jungles 78 #1 Публикувано 28 Януари, 2020 Предполагам това което съм посочил със трелката е моторчето на празния ход ?! Та можем ли спокойно да махнем този черен корпус с цел раздвижване ?! Когато чистих клапана ми направи впечатление ,че чистейки със клечка за уши вътре лопатката не се движеше свободно , имаше ход 1-2 мм, това се дължи защото е възана за моторчето и е нужно ток за да се движи или е спекла... При почистването е киснато и всичко блесна като на ц.ганин забът но пак тресеее... Основното питане е за "моторчето на клапана" , ще прецакам ли нещо ако го сваля ,раздвижа и сложа !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #2 Отговорено 28 Януари, 2020 Това имам в предвид .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #3 Отговорено 29 Януари, 2020 (Редактирано) Не ,че няма да направиш нищо лошо, ами даже е задължително да направиш това , което си намислил.Въпросната лопатка трябва да се движи свободно,но само когато е разкачена.Вътре има намотка, мисля.Единственото , с което трябва да се внимава е ,че моторчето е с ушички и може да се закрепва под различен наклон спрямо другата част(сивата метална на снимката). Това май ще доведе до промяна на скоростта на празен ход, ако е много накриво например. Мисля,че така беше , когато аз го правих на моята. Просто гледах да не е накриво и всичко си беше нормално след това. П.С. Това се прави на тая кола , ако оборотите ти играят на празен ход или , ако са много ниски.Вибрациите на празен ход , с нормално поддържане на оборотите около 600 без ел. товар , е симптом на износени моторни тампони. Редактирано 29 Януари, 2020 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #4 Отговорено 29 Януари, 2020 При мен положенито след чистенето ,държи 680-710 и играят в този диапозон... Ако сложа парно на 1 , без да е завъртял компресора и да се усеща неговото натоварване върху тампоните , се усеща по неравномерна работа на двигателя и оборотите повече варират и се вдигат. Значи яд ме е защото търках като нерномален със четката за зъби и половин пакет клечки за уши ,а в случя може да се окаже ,че лопатката запича по оста и пак раглобяване ... Сигурно има жлеб във намотната където влиза пластината ... Ще се пробвам да го сваля моторчето без да разкачам много много и ще драсна за общо инфо.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 306 #5 Отговорено 29 Януари, 2020 На 28.01.2020 г. at 9:20, jungles написа: При почистването е киснато и всичко блесна като на ц.ганин забът но пак тресеее... Основното питане е за "моторчето на клапана" , ще прецакам ли нещо ако го сваля ,раздвижа и сложа !? Какъв е кода на двг. ти и с електронна газ ли е? И моят е 2.0, но май нямам такова нещо или съм забравил... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #6 Отговорено 29 Януари, 2020 Не съм със елекронна газ , к20а6 май да беше ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #7 Отговорено 30 Януари, 2020 Това е само на моторите с жило, тоест преди фейслифта. При електронния дросел няма iacv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #8 Отговорено 28 Февруари, 2020 Днес свалих (магнитното моторче) на IACVто ,и пак филми 😂 ... Да имаше още чернилка и с ръка го раздвижвах и пръсках и бърсах и пак тресе... И нещото което забелязах е в движение когато тръгвам да намалявам или ускорявам и отпускам газта след това оборотите падат до 700-800 и пак се качват до около 1500 и се получава на моменти като някаква дупка, като чели неможе да поеме добре , когато уцелят момента ,че оборотите падат и подам пак газ 😔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #9 Отговорено 29 Февруари, 2020 (Редактирано) Почисти си мап сензора и да видим. Същата кола и мотор имам. Около 650 си е ок да държи,но не мога да разбера точно какъв е проблема като го описваш. Редактирано 29 Февруари, 2020 от ivailopp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #10 Отговорено 29 Февруари, 2020 (Редактирано) Твоя модел имаше ли потенциометър на педала на газта. Черна кутия в която свършва жилото на газта. Редактирано 29 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #11 Отговорено 29 Февруари, 2020 Преди 3 часа, ivailopp написа: Почисти си мап сензора и да видим. Същата кола и мотор имам. Около 650 си е ок да държи,но не мога да разбера точно какъв е проблема като го описваш. Ясно ми е ,че не мога ... Трябва да се покара за да се усети... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #12 Отговорено 29 Февруари, 2020 Преди 2 часа, CARPERA написа: Твоя модел имаше ли потенциометър на педала на газта. Черна кутия в която свършва жилото на газта. Нямам аномалии с подаването на газ...а когато я отнема , оборотите пропадат до 700-800 и после подскачат пак на 1500, не знам колко трябва да ги държи по инерция автомата ?! Еко нормално по инерция държи 900 примерно ,а ги вдига може да смуче въздух , но пък ще ги държи високи и на неутрал... мотора работи неравномерно като тресене е празен ход.. особено като включа консуматори и вдигне оборотите на 800 тресе осезаемо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #13 Отговорено 29 Февруари, 2020 Благодаря че не ми отговори на въпроса,продължавай с лутането и търсене на отговора на въпроса ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #14 Отговорено 29 Февруари, 2020 Преди 1 час, CARPERA написа: Благодаря че не ми отговори на въпроса,продължавай с лутането и търсене на отговора на въпроса ти. Извинявай просто се отнесох мисля ,че има една кутия през която минава жилото. Но не усещам индикация ,че може да има евентуален проблем... Ще излезе накрая все от някъде.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #15 Отговорено 29 Февруари, 2020 4 minutes ago, jungles said: Извинявай просто се отнесох мисля ,че има една кутия през която минава жилото. Но не усещам индикация ,че може да има евентуален проблем... Ще излезе накрая все от някъде.. Не минава през нея завършва в нея ,индикициите си ги описал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #16 Отговорено 29 Февруари, 2020 С две хонди съм имал проблеми с IACV то и точно както е описал колегата са симптомите. Веднъж така се прибрах до България, дразнещо е но пък върви 😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #17 Отговорено 29 Февруари, 2020 Преди 2 часа, vespa написа: С две хонди съм имал проблеми с IACV то и точно както е описал колегата са симптомите. Веднъж така се прибрах до България, дразнещо е но пък върви 😀 Предполагам всичко се е управило със смяната на клапана.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове