Jump to content
Sign in to follow this  
A4kakan

Проблем със съеденителя

Recommended Posts

Здравейте.Днес при изпреварване забелязах обортомераа тръгна напред а колата неускори.Когато пак я фурсирах и напънах всичко беше наред.Явно че е признак на съеденителя.Интересува ме дали имам жило или съм с помпи.Второ дали е зъдалжително да сменям и демферния маховик след като той недава никакви признаци или само комплекта притескател феродов и аксеален лагер.Изисква ли се специален саморигулиращ инструмент за притескателният диск при монтажа.Колата е црв 3 дизел 2008г.Моля за съвети и мнения.....

Edited by A4kakan
Обърках цифрите

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре дошъл във форума, пожелавам много безаварийни километри. 

Тук са обсъждани доста проблеми, хубаво е да разгледате темите по назад. Досега темите които пуснахте са широко обсъждани. Ето я и за съединителя цък.

Пожелавам Ви бързо да я вкарате във форма и после само да се наслаждавате на автомобила.

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето и още един линк:

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Съединител за смяна! 

Събирай пари и го сменя. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.11.2019 г. at 17:50, A4kakan написа:

Здравейте.Днес при изпреварване забелязах обортомераа тръгна напред а колата неускори.Когато пак я фурсирах и напънах всичко беше наред.Явно че е признак на съеденителя.Интересува ме дали имам жило или съм с помпи.Второ дали е зъдалжително да сменям и демферния маховик след като той недава никакви признаци или само комплекта притескател феродов и аксеален лагер.Изисква ли се специален саморигулиращ инструмент за притескателният диск при монтажа.Колата е црв 3 дизел 2008г.Моля за съвети и мнения.....

 

Правилно, признак на съединител е.

С помпи е, не знам дали някой прави още с жило. Може и да има, не знам.

Демпферния маховик не е задължително, но е препоръчително да се смени със съединителя, за да не се издъни след 10-20 хил километра и пак да се плаща за смяна. Има майстори, които ги познават в какво състояние са, скачат отгоре, въртят се с него :) Имам предвид, че може да си сложиш нов, а стария да се продаде, около 300 лева вървят. Ако няма бюджет и щом няма признаци може и само съединителя да се смени. Въпрос на личен избор. Аз купих колата само със сменен съединител, без маховик, засега е ок.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...