zdravkofit 0 #1 Posted November 10, 2019 Здравейте отскоро съм собственик на Хонда Hr-v 2000 година 105 коня имам питане дали в сервиз Юби Ко правят диагностика на електрическите системи и какви са им цените Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 679 #2 Posted November 11, 2019 Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdravkofit 0 #3 Posted November 11, 2019 (edited) Преди 8 часа, CARPERA написа: Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник. автомобила пали когато си поиска автомобил с характер хахахаха стартера върти но нищо знам ли дали не е МАП сензор или пък клеморед идея си нямам за това търся диагностика на електрическата система винаги ми се е случвало на студено да ме предаде Edited November 11, 2019 by zdravkofit Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 679 #4 Posted November 11, 2019 Виждам че си от София Това и твоя човек за Хондата https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zdravkofit 0 #5 Posted November 12, 2019 Преди 22 часа, CARPERA написа: Виждам че си от София Това и твоя човек за Хондата https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/ виждам че е от Дупница но някакъв телефон или адрес предварително благодаря Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 679 #6 Posted November 12, 2019 Почети малко теми от форума 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jorge 2 #7 Posted February 9, 2020 Колеги, имам сходен проблем и търся сервиз в Пловдив(без Бултрако и Сашо хондаджията), където да мина диагностика. Ако работят и в събота, ще е супер. Quote Share this post Link to post Share on other sites
V Kolev 13 #8 Posted February 12, 2020 Колега, за кой Сашо пишеш? Аз ползвах няколко пъти услугите на сервиз, чийто собственик се казва Сашо, обслужват предимно Хонди и се намира в бившия гараж на "Балкантурист" до КАТ. Останах доволен от работата им. Сподели , ако имаш оплаквания, че ми предстои смяна на масло и реглаж на клапани и милех там да ходя, та да имам едно на ум. Освен ако говорим за различни хора и сервизи. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jorge 2 #9 Posted February 13, 2020 Точно за този Сашо говоря! Лети високо в небесата, смята се за Бог! Дава апокалиптични стряскащи диагнози, което те принуждава да харчиш огромни суми! Добре че не го послушах, карам си хондето още, без да съм похарчил и левче! Личи си, че знае доста, но е хубаво да падне малко сред обикновените хора.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttekata 144 #10 Posted April 18, 2020 Колега, ако имаш нужда от компютъра диагностика и преглед на колата ми пиши. В Манастирски ливади Запад съм. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #11 Posted August 19, 2020 Здравейте, колеги! Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка. Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети! Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене. Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина - Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса? Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси! п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gitzev 11 #12 Posted August 19, 2020 Моята е 2001 г и има букса за диагностика,освен тези който си снимал. Залепена е точно от вътрешната страна на кората до левия крак на пасажера Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #13 Posted August 19, 2020 На моето харви, мястото за голямата букса е празно, също като на клипчето. Има ги само тези двете малки. При огледа не намерихме голяма букса, а от клипчето нищо не разбрах. Нямам обяснение за това и се наложи, да прибегна до вашата помощ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vancho 52 #14 Posted August 19, 2020 В двойната букса пъхаш кламер, даваш на контакт и следиш и записваш миганията на лампата на таблото. Дълго са ти десети а късо единици. Пишеш в търсачката honda DTC chart и разчиташ грешката. Това е безплатното. Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #15 Posted August 20, 2020 Благодаря, колега! Ще пробвам още днас, като се прибера от работа.🤞 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttekata 144 #16 Posted August 20, 2020 Купи си адаптор от алито или другаде - HONDA 3P - OBD II https://www.aliexpress.com/item/4000108147937.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3d5197f75iLvvm&algo_pvid=b6849827-fd42-47e4-9fb7-c2e5dab7ce63&algo_expid=b6849827-fd42-47e4-9fb7-c2e5dab7ce63-28&btsid=0ab50f4915979054246262302e298e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #17 Posted August 20, 2020 Много ти благодаря за информацията, колега! Ще поръчам от алито такъв адаптор, но май ще трябва да се преправя схемата, по която са свързани кабелите. Поне така се вижда от темата във форума и от схемата на адаптора в алито. Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #18 Posted August 21, 2020 Поради липса на адаптор, се наложи да прибегна до по-примитивния вариант, с окъсяването на двупиновата букса. За моя изненада две лампи започнаха да мигат на таблото - чека и ABS-а. Чека отчете 5 дълги и 5 къси мигания, демек 55, а ABS-а 6 дълги и 1 късо - 61. Както ме пъсъветва колегата, писах в търсачката на форума и в google "honda DTC chart", но поради невъзможността да ползвам английски език, не можах да се справя с откриването и разчитането на тези грешки. Срам, не срам, пак ще моля за помощ или поне за съвет, къде мога да дешифрирам тези грешки! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sttekata 144 #19 Posted August 21, 2020 https://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-Fiat-3pin-+-zahranvane-s-krokodili.html https://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-Fiat-3pin-+-DIN-zahranvane.html Обади се и питай става ли за хонда ако ли не ще ги преправиш! Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #20 Posted August 21, 2020 (edited) От снимките се вижда, че самият преходник е за друг тип букса и хондаджийската няма да пасне по никакъв начин. Бих снимал трипиновата букса на Харвито, но си счупих телефона и в момента съм с обикновена слушалка. Всъщност, на клипчето по-горе се вижда формата на двете буксички на хондата, а този преходник е с правилна, елипсовидна форма. п.п. Много съм на Вие с тоците и честно казано, преправянето не ми е много по силите. Edited August 21, 2020 by seiko Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #21 Posted August 21, 2020 (edited) Ако правилно съм разбрал колегата, може би има предвид, че трябва да се елиминират трипиновата букса на хондата и преходника на адаптера и да се свържат директно кабелите към 16 пиновата букса, по правилния начин. Може би това е най-удачния вариант и ако става така, направо да поръчвам такъв адаптер? Edited August 21, 2020 by seiko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bobkata 2 #22 Posted October 8, 2020 На 19.08.2020 г. at 10:13, seiko написа: Здравейте, колеги! Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка. Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети! Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене. Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина - Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса? Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси! п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам. Аз закупих hondash с три пиновата букса и за сега съм доволен ако още имаш нужда може да се разберем и да минеш да го закачим ако си от София или просто имаш път. Quote Share this post Link to post Share on other sites
seiko 3 #23 Posted October 9, 2020 Благодаря за предложението, Bobka! Закупих 16-пинов накрайник и го свързах по правилния начин към кабелите на 3-пиновия накрайник. Така и двете ми букси са действащи. Диагностиката показа, че има проблем с ламбда сондата пред катализатора, но "проблемът" се оказа разкачени/извадени пинчета на тази сонда и след наместването им всичко си дойде на мястото. Грешките бяха изчистени и чека вече не свети нито на газ, нито на бензин. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites