ceco_accord 6903 #321 Отговорено 7 Септември Фен съм на старите Хонди и ако можех, бих взел и твоята и на Боян, ноо... ...нека и други хора да имат шанс да покарат нещо стойностно от времената когато шофирането бе аналогов ритуал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #322 Отговорено 7 Септември @ceco_accord, класика са си, здрави и яки машини. Като нямат и ръжди, сигурно могат още 25 години да карат с елементарна поддръжка. Новите не са точно така вече ама…това е то, трябва да се движим в съвремието. На Aerodeck в UK му казват “the dog”, защото е горе долу неубиваем ако се гледа поне малко. То това важи и за 6 хеч като се замисля. Новото дори не е Хонда, защото нямат добри предложения, за мен поне. Не, че не ги гледах в няколко сегмента ама нямат общо със старите машини, нито като двигатели, нито като интериор и екстериор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oilgerm 38 #323 Отговорено 7 Септември Spoiler На каква се спря в крайна сметка акурата ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #324 Отговорено 7 Септември (Редактирано) @Jivetz, Мерц, GLK 3.5 V6 272ps, m272 мотор, 7G tronic с F1 управление и тн.. Редактирано 7 Септември от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oilgerm 38 #325 Отговорено 7 Септември Spoiler Сериозна машина! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #326 Отговорено 7 Септември Въх - изненада. Нямаше ли друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #327 Отговорено 7 Септември (Редактирано) @ceco_accord, гледахме предимно Rav 4, CR-V и някоя и друга Acura, само бензин. Няма нищо прилично, наистина. Имаше 1 CR-V 3-та ген, дето ставаше ама 2.0 150 коня, като се накачим в него с багажи и трябва да се мисли отдалеч как да се изпревари, много е мудна. Пазара е мега зле в момента, може би и такъв е бил винаги, не знам. Редактирано 7 Септември от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #328 Отговорено 7 Септември Сивикът на момчето е 75 коня. С 4 човека и климатик - ето това е спряла кола, но за него е ОК и не иска да кара моята, дето е с такава мощност на всяко 1 от 4-те колела. Твоят проблем е като моят, (многото коне), но аз се кефя повече като карам неговата, щот в Леджо скоростта не се усеща и се губи тръпката при законни скорости, а тях ги редуцират. С 300 и със 75 изпреварването е различно и с първите вече ми е скучно. Он зи ден ми вика: Всичките ми приятели искат големи тихи и комфортни коли - не ги разбирам. А аз му рекох: Няма да повярваш, но това е масово явление и дори аз минах от там. Ноо, връщам се, само да подкарам Телевизорчето. Но ти желая късмет и безпроблемен Мерц, че отдавна бяха такива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #329 Отговорено 7 Септември @ceco_accord, всичко ще си покаже с времето, мерси. За разлика от японските, тук има европейска база данни и можеш да провериш всеки километър като взимаш нещо, без да е нужно да се молиш на вносител. За качеството, не знам още, ще разбера с времето. Важното е жената да е доволна и да са сейф с малкия, че яко джигити навсякъде. Относно скоростта, винаги съм харесвал да има повече коне, дали ще се ползват е друг въпрос. Хубавото при 7G Tronic-a е, че се обучава за твоето каране, има и спорт режим, който може дори да не ползваш ако желаеш а да си караш на комфорт постоянно. Имаш и manual също, каквото избереш, добри кутии са. Духът на старите коли, особено Хонда е уникален. Просто по-новите не предлагат нищо интересно, скучни са, не се влага мисъл като ги правят така, както по-старите, нямат достатънчо екстри, прекалено са ми пластмасови, качеството на материалите в купето не е толкова добро, скърцат и пукат, не са обезшумени добре, няма избор на бензинови мотори с малко повече коне и мога да продължа още. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #330 Отговорено 7 Септември (Редактирано) За съжаление Хондовското в Хондите бе допреди дузина години. Актуална справка - новият Прелюд. Скоро тествах Пилот 2020-та. Освен че не е моят тип кола (големо и високо като яхта) с друго не ме впечатли. За екстрите не ми дреме, а като желязо е назад от Леджо. За какво да мечтая? Ще помагам zа мечтата на синчето - S2000. Кадърните инженери и дизайнери вече не бачкат за големите марки. Или си направиха старт ап-и, или бачкат за китайците. Редактирано 7 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #331 Отговорено 7 Септември (Редактирано) @ceco_accord, за голямо съжаление е така. Бяхме се огледали и в някои 2-3 модела на Toyota и Lexus и просто знаех, че няма да е Хонда. Може би единствената, която ни допадна беше CR-V 3 като визия и вътрешно пространство, но пък там мотора не ми хареса много. Иначе беше добро попадение като кола, купена от Хонда в Болоня на под 150 000км, автомат и с история до краят в Хонда там. Купиха я за 3 дни като ходихме да я видим преди да я обявят по обяви. Интересното при нея беше, че в Хонда там от 0км са и наливали 10/40. Работеше като часовник моторчето, просто това обърнах внимание. S2000 е страхотна ама да я имаш за 3-та или 4-та кола... Понеже съм имал щастието да покарам няколко пъти такава, даже на косъм се разминах с 1 да взема навремето ( още съжалявам, че не взех ), страхотна кола е това. Просто не за 1-ва или 2-ра такава Редактирано 7 Септември от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oilgerm 38 #332 Отговорено 7 Септември Не,че да давам акъли ама 2.4 црв не е лошо като вървеж..