ceco_accord 6822 #321 Отговорено неделя в 13:53 Фен съм на старите Хонди и ако можех, бих взел и твоята и на Боян, ноо... ...нека и други хора да имат шанс да покарат нещо стойностно от времената когато шофирането бе аналогов ритуал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #322 Отговорено неделя в 15:04 @ceco_accord, класика са си, здрави и яки машини. Като нямат и ръжди, сигурно могат още 25 години да карат с елементарна поддръжка. Новите не са точно така вече ама…това е то, трябва да се движим в съвремието. На Aerodeck в UK му казват “the dog”, защото е горе долу неубиваем ако се гледа поне малко. То това важи и за 6 хеч като се замисля. Новото дори не е Хонда, защото нямат добри предложения, за мен поне. Не, че не ги гледах в няколко сегмента ама нямат общо със старите машини, нито като двигатели, нито като интериор и екстериор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 35 #323 Отговорено неделя в 15:34 Spoiler На каква се спря в крайна сметка акурата ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #324 Отговорено неделя в 17:54 (Редактирано) @Jivetz, Мерц, GLK 3.5 V6 272ps, m272 мотор, 7G tronic с F1 управление и тн.. Редактирано неделя в 17:55 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 35 #325 Отговорено неделя в 18:00 Spoiler Сериозна машина! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #326 Отговорено неделя в 18:05 Въх - изненада. Нямаше ли друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #327 Отговорено неделя в 18:12 (Редактирано) @ceco_accord, гледахме предимно Rav 4, CR-V и някоя и друга Acura, само бензин. Няма нищо прилично, наистина. Имаше 1 CR-V 3-та ген, дето ставаше ама 2.0 150 коня, като се накачим в него с багажи и трябва да се мисли отдалеч как да се изпревари, много е мудна. Пазара е мега зле в момента, може би и такъв е бил винаги, не знам. Редактирано неделя в 18:12 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #328 Отговорено неделя в 18:30 Сивикът на момчето е 75 коня. С 4 човека и климатик - ето това е спряла кола, но за него е ОК и не иска да кара моята, дето е с такава мощност на всяко 1 от 4-те колела. Твоят проблем е като моят, (многото коне), но аз се кефя повече като карам неговата, щот в Леджо скоростта не се усеща и се губи тръпката при законни скорости, а тях ги редуцират. С 300 и със 75 изпреварването е различно и с първите вече ми е скучно. Он зи ден ми вика: Всичките ми приятели искат големи тихи и комфортни коли - не ги разбирам. А аз му рекох: Няма да повярваш, но това е масово явление и дори аз минах от там. Ноо, връщам се, само да подкарам Телевизорчето. Но ти желая късмет и безпроблемен Мерц, че отдавна бяха такива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #329 Отговорено неделя в 18:45 @ceco_accord, всичко ще си покаже с времето, мерси. За разлика от японските, тук има европейска база данни и можеш да провериш всеки километър като взимаш нещо, без да е нужно да се молиш на вносител. За качеството, не знам още, ще разбера с времето. Важното е жената да е доволна и да са сейф с малкия, че яко джигити навсякъде. Относно скоростта, винаги съм харесвал да има повече коне, дали ще се ползват е друг въпрос. Хубавото при 7G Tronic-a е, че се обучава за твоето каране, има и спорт режим, който може дори да не ползваш ако желаеш а да си караш на комфорт постоянно. Имаш и manual също, каквото избереш, добри кутии са. Духът на старите коли, особено Хонда е уникален. Просто по-новите не предлагат нищо интересно, скучни са, не се влага мисъл като ги правят така, както по-старите, нямат достатънчо екстри, прекалено са ми пластмасови, качеството на материалите в купето не е толкова добро, скърцат и пукат, не са обезшумени добре, няма избор на бензинови мотори с малко повече коне и мога да продължа още. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #330 Отговорено неделя в 19:02 (Редактирано) За съжаление Хондовското в Хондите бе допреди дузина години. Актуална справка - новият Прелюд. Скоро тествах Пилот 2020-та. Освен че не е моят тип кола (големо и високо като яхта) с друго не ме впечатли. За екстрите не ми дреме, а като желязо е назад от Леджо. За какво да мечтая? Ще помагам zа мечтата на синчето - S2000. Кадърните инженери и дизайнери вече не бачкат за големите марки. Или си направиха старт ап-и, или бачкат за китайците. Редактирано неделя в 19:10 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #331 Отговорено неделя в 19:13 (Редактирано) @ceco_accord, за голямо съжаление е така. Бяхме се огледали и в някои 2-3 модела на Toyota и Lexus и просто знаех, че няма да е Хонда. Може би единствената, която ни допадна беше CR-V 3 като визия и вътрешно пространство, но пък там мотора не ми хареса много. Иначе беше добро попадение като кола, купена от Хонда в Болоня на под 150 000км, автомат и с история до краят в Хонда там. Купиха я за 3 дни като ходихме да я видим преди да я обявят по обяви. Интересното при нея беше, че в Хонда там от 0км са и наливали 10/40. Работеше като часовник моторчето, просто това обърнах внимание. S2000 е страхотна ама да я имаш за 3-та или 4-та кола... Понеже съм имал щастието да покарам няколко пъти такава, даже на косъм се разминах с 1 да взема навремето ( още съжалявам, че не взех ), страхотна кола е това. Просто не за 1-ва или 2-ра такава Редактирано неделя в 19:24 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 35 #332 Отговорено неделя в 19:23 Не,че да давам акъли ама 2.4 црв не е лошо като вървеж..