Jump to content
Ekaterina

Не палим

Recommended Posts

Здравейте имам проблем с палене то и вече нямам нерви. Хондето няма палене. Спряхме угасихме и няма палене. Сменихме кабели, бобина, капачка, свещи, бе всичко за което се сетихме. Запали за кратко и същата работа, пак не иска. Не знам вече какво да правя. Хонда цр в 128к,бензин,автоматик,с газова. Помагайте моля

Редактирано от Ekaterina

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли искра на свещите .? Комутатор сменяхте ли .? И бензин има ли ?

 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор сменен, искра имаше но изчезна. Бензин има. Помощ!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш има газова пробвахте ли на газ само да запали.Кога прави проблема ,на бензин палиш нали и после облъща на газ.

Профилактично караш ли на бензин да не се спекът дюзите.

Като завъртиш на контакт чуваш ли бензиновата помпа да роботи,нея проверихте ли.

Сменихте дистрибуторна капачка палеца сменихте ли.

Как така имало искра и изчезнала???????

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор сменен, искра имаше но изчезна. Бензин има. Помощ!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се кара на бензин, доста често. Бензинова та помпа се чува, и капачката е сменена. Като сменихме всичко колата работи два три часа, угасна и умря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах и ти ми отговори да сменена капачката

аз питам за палеца

885956310_.thumb.jpg.fe87fa07a9bdd99944d21e037637cd9e.jpg

Другия въпрос беше как така е имала искра и после изчезнала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, CARPERA написа:

Казваш има газова пробвахте ли на газ само да запали.Кога прави проблема ,на бензин палиш нали и после облъща на газ.

Профилактично караш ли на бензин да не се спекът дюзите.

Като завъртиш на контакт чуваш ли бензиновата помпа да роботи,нея проверихте ли.

Сменихте дистрибуторна капачка палеца сменихте ли.

Как така имало искра и изчезнала???????

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този палец сменихме. Как изчезна искрата и аз не знам. Вече не знам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо е станало за да изчезне накоя от сменените части там по делкото е сдала багажа,въпреки че е нова.

Как разбрахти или видяхте че няма искра.

 

 

п.п. не пускай нови мнения когато объркаш може да го редактираш до 20 мин.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е скачала тая кола в дупка , голям бордюр ау .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да е от някой датчик по коляновия вал, ако има такъв.  Не е скачала от бордюри, все пак се кара от жена :)

Редактирано от Ekaterina

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Ekaterina написа:

А може ли да е от някой датчик по коляновия вал, ако има такъв. 

Всички датчици са в делкото , на вала няма!   Ако се е уплезил някои компа ще го види" , но най вероятно ще припали без много зор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай остана само и делкото да сменя ииии хора ако не стане???? 

П. П колко ще ми Струва и това удоволствие. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По това което си написал ти си сменил всичко в това делко.

Закарайте колата на диагностика да се види какво и защо.

 Пак да попитам как разбрахти или видяхте че няма искра.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, CARPERA написа:

 

Закарайте колата на диагностика да се види какво и защо.

128 коня с диагностика ако не свети чека няма да хванат нищо  с кламера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, аз съм жена, и мога да кажа че съм обиколила толкова сервизи,за диагностика че не мога да ги преброя. Нямали букса за диагностика, колата била стар модел и дрън дрън. Затова вече, тук ми е спасението, поне да ме насочите. Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е трябвало да сменяте всичко наведнъж. По описаното от теб проблема е бил в бобината или комутатора. Имай в предвид, че комутатора изгаря веднага ако се прекъсне тока към някоя свещ на работещ двигател. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека свети ли ? 
 

 

 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свети ABS, SRS и (!). Това последното не го знам какво е. Но няма къде да ги изчистя. 

, п., п не ми се смейте 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 minutes ago, vespa said:

Според мен не е трябвало да сменяте всичко наведнъж. По описаното от теб проблема е бил в бобината или комутатора. Имай в предвид, че комутатора изгаря веднага ако се прекъсне тока към някоя свещ на работещ двигател. 

Да там ми е и на мен мисълта че може като са пробвели тея свещи има ли няма ли искра са прецакали новите  бобината или комутатора.

Та пак да попитам как видяхте че няма искра.........и повече няма да питам.

Да това са ти буксите това че при тея дето си ходила нямат прост преход към тези букси кажи им че те са доста остарели.

Буксите се намират долу в ляво на пасажерските крака.

plug.thumb.jpg.5f333e44affb1c10aee407a07014612a.jpg

 

тези лампи откога светят ABS, SRS и (!).

за тази (!) долей малко спирачна течност  в казанчето(знаеш ли къде е) и кажи дали е изгаснала.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да разбера дали новата бубина и комутатор са здрави или са заминали. Мери ли се нещо. А за искрата не мога да го обясня технически. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой или по точно къде ги сменя всички тези работи на въпроса ти.Как разбрахте че старите бобина и комутатор са заминали,така и ще разберете и новите дали са ок.Да замерват се.

Никой не иска технически просто питам как разбрахте че няма искра ,какво направихте и го видяхте това.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Ekaterina написа:

А как да разбера дали новата бубина и комутатор са здрави или са заминали. Мери ли се нещо. А за искрата не мога да го обясня технически. 

Комутатора се мери трудно . бубината централния електрод към + и -  трябва да има около 16килоома съпротивление  между + и -  1.5 ома 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачиха свещ на кабела, въртят да запалят колата и така се разбра че искра няма. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, fenabg написа:

Комутатора се мери трудно . бубината централния електрод към + и -  трябва да има около 16килоома съпротивление  между + и -  1.5 ома 

Значи бубината е здрава, защото толкова показваше уреда днес. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 54 минути, fenabg написа:

Да е скачала тая кола в дупка , голям бордюр ау .

Не ми отговорихте ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, fenabg написа:

Не ми отговорихте ? 

Не! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, fenabg написа:

Не ми отговорихте ? 

 

Колегата вероятно пита, за да изключи варианта за задействан шок-бутон.

Най-просто казано, това е устройство, което при сериозно сътресение на автомобила ( примерно катастрофа) се задейства и възпрепятства запалването, с цел да се предотврати пожар в такава неблагоприятна ситуация.

Намира се близо до левия крак на пасажера.  

Проблемът е, че това устройство се случва да се задейства и от незначително сътресения. Преминаване през дупка или друга неравност, хвърлен предмет на пода в близост до него или както се случи при мен - пасажерът бутна с крак предмет върху шок-бутона и колата изгасна в движение в Айтоския проход :)

 

Проверете го и това нещо. Ако и от него не е, обърнете се към механик, който разбира от Хонда, а не към самозваните "майстори", който разбират от всичко и затова не искат да се занимават с такава "стара кола".  

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок. Препоръчайте майстор, който може да я види на място. Все пак да е в близост около Пирдоп. Просто не знам дали изобщо на някой ще му се идва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При опит за палене и последвало вадене на ключа, колко пъти мига зелената лампа на таблото(със символ ключ на нея)- трябва да са 5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са,питам защото тук се беше споделило за това,дори приятел има и звукова сигнализация при мигането на ключето.

Нищо не се разясни и аз не съм се замислял колко са но май са по малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ги броих 5 пъти мига  зеленото ключе при ваденето  на ключа.Ок и какво от това????????

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...