Jump to content
Sign in to follow this  
zdravkofit

диагностика на електическите системи

Recommended Posts

Здравейте отскоро съм собственик на Хонда Hr-v 2000 година 105 коня имам питане дали в сервиз Юби Ко правят диагностика на електрическите системи и какви са им цените 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, CARPERA написа:

Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник.

автомобила пали когато си поиска автомобил с характер хахахаха стартера върти но нищо знам ли дали не е МАП сензор или пък клеморед идея си нямам за това търся диагностика на електрическата система винаги ми се е случвало на студено да ме предаде

Edited by zdravkofit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, CARPERA написа:

Виждам  че си от София

Това и твоя човек за Хондата

https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/

виждам че е от Дупница но някакъв телефон или адрес предварително благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почети малко теми от форума

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, имам сходен проблем и търся сервиз в Пловдив(без Бултрако и Сашо хондаджията), където да мина диагностика. Ако работят и в събота, ще е супер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, за кой Сашо пишеш? Аз ползвах няколко пъти услугите на сервиз, чийто собственик се казва Сашо, обслужват предимно Хонди и се намира в бившия гараж на "Балкантурист"  до КАТ. Останах доволен от работата им. Сподели , ако имаш оплаквания, че ми предстои смяна на масло и реглаж на клапани и милех там да ходя, та да имам едно на ум. Освен ако говорим за различни хора и сервизи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно за този Сашо говоря! Лети високо в небесата, смята се за Бог! Дава апокалиптични стряскащи диагнози, което те принуждава да харчиш огромни суми! Добре че не го послушах, карам си хондето още, без да съм похарчил и левче! Личи си, че знае доста, но е хубаво да падне малко сред обикновените хора....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, ако имаш нужда от компютъра диагностика и преглед на колата ми пиши. 

В Манастирски ливади Запад съм. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги!

Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка.

Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети!

Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене.

Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина -

 

Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса?

Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси!

 

п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е 2001 г и има букса за диагностика,освен тези който си снимал. Залепена е точно от вътрешната страна на кората до левия крак на пасажера

Share this post


Link to post
Share on other sites

На моето харви, мястото за голямата букса е празно, също като на клипчето. Има ги само тези двете малки.

При огледа не намерихме голяма букса, а от клипчето нищо не разбрах.

Нямам обяснение за това и се наложи, да прибегна до вашата помощ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В двойната букса пъхаш кламер, даваш на контакт и следиш и записваш миганията на лампата на таблото. Дълго са ти десети а късо единици. Пишеш в търсачката honda DTC chart и разчиташ грешката. Това е безплатното.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, колега! Ще пробвам още днас, като се прибера от работа.🤞

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много ти благодаря за информацията, колега!

Ще поръчам от алито такъв адаптор, но май ще трябва да се преправя схемата, по която са свързани кабелите.

Поне така се вижда от темата във форума и от схемата на адаптора в алито.

 

5ca9a84s-960.jpg

 

H26dc743b1a1f4466b74ab100663168a0A.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поради липса на адаптор, се наложи да прибегна до по-примитивния вариант, с окъсяването на двупиновата букса.

За моя изненада две лампи започнаха да мигат на таблото - чека и ABS-а. Чека отчете 5 дълги и 5 къси мигания, демек 55, а ABS-а 6 дълги и 1 късо - 61.

Както ме пъсъветва колегата, писах в търсачката на форума и в google "honda DTC chart", но поради невъзможността да ползвам английски език, не можах да се справя с откриването и разчитането на тези грешки.

Срам, не срам, пак ще моля за помощ или поне за съвет, къде мога да дешифрирам тези грешки!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

От снимките се вижда, че самият преходник е за друг тип букса и хондаджийската няма да пасне по никакъв начин.

Бих снимал трипиновата букса на Харвито, но си счупих телефона и в момента съм с обикновена слушалка.

Всъщност, на клипчето по-горе се вижда формата на двете буксички на хондата, а този преходник е с правилна, елипсовидна форма.

 

п.п. Много съм на Вие с тоците и честно казано, преправянето не ми е много по силите.

 

 

Edited by seiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако правилно съм разбрал колегата, може би има предвид, че трябва да се елиминират трипиновата букса на хондата и преходника на адаптера и да се свържат директно кабелите към 16 пиновата букса, по правилния начин.

Може би това е най-удачния вариант и ако става така, направо да поръчвам такъв адаптер?

Edited by seiko

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 19.08.2020 г. at 10:13, seiko написа:

Здравейте, колеги!

Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка.

Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети!

Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене.

Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина -

 

Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса?

Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси!

 

п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам.

Аз закупих hondash с три пиновата букса и за сега съм доволен ако още имаш нужда може да се разберем и да минеш да го закачим :) ако си от София или просто имаш път. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за предложението, Bobka!

Закупих 16-пинов накрайник и го свързах по правилния начин към кабелите на 3-пиновия накрайник. Така и двете ми букси са действащи.

Диагностиката показа, че има проблем с ламбда сондата пред катализатора, но "проблемът" се оказа разкачени/извадени пинчета на тази сонда и след наместването им всичко си дойде на мястото. Грешките бяха изчистени и чека вече не свети нито на газ, нито на бензин.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...