното от теб , просто не е така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове