Jump to content
Georgi Mihov

Как вози Вашата Хонда?

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Отскоро съм собственик на една красива хонда :)

Но ме притеснява факта за возията на колата-вози прекалено твърдо ,особено на паваж.

Смених биалетка отпред и задни тампони,но тропането остана.

 

Бихте ли споделили вашите впечатления!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проследи колко са надути и 4те гуми трабва да имаш лепенка на вратата с точния размер  и налягане на гумите.

При по-малък балон или това е втория размер височината на гумата и при пренадути гуми вози като каруца.Провери тези параметри .

Тампоните на стабилизиращата щанга смени ли,лъевчета са и от опит знам при смяна  на биалетки сменям и тах,оригиналните са с 10 ти на лева по-скъпи издържат много повече.

п.п ниския клас  гуми нямат база за сравнение с високия и тяхната возия. 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forums.hondabg.com/topic/108254-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-7-%D0%B3%D0%B5%D0%BD/&share_tid=108254&share_fid=90658&share_type=t&link_source=app
Питах и аз преди време, вече не стъпвам на павета и всичко е ок, но иначе вози страшно твърдо, но пък в завой като в проходи това спортно окачване е страхотно. Не се вкарвай много във филма(аз бях се вкарал много ), карай си така и я пази, че аз почти всяка година сменям шарнири.

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са първият елемент от окачването и ако индексът им за товароносимост или налягането в тях са по-високи от предписаното - вози като каруца, и износва по-бързо останалите елементи от окачването.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш в предвид с „но тропането остана“.

Тропа или вози твърдо?

Аз съм доволен от визенето на моята. Преди имах Рено и Акорд. Със стоковите железни джанти и гуми според предписанието.

 

Ако тропа по паваж, виж си рейката. Тези хонди имат слабо място там. Сменя се един слейдър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейка, биалетка, шарнири и тампони на торсионната щанга и по носачите тропат по различни си начини и според степента на износване и луфт.

Без прецизна диагностика на всичките и по слух е трудно да се прецени, но щом тропа, луфта може да бъде открит.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 minutes ago, ruil4o said:

Какво имаш в предвид с „но тропането остана“.

Тропа или вози твърдо?

Аз съм доволен от визенето на моята. Преди имах Рено и Акорд. Със стоковите железни джанти и гуми според предписанието.

 

Ако тропа по паваж, виж си рейката. Тези хонди имат слабо място там. Сменя се един слейдър.

Момчето от което закупих колата каза ,че е рециклирал рейката .

Тропането от отпред отляво,все едно нещо се удря в калника!(мислих,че е биалетката ,но смед смяна няма промяна)

Смених само задните тампони на стабилизиращата щанга.Ще сменя и отпред-дано да се пооправи :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме и спирачни апарати при износени  водачи и легла става много приятно точно по павета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може просто пластините на накладките да са омекнали и вторите да трополят в супортите.

Трополи по ситни неравности (като паваж) все едно нещо е хлабаво, държи се на края на резбата и всеки момент ще се разглоби. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменяхте биалетка провериха ли ти кормилни накрайници, тампони амортисьори, тампони носачи, противошокови тампони, спирачни апарати? Тропането може да е от всяко едно от тях? Това, че е рецеклирана рейката не значи, че е оправена. Слабо място е и доста трудно се оправя! Иначе за возията, вози твърдо, но стегнато. Без хлопане и тропане.  С летни гуми 195/60/15 напомпани на 2,2(Max) почти всяка неравност се усеща, но както е писал колегата Toshiba в завоите направа се плъзга като влизаш, без никакво занасяне и при слизане и при катерене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, birev said:

Като сменяхте биалетка провериха ли ти кормилни накрайници, тампони амортисьори, тампони носачи, противошокови тампони, спирачни апарати? Тропането може да е от всяко едно от тях? Това, че е рецеклирана рейката не значи, че е оправена. Слабо място е и доста трудно се оправя! Иначе за возията, вози твърдо, но стегнато. Без хлопане и тропане.  С летни гуми 195/60/15 напомпани на 2,2(Max) почти всяка неравност се усеща, но както е писал колегата Toshiba в завоите направа се плъзга като влизаш, без никакво занасяне и при слизане и при катерене.

Колега Birev,

Благодаря ти за насоките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...