g.n.g 21 #1 Публикувано 3 Януари, 2020 Здравейте колеги. Още от когато си купих Акорда беше с този проблем : Отваря се от дистанционното когато си иска, а НИКОГА не се затваря от бутона или от дистанционното. Сега ми изпадна възможност да закупя тествани и работещи части: ел. мотор, амортисьорите, и компютъра на вратата на доста поносима цена (350 лева общо ще излезне с доставката от Полша). Но въпроса ми е : КЪДЕ се намират тези датчици които казват дали е отворена или затворена вратата и поддават сигнал към компа, а той към ел.мотора дали да затвори или отвори? Някъде четох, че са в самите уплътнения, НО НИКЪДЕ не видях точно описание или картинка на тези пусти датчици! Моля да ми кажете къде да ги търся за да могат да се свалят и изпратят към мен с останалите части (при мен работят ел.мотора, амортисьорите и компа, но ще ги взема за всеки случай). Много благодаря предварително! П.П. Трябва да дам отговор до неделя какво още да ми опаковат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #2 Отговорено 3 Януари, 2020 Разгледай тази схема. Тук са всички съставни части на петата врата: https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=575&nplgrp=6&cmodnamepc=ACCORD TOURER&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.4 EXECUTIVE&nplblk=B__5501 Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3 Отговорено 4 Януари, 2020 На 3.01.2020 г. at 15:09, g.n.g написа: Защо не тестваш системата с HDS и да си вземеш само нужната ти част? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1252 #4 Отговорено 5 Януари, 2020 На 3.01.2020 г. at 15:09, g.n.g написа: Здравейте колеги. Още от когато си купих Акорда беше с този проблем : Отваря се от дистанционното когато си иска, а НИКОГА не се затваря от бутона или от дистанционното. Но въпроса ми е : КЪДЕ се намират тези датчици които казват дали е отворена или затворена вратата и поддават сигнал към компа, а той към ел.мотора дали да затвори или отвори? Да не си с лед осветление в багажника? Пробвай със стандартната лампичка да видиш дали ще светне когато се отвори.Ако не светне когато се отвори тогава сложи ледова и виж дали ще светне. До колкото знам всичко си е в самата брава.Там са микроключета и да дават инфо на ЕКУТО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #5 Отговорено 6 Януари, 2020 Митак, има датчици и в гумените уплътнения на самата врата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #6 Отговорено 9 Януари, 2020 (Редактирано) Утре ще ходя в Бултрако. Имам записан час. Шокира ме цената от 99 лева за тест на вратата, но пък какво да се прави, ще се дават. Редактирано 9 Януари, 2020 от g.n.g Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #7 Отговорено 11 Януари, 2020 Колега, има ли някакъв ъпдейт по твоя казус? Ако да, кажи какво, как, къде... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #8 Отговорено 14 Януари, 2020 Здравейте. Има развитие, и то е следното: 1: Липсват ми някакъв предавател в петата врата (намира се под кората в дясно от бравата) който поддава сигнал към ECU-то за затваряне. 2: Липсват и четирите датчика за затваряне на вратата (намират се в уплътнението). Много интересно, че аз си имам уплътнение, но няма датчици в него изобщо (най-вероятно или е менте уплътнението, или просто някой ги е свалил). 3: Амортисьорите са за смяна (не мисля в никакъв случай да взимам оригинални, но се чудя какво да взема?). 4: Педалите джамбази са свалили лампата на таблото която свети за отворен багажник (за да не се вижда, че свети). Сега ще си взема само уплътнение втора употреба заедно с датчиците и цялото окабеляване което идва от купето към петата врата, + нови амортисьори. Общо взето е това при мен. П.П. Ако на някой му трябват части като ECU и електромотора да казва за да ги поръчам за него. Става въпрос за К24 преди фейса. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #9 Отговорено 14 Януари, 2020 Привет отново. Забравих да напиша за всеки да знае къде са пустите му датчици, защото не намерих такова обяснение: Та датчиците са 4 на брой и се намират в уплътненията на САМАТА пета врата, а не в уплътнението което е на купето!!! Уплътненията са разделени на 4 блока ако може така да се каже, и всеки от тях има кабели които отиват към управлението! Свалят се като се свалият преди това едни метални "пластини" захванати за самият капак с филипс рапиди, и после кабелите се изключват след като свалите корите от петатат врата и я оголите цялата. Аз толкова рових в това пусто уплътненият (дебелото което е на самото купе) и си мислех, че просто някой ми е свалил датчиците, но се оказа, че са прекъснати и не работят. Днес заделих 2 часа за да ровя, разглобявам и меря с мултицета за да разбера от къде идва пустият му проблем при мен. Силно се надявам да съм полезен, защото аз никъде (не само тук, но и в други форуми) не намерих обяснение къде точно се намират. Самите датчици ги има като резервна част (ментета) за по около 4$, но нямам представа как ще ги сложа и свържа в самото уплътнение. Затова реших да взема целите втора употреба деистващи и просто да ги замена заедно. Като започна процедурата ще снимам и ще кача снимки за по-ясно и нагледно обяснение. П.П. Вече мога да твърдя, че съм специалист по разглобяване и събиране на цялата пета врата + чаркаляците в тавана (електромотор, комп и амортисьори). 1 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gosta 1 #10 Отговорено 14 Януари, 2020 Може ли линк за ментетата по $4 ?Аз съм на същото дередже , като не ми работи ляв долен датчик.Звънях до представителството на Хонда и ме оферираха £173 на брой.С 300 зора намерих втора употреба за £24 и го чакам в момента , да видя ще тръгне ли капака.Моята е фейсова и отваря капака от ключа и от бутона, но не иска да затваря автоматично. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6086 #11 Отговорено 9 Февруари, 2020 В петък, след пътуване по зле почистен сняг и неравности и при мен се случи точно същото. След пристигане установих че 5-ата врата се отваря от дистанционното и от бутона в купето, но не се затваря от там, както и от бутончето на вратата. Ръчно си работи. На таблото светна PTG. Отворих и затворих няколко пъти и се оправи. След няколко часа - прибирайки я в гаража всичко си работеше и не светеше грешка. Обаче ми стана любопитно какво може да е станало и разръчквайки нета, попаднах на тази тема: https://forums.drom.ru/honda-accord-torneo/t1151232750.html Тук има доста обяснения и може да е полезна. Ако свети грешка, може да стане и с откачане на акумулатора, а може и да се прочете от буксата на системата на 5-ата врата, без да се ходи в Бултрако. Има описани грешките, буксата, процедурата и къде се разтапицира. Има си и бушон - №7 под капачето вляво - до краката на водача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gosta 1 #12 Отговорено 9 Февруари, 2020 Това представлява датчика В моя случай долен ляв.Има 4 такива -2 Горни и два долниМахаш капаците на “стоповете” отзад които се намират на самата врата .Има 4 зелени букси ( обърни внимание каква е буксата в края на датчика).Разкачиш ги , взимаш мултицета, и започваш с пръст да натискаш по цялата дължина на датчика и гледаш дали се изменя съпротивленито. Не мога да ти дам референтни стойности , но при всяко натискане трябва да имаш промяна на съпротивленито от нула нагоре по цялата дължина на датчика. При мен долен ляв беше прекъснат на 15 сантиметра от началото.Ако натискаш по-начесто ще хванеш точно къде е прекъснат. Датчиците се държат на един болт и два кръстати винта . Може и да се свали и цялата кора на вратата на багажника , ако не ти е проблем. Според мен ,обаче провери първо първо кабелите при пантите за скъсване. Това ми е 3-та Хонда комби и до сега на предните две ,винаги имаше прекъснати кабели.Махни пластмасите и корите ,натискай всяко едно кабелче. Понякога изолацията на кабела не е нарушена , но вътре е скъсан. Ако имаш нужда от още снимки и не се справяш , пиши пак , да снимам и да помогнем Успех П.СЕто как изглежда буксата Ето как работната част на датчика влиза в уплътнението Sent from my iPhone using Tapatalk 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6086 #13 Отговорено 9 Февруари, 2020 Егати системата и осигуровките. Те на луната кацнаха с по-проста техника. :) За сега нямам проблем, а ровя темата просто от любопитство, щото нещо се бъгна, но се самооправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове