Jump to content
Pavlin1811

Акорд 99 г., 1.8 - проблем с парно + глъхне в ниските обороти

Recommended Posts

Здравейте колеги!!Имам акорд 99г. 1.8 бензин ,136 коня!До днес проблеми никави но днес на куп забелязах няколко проблема,който се появиха от нищото....Сутринта я запалих и тръгнах по пътя се оказа че немога да контролирам температурата вътре в копето,парното бълва жега да те свари,въртя копчето на студено,не ебава,пускам климатика духа яко жега.....

Вторият и проблем забелязах вътре в града като намаля пример за спящ полицай нормално на втора си наемаше без ядове ,днес почна да глъхне и предърпва,като цяло в ниските Обороти нещо прекъсва,предърпва и няма мощност ,след 2500 оборота всичко се нормализира!!Моля за вашите мнения!!Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо правил ли си по нея ,IACV клапана чистили ли си  го ,и дросела.

Клапаните кога си ги регулирани.

Това с парното се е працакало моторчето което е върху маркуч в коша то отваря потока от топъл антифриз към радиотора на парното посредством врътката,но провери първо бушоните някой да не е изгорял.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5 г я имам и съм сменил само две биалетки,масла и ремаъци,никакви реголажи или прочиствания не съм правил,колата не беше карана в последната година,стоя в гараж!!Кара се само на бензин 100 октанов...и както казах до сега проблеми никакви...къде точно се намира това моторче ,че неразбрах,бушоните са проверени всички са здрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сам няма как да се справиш с проблемите, иска си майстор и съответно заплащане. Първото нещо е да се регулират клапаните, мога на лични да ти дам телефона на кадърен майстор в Пловдив при който ходя аз. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/23/2019 at 9:31 PM, Pavlin1811 said:

От 5 г я имам и съм сменил само две биалетки,масла и ремаъци,никакви реголажи или прочиствания не съм правил,колата не беше карана в последната година,стоя в гараж!!Кара се само на бензин 100 октанов...и както казах до сега проблеми никакви...къде точно се намира това моторче ,че неразбрах,бушоните са проверени всички са здрави!

От 5 год и не си  прочел  нито една тема  за елементарно обслужване на тази кола. 

Колко са изминатите км без регулиране клапаните .

Не виждам  смисъла да се кара само на100 октанов бензин ако това не го пише изрично в ръководството ти.

Вземи  от колегата телефона и наистина се погрижи за колата си като  отидеш при читав майстор.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 октановия бензин е за автомобили с по-висока степен на компресия. Октановото число показва способността на бензина да се съпротивлява на самозапалване при по-високо налягане. Няма нищо общо с енергийната стойност на единица обем. Не слагайте по-висок октан на нискооктанови двигатели - детонациите са по-големи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това исках да кажа  този двигател не е направен да се кара само с 100 октанов,ако искаш да скапеш двигателя Pavlin1811  продължавай да караш само с 100 октанов,+ако не е виждала регулиране на клапаните.

Много бързо трябва да отиде при майстор разбиращ от Хонди,дано да се нуждае само от регулиране на клапани.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...