Rakeem 800 #1 Публикувано 13 Декември, 2019 Здравейте, някой правил ли си е лумбална опора за седалката, това е единставената екстра, която ми липсва и колкото повече шофирам, толкова повече се замислям имали начин да се интегрира такава. За сега съм стигнал до решението да ползвам маншет за кръвно налягане, струва ми се доста подходящ за целта, и съответно ще се ползва и помпичката, която ще се монтира под седалката. Ако някой има други идеи нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #2 Отговорено 13 Декември, 2019 (Редактирано) Аз имам в седалката такова нещо, ама да ти кажа 4пъти дали съм го ползвал нещо не ми е удобно с него. Ако говорим за това, което с едно лоспе ми "надува" облигалката в областта на кръста Редактирано 13 Декември, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #3 Отговорено 13 Декември, 2019 Tочно това е, аз лично усещам напрежение в кръста при по-дълго пътуване, седалките са удобни, но точно тази опора, която поддържа чупката в кръста лично за мен е много важна и усещам липсата й, може би защото не ми е удобно да шофирам с права облегалка и съм я пуснал леко назад, не знам как е настроена твоята, но ако е права вероятно за това не ти е удобно се нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #4 Отговорено 13 Декември, 2019 Ми не е точно права, но определено не мога да свикна с това. Ще пробвам да я дам още назад и да видя. Аз не знам нямат ли ги всички акорди тази екстра. Защо например не си купиш салон втора употреба, в който да я има тази опора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #5 Отговорено 14 Декември, 2019 Изненадан съм, че в Сивик 8-ма няма лумбална опора. Моят Акорд от 99-та има тази глезотия, а и всички други, които съм виждал, я имат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #6 Отговорено 14 Декември, 2019 Това е полезно нещо (особено на дълъг път), но за съжаление в повечето ни коли е екстра. Предният ми Акорд 6 бе с плюшения салон и там имаше 1 много странно нещо. Между горният лицев слой на облегалката (с дунапрена и тапицерията дебел около 3см) и самата облегалка имаше място, и там бях пъхнал допълнителни възглавнички, и бе много удобно. Въпросният детайл е зашит само отгоре и отдолу за облегалката, а отстрани (между страничните опори за гърба) и тази част може да се бръкне зад него, и самата основна конструкция. Това сигурно малцина го знаят, но като го открих веднага ми хрумна как да се възползвам от това странно на вид решение. Сегашните са отвсякъде зашити, но си имам лумбална опора с регулиращо лостче. За съжаление конструкцията му пзволява само изтласкване напред и прибиране назад, но не и регулировка на позицията по височина. Това е удобно (поне на мен) само при почти вертикална позиция на облегалката, но аз така и шофирам, Ако е наклонена назад и карам с опънати ръце (което е грешна позиция) тази лумбална подпора не е в необходимата област на кръста, а се измества по-нагоре и е неудобно. В "по-учените" автомобили, тази екстра се мести и нагоре/надолу в облегалката и тогава вече е полезна. Ако няма регулировка и по височина е безсмислена. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #7 Отговорено 14 Декември, 2019 Да не би да е сменяна седалката и да е сложена пасажерска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #8 Отговорено 20 Декември, 2019 Oказва се по-трудно от предвиденото, тъй като ще трябва да разглобявам облегалката, за да мога да пъхна въздушната възглавница под тапицерията, предполагам, че предната част и защитапана отзад с някакви метални щипки, до които нямам достъп без да сваля пластмасовата кора и малко ме е страх да не счупа нещо, тъй като идея си нямам как е закачена, а и еърбеците са зад нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове