Jump to content
scyberboy

Моят нов Сивик 10 ген.

Recommended Posts

Днес Сивика се "предаде", карах стотина км по магистралата по обяд със ~110 km/h, влязох в София, паркирах в мола (подземно -3)

Връщам се след 15-20 мин, върти - йок. На трети опит запали, прикюфка 10-15 сек. и угасна. Още веднъж - същото. След още 20 мин пак същото.

И те тека... заебах я там :D

Преди малко отскочих (~21 ч), викам си последен отчаян опит, белким е била слънчасала и воала - запали си, ама таблото свети като коледна елха.

Закарах я и я хвърлих на Бултраковци на паркинга.

Утре сутрин ще видим какво-що... ;)
 

П.С. на 30.2К км (3 год и 8 мес)

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@scyberboy, а едно време какви Сивици имаше... :D Най-тъжното в този случай е не, че му има нещо, ще се оправи. Тъжното е, че ще го оправят в Бултрако. Нали си е в гаранция? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В гаранция е до 11.2024, да.
Днес не се обадиха, да видим утре.

Подозирам, че ще е нещо от сорта - ами да, имало е проблем, записала е грешки, изчистихме ги, сега всичко е точно, карай си... :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@scyberboy, много е вероятно, да. Силно се надявам да е нещо което да не чакаш доставка от майната си 2 месеца. В краен случай ще викнат части от @tsonev.autofix, нали е писал, че са му поръчвали. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е да разнищят станалото и защо!

То в тея жеги и после 20 градуса надолу в подземието си е причина за конденз, а той е враг на електрониката. По механиката едва ли има проблем.

Ноо, да видим диагнозата им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@scyberboy благодаря, че сподели. Следя темата с интерес.

 

Първо - какво му е станало на сивичето. И второ дали удължената гаранция функционира, ако има нещо сериозно. Защото доколкото знам от 3+2, 3 са от Хонда, а допълнителните 2 са от Бултрако, които презастраховат в някакъв фонд или нещо подобно и не знам колко е пълноценно като заводската гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, scyberboy написа:

...ама таблото свети като коледна елха...

Това напомня на акумулатор, който е сдал багажа - за тези 3г. и 8мес. е напълно възможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emod, по-скоро не, имаше си доволно ток, а и колата палеше и работеше едни 10 сек ;)

 

Звъннаха днес. Както и подозирах (и така ми звучеше, даже си мислехме с комшията за горивен филтър) - проблем с горивната помпа.

Било по кампания, поръчали са я и ще я сменят гаранционно до 8-10 дни (когато пристигне).

Интересно, защо след като е кампания/бюлетин не привикват хората превантивно, ами чакат да се сгъбяса и да останеш на пътя ;(

 

@Honda_Z, казаха, че нищо няма да дължа, т.е. гаранцията си важи. Сега дали това може да се класифицира като сериозен проблем, не знам.

 

Почвам да се чудя, дали пък това не е било най-лесното и удобно нещо, което се доближава до евентуалната причина за изпитаните симптоми и го ползват хем като обяснение, хем като начин да изкарат някой лев от компанията майка, божа работа :)

 

Като има още инфо - ще споделям.

 

 

П.С. Ся ще почета сървис мануала, да видя с колко помпи сме, че ми се чини, че заради директното впръскване трябва да има и втора, която да вдига по-високо налягане (или греша?)... не бях се замислял досега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, другари :)

 

Взех колата вчера - точно две седмици.

Проблема е подкачващата бензинова помпа, тази в резервоара. Обяснението беше доста общо и набързо... нещо си ставало от жегата и не можела да качва достатъчно, туйто.

Сменена е гаранционно, всичко точно, колата върви :D

Пари не дадох, разписка/бележка/нещо - йок. В сервизната книжка - нищо. Ни лук ял, ни лук мирисал.

Ще си го запиша в КарСпендинг-а, :P Точно на 30500 км.

 

Сега чакаме семеринга на ЦВТ-то да протече, както казваха други колеги...

:beer:

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не го поомажеш, докато е в гаранция?!

 

В някоя тема бях дал снимки как трябва да изглежда петното :D

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах онзи ден GOODYEAR VECTOR-4S G3 XL FP 225/50 R17 98W от Маргел (306 лв/бр).

Сложих ги днес и заспаха на джантата. Управлението се подобри в пъти, все едно карах друга кола :)

 

Последните два месеца със старите Bridgestone A005 Weather Control Evo XL, беше станала неузнаваема (в лошия смисъл).

Оказа се че две от гумите са се изкривили яко, съответно и баланса на едното колело беше избягал доста. А пък всички четири са се одървили напълно.

Всичко това за 2 год и около 19 хил. км. :(

 

А иначе, до последно се колебаех между Гудито и Michelin CrossClimate 2, но в крайна сметка взех Гудиъра.


За инфо, с нови вентили, монтаж, баланси и т.н. отиде на 1342 лв. тотала, ама здраве да е :plane:

 

 

P_20240211_150328.jpg

P_20240211_150248.jpg

P_20240211_145154.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Абе, "лайка" е за новите гуми.

За 2 годишните всесезонки няма иконка "позор", ама на тоз тип жежкият асфалт му еб@ва мамата, та сигурно е нормално. :(

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...