Georgi Mihov 0 #1 Публикувано 11 Ноември, 2019 Здравейте колеги, Отскоро съм собственик на една красива хонда Но ме притеснява факта за возията на колата-вози прекалено твърдо ,особено на паваж. Смених биалетка отпред и задни тампони,но тропането остана. Бихте ли споделили вашите впечатления! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #2 Отговорено 11 Ноември, 2019 (Редактирано) Проследи колко са надути и 4те гуми трабва да имаш лепенка на вратата с точния размер и налягане на гумите. При по-малък балон или това е втория размер височината на гумата и при пренадути гуми вози като каруца.Провери тези параметри . Тампоните на стабилизиращата щанга смени ли,лъевчета са и от опит знам при смяна на биалетки сменям и тах,оригиналните са с 10 ти на лева по-скъпи издържат много повече. п.п ниския клас гуми нямат база за сравнение с високия и тяхната возия. Редактирано 11 Ноември, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
to-shiba 3 #3 Отговорено 11 Ноември, 2019 https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forums.hondabg.com/topic/108254-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-7-%D0%B3%D0%B5%D0%BD/&share_tid=108254&share_fid=90658&share_type=t&link_source=appПитах и аз преди време, вече не стъпвам на павета и всичко е ок, но иначе вози страшно твърдо, но пък в завой като в проходи това спортно окачване е страхотно. Не се вкарвай много във филма(аз бях се вкарал много ), карай си така и я пази, че аз почти всяка година сменям шарнири. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #4 Отговорено 11 Ноември, 2019 Гумите са първият елемент от окачването и ако индексът им за товароносимост или налягането в тях са по-високи от предписаното - вози като каруца, и износва по-бързо останалите елементи от окачването. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 55 #5 Отговорено 11 Ноември, 2019 Какво имаш в предвид с „но тропането остана“. Тропа или вози твърдо? Аз съм доволен от визенето на моята. Преди имах Рено и Акорд. Със стоковите железни джанти и гуми според предписанието. Ако тропа по паваж, виж си рейката. Тези хонди имат слабо място там. Сменя се един слейдър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #6 Отговорено 11 Ноември, 2019 Рейка, биалетка, шарнири и тампони на торсионната щанга и по носачите тропат по различни си начини и според степента на износване и луфт. Без прецизна диагностика на всичките и по слух е трудно да се прецени, но щом тропа, луфта може да бъде открит. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #7 Отговорено 11 Ноември, 2019 8 minutes ago, ruil4o said: Какво имаш в предвид с „но тропането остана“. Тропа или вози твърдо? Аз съм доволен от визенето на моята. Преди имах Рено и Акорд. Със стоковите железни джанти и гуми според предписанието. Ако тропа по паваж, виж си рейката. Тези хонди имат слабо място там. Сменя се един слейдър. Момчето от което закупих колата каза ,че е рециклирал рейката . Тропането от отпред отляво,все едно нещо се удря в калника!(мислих,че е биалетката ,но смед смяна няма промяна) Смених само задните тампони на стабилизиращата щанга.Ще сменя и отпред-дано да се пооправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #8 Отговорено 11 Ноември, 2019 Да не забравяме и спирачни апарати при износени водачи и легла става много приятно точно по павета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #9 Отговорено 11 Ноември, 2019 А може просто пластините на накладките да са омекнали и вторите да трополят в супортите. Трополи по ситни неравности (като паваж) все едно нещо е хлабаво, държи се на края на резбата и всеки момент ще се разглоби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #10 Отговорено 11 Ноември, 2019 Като сменяхте биалетка провериха ли ти кормилни накрайници, тампони амортисьори, тампони носачи, противошокови тампони, спирачни апарати? Тропането може да е от всяко едно от тях? Това, че е рецеклирана рейката не значи, че е оправена. Слабо място е и доста трудно се оправя! Иначе за возията, вози твърдо, но стегнато. Без хлопане и тропане. С летни гуми 195/60/15 напомпани на 2,2(Max) почти всяка неравност се усеща, но както е писал колегата Toshiba в завоите направа се плъзга като влизаш, без никакво занасяне и при слизане и при катерене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #11 Отговорено 11 Ноември, 2019 1 hour ago, birev said: Като сменяхте биалетка провериха ли ти кормилни накрайници, тампони амортисьори, тампони носачи, противошокови тампони, спирачни апарати? Тропането може да е от всяко едно от тях? Това, че е рецеклирана рейката не значи, че е оправена. Слабо място е и доста трудно се оправя! Иначе за возията, вози твърдо, но стегнато. Без хлопане и тропане. С летни гуми 195/60/15 напомпани на 2,2(Max) почти всяка неравност се усеща, но както е писал колегата Toshiba в завоите направа се плъзга като влизаш, без никакво занасяне и при слизане и при катерене. Колега Birev, Благодаря ти за насоките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове