A4kakan 0 #1 Публикувано 8 Ноември, 2019 (Редактирано) Здравейте.Днес при изпреварване забелязах обортомераа тръгна напред а колата неускори.Когато пак я фурсирах и напънах всичко беше наред.Явно че е признак на съеденителя.Интересува ме дали имам жило или съм с помпи.Второ дали е зъдалжително да сменям и демферния маховик след като той недава никакви признаци или само комплекта притескател феродов и аксеален лагер.Изисква ли се специален саморигулиращ инструмент за притескателният диск при монтажа.Колата е црв 3 дизел 2008г.Моля за съвети и мнения..... Редактирано 8 Ноември, 2019 от A4kakan Обърках цифрите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #2 Отговорено 8 Ноември, 2019 Добре дошъл във форума, пожелавам много безаварийни километри. Тук са обсъждани доста проблеми, хубаво е да разгледате темите по назад. Досега темите които пуснахте са широко обсъждани. Ето я и за съединителя цък. Пожелавам Ви бързо да я вкарате във форма и после само да се наслаждавате на автомобила. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #3 Отговорено 8 Ноември, 2019 Ето и още един линк: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 9 Ноември, 2019 Съединител за смяна! Събирай пари и го сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 481 #5 Отговорено 9 Ноември, 2019 На 8.11.2019 г. at 17:50, A4kakan написа: Здравейте.Днес при изпреварване забелязах обортомераа тръгна напред а колата неускори.Когато пак я фурсирах и напънах всичко беше наред.Явно че е признак на съеденителя.Интересува ме дали имам жило или съм с помпи.Второ дали е зъдалжително да сменям и демферния маховик след като той недава никакви признаци или само комплекта притескател феродов и аксеален лагер.Изисква ли се специален саморигулиращ инструмент за притескателният диск при монтажа.Колата е црв 3 дизел 2008г.Моля за съвети и мнения..... Правилно, признак на съединител е. С помпи е, не знам дали някой прави още с жило. Може и да има, не знам. Демпферния маховик не е задължително, но е препоръчително да се смени със съединителя, за да не се издъни след 10-20 хил километра и пак да се плаща за смяна. Има майстори, които ги познават в какво състояние са, скачат отгоре, въртят се с него Имам предвид, че може да си сложиш нов, а стария да се продаде, около 300 лева вървят. Ако няма бюджет и щом няма признаци може и само съединителя да се смени. Въпрос на личен избор. Аз купих колата само със сменен съединител, без маховик, засега е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове