Jump to content
Mkilla

Type R FN2 + Aerodeck

Recommended Posts

Фен съм на старите Хонди и ако можех, бих взел и твоята и на Боян, ноо...

...нека и други хора да имат шанс да покарат нещо стойностно от времената когато шофирането бе аналогов ритуал.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, класика са си, здрави и яки машини. Като нямат и ръжди, сигурно могат още 25 години да карат с елементарна поддръжка. Новите не са точно така вече ама…това е то, трябва да се движим в съвремието. На Aerodeck в UK му казват “the dog”, защото е горе долу неубиваем ако се гледа поне малко. То това важи и за 6 хеч като се замисля. Новото дори не е Хонда, защото нямат добри предложения, за мен поне. Не, че не ги гледах в няколко сегмента ама нямат общо със старите машини, нито като двигатели, нито като интериор и екстериор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

На каква се спря в крайна сметка акурата ли?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Jivetz, Мерц, GLK 3.5 V6 272ps, m272 мотор, 7G tronic с F1 управление и тн..

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

Сериозна машина!

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въх - изненада.

Нямаше ли друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, гледахме предимно Rav 4, CR-V и някоя и друга Acura, само бензин. Няма нищо прилично, наистина. Имаше 1 CR-V 3-та ген, дето ставаше ама 2.0 150 коня, като се накачим в него с багажи и трябва да се мисли отдалеч как да се изпревари, много е мудна. Пазара е мега зле в момента, може би и такъв е бил винаги, не знам. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивикът на момчето е 75 коня.

С 4 човека и климатик - ето това е спряла кола, но за него е ОК и не иска да кара моята, дето е с такава мощност на всяко 1 от 4-те колела.

Твоят проблем е като моят, (многото коне), но аз се кефя повече като карам неговата, щот в Леджо скоростта не се усеща и се губи тръпката при законни скорости, а тях ги редуцират. :(

С 300 и със 75 изпреварването е различно и с първите вече ми е скучно. ;)

Он зи ден ми вика: Всичките ми приятели искат големи тихи и комфортни коли - не ги разбирам.

А аз му рекох: Няма да повярваш, но това е масово явление и дори аз минах от там. Ноо, връщам се, само да подкарам Телевизорчето.

Но ти желая късмет и безпроблемен Мерц, че отдавна бяха такива.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, всичко ще си покаже с времето, мерси. За разлика от японските, тук има европейска база данни и можеш да провериш всеки километър като взимаш нещо, без да е нужно да се молиш на вносител. За качеството, не знам още, ще разбера с времето. Важното е жената да е доволна и да са сейф с малкия, че яко джигити навсякъде. Относно скоростта, винаги съм харесвал да има повече коне, дали ще се ползват е друг въпрос. Хубавото при 7G Tronic-a е, че се обучава за твоето каране, има и спорт режим, който може дори да не ползваш ако желаеш а да си караш на комфорт постоянно. Имаш и manual също, каквото избереш, добри кутии са. 

Духът на старите коли, особено Хонда е уникален. Просто по-новите не предлагат нищо интересно, скучни са, не се влага мисъл като ги правят така, както по-старите, нямат достатънчо екстри, прекалено са ми пластмасови, качеството на материалите в купето не е толкова добро, скърцат и пукат, не са обезшумени добре, няма избор на бензинови мотори с малко повече коне и мога да продължа още. 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление Хондовското в Хондите бе допреди дузина години. Актуална справка - новият Прелюд.

Скоро тествах Пилот 2020-та. Освен че не е моят тип кола (големо и високо като яхта) с друго не ме впечатли. За екстрите не ми дреме, а като желязо е назад от Леджо. За какво да мечтая? Ще помагам zа мечтата на синчето - S2000. :)

Кадърните инженери и дизайнери вече не бачкат за големите марки.

Или си направиха старт ап-и, или бачкат за китайците.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, за голямо съжаление е така. Бяхме се огледали и в някои 2-3 модела на Toyota и Lexus и просто знаех, че няма да е Хонда. Може би единствената, която ни допадна беше CR-V 3 като визия и вътрешно пространство, но пък там мотора не ми хареса много. Иначе беше добро попадение като кола, купена от Хонда в Болоня на под 150 000км, автомат и с история до краят в Хонда там. Купиха я за 3 дни като ходихме да я видим преди да я обявят по обяви. Интересното при нея беше, че в Хонда там от 0км са и наливали 10/40. Работеше като часовник моторчето, просто това обърнах внимание.

S2000 е страхотна ама да я имаш за 3-та или 4-та кола... Понеже съм имал щастието да покарам няколко пъти такава, даже на косъм се разминах с 1 да взема навремето ( още съжалявам, че не взех ), страхотна кола е това. Просто не за 1-ва или 2-ра такава :D 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,че да давам акъли ама 2.4 црв не е лошо като вървеж..старичко е ама все пак хондовско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масова практика.

Имам 2ма познати.

Единият внася Хонди от Канада, а другият от Холандия. Тя остана последна като обслужване на колите по каталог, но ценичките са високи, а канадките са тук/таме подпряни, но с чакането идват на добри пари. ЦР-В 4 2.4 АТ стъпва на 23-25 бона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, почти няма, да не казвам, че няма Канадка без да е изгнила. Имат Carfax, имат всичко. То Carfax и там не вписват всичко но това е друга тема. Просто отдолу колите са в полуразпад. Иначе отвън и вътре са страхотни. От Холандия е по-добре но и там зависи колко е карана. Ако са на по 5-7 годинишни е добре. Нагоре е тежко и въпреки всичко, по-добре от Холандия вместо Канада, особено Онтарио. 
В Щатите има доста но трябва да се внимава от къде, кой и как ти я кара. Аз лично не разбирам защо човек си вкарва кола от онзи континент, като дори не я е виждал или проверил, като може да вземе нещо от тук с история и проверка, но всеки си знае. Има попадения и там, просто тотото е по-голямо. Там CR-V-тата са масово само на предно, по-малко има 4x4 при 3-та и 4-та ген. Хубавите коли и там струват пари, по-малко струващите са дори с "total loss", демек тотал щета. Аз лично не бих карал такава.

@Jivetz, не е лошо ама са само на предно тук, няма и много читави 4x4.  

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леджо е Холандец - топ е - само на 370К, ама той не се брои щот е милионник.

А за канадките знам от моя чиляк, че има и гнили, но има и сухи - зависи от региона и зимите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord 5 гледахме специално от Канада. От тях, 2 на подемник, другите дори нямаше смисъл. Нещата не са добри а колите не са стари. Ама може и ние да не сме уцелили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм снимки какво докарва през океана.

1 вид, хвали ми се - глЕй кво намерих. :) Явно са рядкост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, супер би било да има хора като него, да карат само читави. Просто аз знам на какво ние попадахме. Гледам, че има и много недоволни в нета от разни коли от Канада и САЩ. Примерно ето този пич : 
 



Ама те примерите не са само при този. Просто скоро го гледах и ми е най-пресен. Има бая неща за които човек трябва да помисли и трябва да прецени дали си заслужава. 

Иначе по темата, смених предните дискове на Type R, сложих АТЕ-то, което отлежаваше заедно с ОЕ накладките. Старите дискове бяха на много години и километри и вече на 2мм ръб. Феродо имаше и може би щеше да изкара и тази зима, но реших, че е време. Главините бяха също зле, трябваше си чистене, намазах ги и с медна грес в последствие преди да сложа дисковете. Естествено, скъсаха се фиксаторите но това не е проблем като цяло. Джантите държат диска така или иначе плътно. 

IMG_6933.thumb.jpg.332fe6b89ceefd6442207a1fda4c788e.jpgIMG_6927.thumb.jpg.74189b5dedebf3befd44b3ab68f48342.jpgIMG_6938.thumb.jpg.ac8b20bd656d2aa1ddae24828f86f5c0.jpgIMG_6924.thumb.jpg.c2823ad092885fd8704b720d6f5e0900.jpgIMG_6930.thumb.jpg.c10be68824b66cc5fcf9ddb6aeea42dd.jpgIMG_6920.thumb.jpg.50d0cdcc921c4eb6c4c919c7fe155f20.jpg

Инструментариума е много важен, че без него би станало ама по-бавно и по-мъчно всичко. 

IMG_6934.thumb.jpg.5c096313cb391964c2186c1180a4d3c1.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото попълнение 

IMG_7145.thumb.jpeg.db60572c9a32ab17fe649c968bc5df21.jpegIMG_7139.thumb.jpeg.c9c72103d7379228cc0c8f3116872a3d.jpegIMG_7146.thumb.jpeg.f1fae5af8b147418543adc74cee30651.jpeg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_7149.jpeg

IMG_7152.jpeg

IMG_7162.jpeg

IMG_7168.jpeg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда в добро състояние.

Черен немски премиум си е класика.

Дано е здрава и на жената и харесва.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, харесва и доста, да. Само да внимава, че е бърз ама тя вика, че ще си кара на комфорт 😄 Ще видим във времето как ще е, технически, салон и км са супер, другото късмет 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кутията знам че е здрава, а с тез 6 буркана на тва леко купе сигурно е осичка, та да внимава. ;)

Ангренажа пред кутията ли е?

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, вдигаш капака на колата и пред теб се открива ангренажа.
На комфорт режим е нормален автомат, движи стандартно. На спорт режим обаче става доста по-различна. Изцежда повече, става доста по-“отзивчива”, изтрелва се много бързо. Реално е под 1800 кила и с 270 коня и постоянното 4x4, знаеш как е. На книга и дават 2 стотни по-бързо от Type R 8мата. Вероятно е и повече. На ръчен режим с перата не съм я карал още. Тя обаче е със спортно окачване от завода и е доста стабилна. Спирачките не ги коментирам, че там задният диск е колкото предният на Type R - 300 задни на 330 предни. 
 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с "щар по щар"-ите сме "на кантар" на старта. :)

Никога не съм проверявал Леджо за колко прави 0-100. ;)

Перцата мноого рядко ползвам - автомат се превключва от газта - както го научиш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, нямам идея как е при Леджо. Тук е по този начин и разликата си е голяма

IMG_7173.thumb.jpeg.7b24bd40aaecda7d50c8bd78fa9e3e62.jpeg
 

При теб има ли смяна на режимите и ако да, то каква? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Управлението си е като стандартен хондов автомат - права линия назад и в ляво + и - .

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смела покупка! Честита да ви е и да не ти създава много грижи.

Като се появи на пазара много му се кефех на този модел.

На колко км. е?

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Mkilla написа:

 

При теб има ли смяна на режимите и ако да, то каква? 

Ето така е.

Даже няма S, но кутията е адаптивна. Ако и фръгам газ на D, сменя на по-високи обороти.

И е "честна" - на М държи предавката на прекъсвач, а не качва горна, както и не сваля при бая ниски обороти.

IMG_20250910_192350_edit_253857597949805.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, 245 проверени с 2-ма собственика през годините. За този V6 вярвам, че са ок. Все още не съм я закарал при мой човек да я погледне, сам ще си я обслужа през това време. Диагностика нямам, мисля да взема някаква по-нататък. Преди фейс е, че след фейса са с директно впръскване и има и драма тия мотори в ранните години нещо. Дизелите за сметка на това са по-хубави фейслифт. 
@ceco_accord, гледах я днес твоята и е доста близо до GLK-то като характеристики. Малко по-тежка е със 100 кила. Аз от вървежа съм доволен ама разхода е доста сериозен. Понеже се предполага, че жената ще я кара главно а тя няма да минава много километри, мисля за момента да не и слагам газ. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обслужи я и поживийте с нея накой месец.

Ако я приютите за по-дълго време, имай предвид че няма икономичен V6 в градски условия. Тея мотори са лакоми, ако не движат на последна предавка.

Виж статусбара за моментният разход и скоростта. Колкото тя е по-ниска, толкова той е по-висок. При теб нама да е баш така, щот имаш аеродинамика на тухла 4-ка, таа газчацата си е бонус над дузина хиляди км годишин пробег.

IMG_20250823_174317.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...