старичко е ама все пак хондовско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #333 Отговорено неделя в 19:26 Масова практика. Имам 2ма познати. Единият внася Хонди от Канада, а другият от Холандия. Тя остана последна като обслужване на колите по каталог, но ценичките са високи, а канадките са тук/таме подпряни, но с чакането идват на добри пари. ЦР-В 4 2.4 АТ стъпва на 23-25 бона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #334 Отговорено неделя в 19:29 (Редактирано) @ceco_accord, почти няма, да не казвам, че няма Канадка без да е изгнила. Имат Carfax, имат всичко. То Carfax и там не вписват всичко но това е друга тема. Просто отдолу колите са в полуразпад. Иначе отвън и вътре са страхотни. От Холандия е по-добре но и там зависи колко е карана. Ако са на по 5-7 годинишни е добре. Нагоре е тежко и въпреки всичко, по-добре от Холандия вместо Канада, особено Онтарио. В Щатите има доста но трябва да се внимава от къде, кой и как ти я кара. Аз лично не разбирам защо човек си вкарва кола от онзи континент, като дори не я е виждал или проверил, като може да вземе нещо от тук с история и проверка, но всеки си знае. Има попадения и там, просто тотото е по-голямо. Там CR-V-тата са масово само на предно, по-малко има 4x4 при 3-та и 4-та ген. Хубавите коли и там струват пари, по-малко струващите са дори с "total loss", демек тотал щета. Аз лично не бих карал такава. @Jivetz, не е лошо ама са само на предно тук, няма и много читави 4x4. Редактирано неделя в 19:33 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #335 Отговорено неделя в 19:41 Леджо е Холандец - топ е - само на 370К, ама той не се брои щот е милионник. А за канадките знам от моя чиляк, че има и гнили, но има и сухи - зависи от региона и зимите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #336 Отговорено неделя в 19:45 @ceco_accord 5 гледахме специално от Канада. От тях, 2 на подемник, другите дори нямаше смисъл. Нещата не са добри а колите не са стари. Ама може и ние да не сме уцелили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #337 Отговорено неделя в 20:13 Виждал съм снимки какво докарва през океана. 1 вид, хвали ми се - глЕй кво намерих. Явно са рядкост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #338 Отговорено неделя в 20:27 @ceco_accord, супер би било да има хора като него, да карат само читави. Просто аз знам на какво ние попадахме. Гледам, че има и много недоволни в нета от разни коли от Канада и САЩ. Примерно ето този пич : Ама те примерите не са само при този. Просто скоро го гледах и ми е най-пресен. Има бая неща за които човек трябва да помисли и трябва да прецени дали си заслужава. Иначе по темата, смених предните дискове на Type R, сложих АТЕ-то, което отлежаваше заедно с ОЕ накладките. Старите дискове бяха на много години и километри и вече на 2мм ръб. Феродо имаше и може би щеше да изкара и тази зима, но реших, че е време. Главините бяха също зле, трябваше си чистене, намазах ги и с медна грес в последствие преди да сложа дисковете. Естествено, скъсаха се фиксаторите но това не е проблем като цяло. Джантите държат диска така или иначе плътно. Инструментариума е много важен, че без него би станало ама по-бавно и по-мъчно всичко. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #339 Отговорено преди 22 часа Новото попълнение 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #340 Отговорено преди 22 часа 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #341 Отговорено преди 7 часа Изглежда в добро състояние. Черен немски премиум си е класика. Дано е здрава и на жената и харесва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #342 Отговорено преди 7 часа @ceco_accord, харесва и доста, да. Само да внимава, че е бърз ама тя вика, че ще си кара на комфорт 😄 Ще видим във времето как ще е, технически, салон и км са супер, другото късмет 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #343 Отговорено преди 7 часа (Редактирано) За кутията знам че е здрава, а с тез 6 буркана на тва леко купе сигурно е осичка, та да внимава. Ангренажа пред кутията ли е? Редактирано преди 7 часа от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #344 Отговорено преди 6 часа @ceco_accord, вдигаш капака на колата и пред теб се открива ангренажа. На комфорт режим е нормален автомат, движи стандартно. На спорт режим обаче става доста по-различна. Изцежда повече, става доста по-“отзивчива”, изтрелва се много бързо. Реално е под 1800 кила и с 270 коня и постоянното 4x4, знаеш как е. На книга и дават 2 стотни по-бързо от Type R 8мата. Вероятно е и повече. На ръчен режим с перата не съм я карал още. Тя обаче е със спортно окачване от завода и е доста стабилна. Спирачките не ги коментирам, че там задният диск е колкото предният на Type R - 300 задни на 330 предни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #345 Отговорено преди 5 часа Значи с "щар по щар"-ите сме "на кантар" на старта. Никога не съм проверявал Леджо за колко прави 0-100. Перцата мноого рядко ползвам - автомат се превключва от газта - както го научиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1101 #346 Отговорено преди 5 часа @ceco_accord, нямам идея как е при Леджо. Тук е по този начин и разликата си е голяма При теб има ли смяна на режимите и ако да, то каква? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6822 #347 Отговорено преди 5 часа (Редактирано) Управлението си е като стандартен хондов автомат - права линия назад и в ляво + и - . Редактирано преди 5 часа от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 893 #348 Отговорено преди 59 минути Смела покупка! Честита да ви е и да не ти създава много грижи. Като се появи на пазара много му се кефех на този модел. На колко км. е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове