zdravkofit 0 #1 Публикувано 10 Ноември, 2019 Здравейте отскоро съм собственик на Хонда Hr-v 2000 година 105 коня имам питане дали в сервиз Юби Ко правят диагностика на електрическите системи и какви са им цените Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 11 Ноември, 2019 Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravkofit 0 #3 Отговорено 11 Ноември, 2019 (Редактирано) Преди 8 часа, CARPERA написа: Кажи какъв е проблема може да има решение, или да се знае неговия източник. автомобила пали когато си поиска автомобил с характер хахахаха стартера върти но нищо знам ли дали не е МАП сензор или пък клеморед идея си нямам за това търся диагностика на електрическата система винаги ми се е случвало на студено да ме предаде Редактирано 11 Ноември, 2019 от zdravkofit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 11 Ноември, 2019 Виждам че си от София Това и твоя човек за Хондата https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravkofit 0 #5 Отговорено 12 Ноември, 2019 Преди 22 часа, CARPERA написа: Виждам че си от София Това и твоя човек за Хондата https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/ виждам че е от Дупница но някакъв телефон или адрес предварително благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #6 Отговорено 12 Ноември, 2019 Почети малко теми от форума 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #7 Отговорено 9 Февруари, 2020 Колеги, имам сходен проблем и търся сервиз в Пловдив(без Бултрако и Сашо хондаджията), където да мина диагностика. Ако работят и в събота, ще е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V Kolev 14 #8 Отговорено 12 Февруари, 2020 Колега, за кой Сашо пишеш? Аз ползвах няколко пъти услугите на сервиз, чийто собственик се казва Сашо, обслужват предимно Хонди и се намира в бившия гараж на "Балкантурист" до КАТ. Останах доволен от работата им. Сподели , ако имаш оплаквания, че ми предстои смяна на масло и реглаж на клапани и милех там да ходя, та да имам едно на ум. Освен ако говорим за различни хора и сервизи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #9 Отговорено 13 Февруари, 2020 Точно за този Сашо говоря! Лети високо в небесата, смята се за Бог! Дава апокалиптични стряскащи диагнози, което те принуждава да харчиш огромни суми! Добре че не го послушах, карам си хондето още, без да съм похарчил и левче! Личи си, че знае доста, но е хубаво да падне малко сред обикновените хора.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #10 Отговорено 18 Април, 2020 Колега, ако имаш нужда от компютъра диагностика и преглед на колата ми пиши. В Манастирски ливади Запад съм. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #11 Отговорено 19 Август, 2020 Здравейте, колеги! Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка. Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети! Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене. Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина - Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса? Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси! п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitzev 15 #12 Отговорено 19 Август, 2020 Моята е 2001 г и има букса за диагностика,освен тези който си снимал. Залепена е точно от вътрешната страна на кората до левия крак на пасажера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #13 Отговорено 19 Август, 2020 На моето харви, мястото за голямата букса е празно, също като на клипчето. Има ги само тези двете малки. При огледа не намерихме голяма букса, а от клипчето нищо не разбрах. Нямам обяснение за това и се наложи, да прибегна до вашата помощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #14 Отговорено 19 Август, 2020 В двойната букса пъхаш кламер, даваш на контакт и следиш и записваш миганията на лампата на таблото. Дълго са ти десети а късо единици. Пишеш в търсачката honda DTC chart и разчиташ грешката. Това е безплатното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #15 Отговорено 20 Август, 2020 Благодаря, колега! Ще пробвам още днас, като се прибера от работа.🤞 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #16 Отговорено 20 Август, 2020 Купи си адаптор от алито или другаде - HONDA 3P - OBD II https://www.aliexpress.com/item/4000108147937.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3d5197f75iLvvm&algo_pvid=b6849827-fd42-47e4-9fb7-c2e5dab7ce63&algo_expid=b6849827-fd42-47e4-9fb7-c2e5dab7ce63-28&btsid=0ab50f4915979054246262302e298e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #17 Отговорено 20 Август, 2020 Много ти благодаря за информацията, колега! Ще поръчам от алито такъв адаптор, но май ще трябва да се преправя схемата, по която са свързани кабелите. Поне така се вижда от темата във форума и от схемата на адаптора в алито. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #18 Отговорено 21 Август, 2020 Поради липса на адаптор, се наложи да прибегна до по-примитивния вариант, с окъсяването на двупиновата букса. За моя изненада две лампи започнаха да мигат на таблото - чека и ABS-а. Чека отчете 5 дълги и 5 къси мигания, демек 55, а ABS-а 6 дълги и 1 късо - 61. Както ме пъсъветва колегата, писах в търсачката на форума и в google "honda DTC chart", но поради невъзможността да ползвам английски език, не можах да се справя с откриването и разчитането на тези грешки. Срам, не срам, пак ще моля за помощ или поне за съвет, къде мога да дешифрирам тези грешки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #19 Отговорено 21 Август, 2020 https://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-Fiat-3pin-+-zahranvane-s-krokodili.html https://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-Fiat-3pin-+-DIN-zahranvane.html Обади се и питай става ли за хонда ако ли не ще ги преправиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #20 Отговорено 21 Август, 2020 (Редактирано) От снимките се вижда, че самият преходник е за друг тип букса и хондаджийската няма да пасне по никакъв начин. Бих снимал трипиновата букса на Харвито, но си счупих телефона и в момента съм с обикновена слушалка. Всъщност, на клипчето по-горе се вижда формата на двете буксички на хондата, а този преходник е с правилна, елипсовидна форма. п.п. Много съм на Вие с тоците и честно казано, преправянето не ми е много по силите. Редактирано 21 Август, 2020 от seiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #21 Отговорено 21 Август, 2020 (Редактирано) Ако правилно съм разбрал колегата, може би има предвид, че трябва да се елиминират трипиновата букса на хондата и преходника на адаптера и да се свържат директно кабелите към 16 пиновата букса, по правилния начин. Може би това е най-удачния вариант и ако става така, направо да поръчвам такъв адаптер? Редактирано 21 Август, 2020 от seiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata 2 #22 Отговорено 8 Октомври, 2020 На 19.08.2020 г. at 10:13, seiko написа: Здравейте, колеги! Поводът, да се регистрирам във форума е последната ми придобивка - Honda HR-V, 4х4, 105 кс, 99-ти набор, триврата италианка. Заех се, да се образовам от безценната информация, която се съдържа тук, но ще ми трябва доста време за преглед и четене, а се налага спешно да взема някои мерки, затова ме извинете за припряността и директната молба за съвети! Ще се възползвам от темата на колегата, защото пак става въпрос за диагностика на двигателя. Още при докарването на колата, след няколко изминати километра ми светна лампата на чека. Това се повтаря след всяко палене и гасене. Опитахме се, да намерим букса за диагностика, но не открихме стандартна такава, а ето тези две малки букси, с по 2 и 3 пина - Въпросите ми са, това ли са кабелите за диагностика е ако са те, откъде и как да се снабдя с преходник с нормално букса? Благодаря ви предварително и още веднъж се извинявам за припряните въпроси! п.п. Имам още много въпроси, но първо ще се постарая, да се ограмотя поне малко и тогава ще питам. Аз закупих hondash с три пиновата букса и за сега съм доволен ако още имаш нужда може да се разберем и да минеш да го закачим ако си от София или просто имаш път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #23 Отговорено 9 Октомври, 2020 Благодаря за предложението, Bobka! Закупих 16-пинов накрайник и го свързах по правилния начин към кабелите на 3-пиновия накрайник. Така и двете ми букси са действащи. Диагностиката показа, че има проблем с ламбда сондата пред катализатора, но "проблемът" се оказа разкачени/извадени пинчета на тази сонда и след наместването им всичко си дойде на мястото. Грешките бяха изчистени и чека вече не свети нито на газ, нито на бензин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geko 0 #24 Отговорено 10 Август, 2021 D16W5 мотора давана диагностика отворена верига на датчик разпределителен вал така от нищото и авариен режим паленето стана трудно и вървенето също проверени са кабели и съпротивление на датчика всичко ок проблема си остава има ли лек за това след смяна на бобина се появи проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Geko 0 #25 Отговорено 16 Август, 2021 Сменихме и делкото за проба но проблема си остана някой с малко инфо за по нататък какво да правим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #26 Отговорено 16 Август, 2021 На 20.08.2020 г. at 9:32, sttekata написа: Купи си адаптор от алито или другаде - HONDA 3P - OBD II https://www.aliexpress.com/item/4000108147937.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3d5197f75iLvvm&algo_pvid=b6849827-fd42-47e4-9fb7-c2e5dab7ce63&algo_expid=b6849827-fd42-47e4-9fb7-c2e5dab7ce63-28&btsid=0ab50f4915979054246262302e298e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ По спомен това го дискутирахме в една друга тема и тоя адаптер не става. Аз мислех да си купувам, но се отказах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове