Jump to content
Sign in to follow this  
sttekata

Ремонт на алтернатор на CRV III 2.2 140hp

Recommended Posts

Това е размера на четките (021660-0390):

 

Дължина [ mm ]16.00

Ширина [ mm ]7.00

Дебелина [ mm ]4.90

Дължина на кабел: 46мм

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стани, клипа е за бензиново CR-V и ще те подведе.

Над алтернатора при дизела, е тялото на масления филтър, което пречи много и няма да можеш да  извадиш нагоре самия алтернатор.

Така че се сети, какво ти казах за тампона.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Даааа :) , така е ! Масления филтър е там....

Гледах го снощи , заформя се голямо разглобяване :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе, ти си разглобил цялата кола :) и си го направил по най-сложния начин - вярно си си спретнал голяма веселба:D.

Важно е , че всичко си оправил и си доволен от ремонта.:thumbs1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-добре да сваля 1 греда на 6 болтчета с ключ 10мм отколкото металната кора под двигателя и тампона на двигателя :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да ми обясни защо след като си смених алтернатора и го подмених с рециклиран след монтажа му и запалване на автомобила започна да се чува нещо като тракане или стържене от алтернатора,благодаря на отзовалите се

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защото явно не е ремонтиран правилно и ротора се трие в статора. Дистанцията е милиметри! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма смисъл, някой да обяснява каквото и да е - просто връщаш рециклирания, сменяват ти го за друг, или си правиш твоя.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лошото е, че ако не са му познати малко ме съмнява да си го вземат обратно, все пак са джамбази.

Ако не си приемат рекламацията - дай го на някой да го отвори и ремонтира като хората, като според мен в задната част на ротора има една ламарина куплирана с ротора , която пази задния лагер от вода и боклуци. Точно тази ламарина се пипа при смяна на лагера и ако не се направи като хората трие в капака на статора.

Като се отвори ще се види къде лъщи метала от триенето!

 

Вземи си ремонтирай твоя и го продай.

Edited by sttekata

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.11.2019 г. at 8:14, sttekata написа:

Лошото е, че ако не са му познати малко ме съмнява да си го вземат обратно, все пак са джамбази.

Ако не си приемат рекламацията - дай го на някой да го отвори и ремонтира като хората, като според мен в задната част на ротора има една ламарина куплирана с ротора , която пази задния лагер от вода и боклуци. Точно тази ламарина се пипа при смяна на лагера и ако не се направи като хората трие в капака на статора.

Като се отвори ще се види къде лъщи метала от триенето!

 

Вземи си ремонтирай твоя и го продай.

Гледах днес от къде идва шума,доколкото го улових от страната на четките,а тази ламарина не е ли чак отдругата страна

Share this post


Link to post
Share on other sites

не , точно там е , тя е като чашка и влиза около друга "чашка", която е на задния капак на алтернатора и така се крие лагера

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.11.2019 г. at 23:01, sttekata написа:

Защото явно не е ремонтиран правилно и ротора се трие в статора. Дистанцията е милиметри! 

Дори под милиметър.

Edited by inspektora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...