старичко е ама все пак хондовско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #333 Отговорено 7 Септември Масова практика. Имам 2ма познати. Единият внася Хонди от Канада, а другият от Холандия. Тя остана последна като обслужване на колите по каталог, но ценичките са високи, а канадките са тук/таме подпряни, но с чакането идват на добри пари. ЦР-В 4 2.4 АТ стъпва на 23-25 бона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #334 Отговорено 7 Септември (Редактирано) @ceco_accord, почти няма, да не казвам, че няма Канадка без да е изгнила. Имат Carfax, имат всичко. То Carfax и там не вписват всичко но това е друга тема. Просто отдолу колите са в полуразпад. Иначе отвън и вътре са страхотни. От Холандия е по-добре но и там зависи колко е карана. Ако са на по 5-7 годинишни е добре. Нагоре е тежко и въпреки всичко, по-добре от Холандия вместо Канада, особено Онтарио. В Щатите има доста но трябва да се внимава от къде, кой и как ти я кара. Аз лично не разбирам защо човек си вкарва кола от онзи континент, като дори не я е виждал или проверил, като може да вземе нещо от тук с история и проверка, но всеки си знае. Има попадения и там, просто тотото е по-голямо. Там CR-V-тата са масово само на предно, по-малко има 4x4 при 3-та и 4-та ген. Хубавите коли и там струват пари, по-малко струващите са дори с "total loss", демек тотал щета. Аз лично не бих карал такава. @Jivetz, не е лошо ама са само на предно тук, няма и много читави 4x4. Редактирано 7 Септември от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #335 Отговорено 7 Септември Леджо е Холандец - топ е - само на 370К, ама той не се брои щот е милионник. А за канадките знам от моя чиляк, че има и гнили, но има и сухи - зависи от региона и зимите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #336 Отговорено 7 Септември @ceco_accord 5 гледахме специално от Канада. От тях, 2 на подемник, другите дори нямаше смисъл. Нещата не са добри а колите не са стари. Ама може и ние да не сме уцелили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #337 Отговорено 7 Септември Виждал съм снимки какво докарва през океана. 1 вид, хвали ми се - глЕй кво намерих. Явно са рядкост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #338 Отговорено 7 Септември @ceco_accord, супер би било да има хора като него, да карат само читави. Просто аз знам на какво ние попадахме. Гледам, че има и много недоволни в нета от разни коли от Канада и САЩ. Примерно ето този пич : Ама те примерите не са само при този. Просто скоро го гледах и ми е най-пресен. Има бая неща за които човек трябва да помисли и трябва да прецени дали си заслужава. Иначе по темата, смених предните дискове на Type R, сложих АТЕ-то, което отлежаваше заедно с ОЕ накладките. Старите дискове бяха на много години и километри и вече на 2мм ръб. Феродо имаше и може би щеше да изкара и тази зима, но реших, че е време. Главините бяха също зле, трябваше си чистене, намазах ги и с медна грес в последствие преди да сложа дисковете. Естествено, скъсаха се фиксаторите но това не е проблем като цяло. Джантите държат диска така или иначе плътно. Инструментариума е много важен, че без него би станало ама по-бавно и по-мъчно всичко. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #339 Отговорено 9 Септември Новото попълнение 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #340 Отговорено 9 Септември 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #341 Отговорено 10 Септември Изглежда в добро състояние. Черен немски премиум си е класика. Дано е здрава и на жената и харесва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #342 Отговорено 10 Септември @ceco_accord, харесва и доста, да. Само да внимава, че е бърз ама тя вика, че ще си кара на комфорт 😄 Ще видим във времето как ще е, технически, салон и км са супер, другото късмет 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #343 Отговорено 10 Септември (Редактирано) За кутията знам че е здрава, а с тез 6 буркана на тва леко купе сигурно е осичка, та да внимава. Ангренажа пред кутията ли е? Редактирано 10 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #344 Отговорено 10 Септември @ceco_accord, вдигаш капака на колата и пред теб се открива ангренажа. На комфорт режим е нормален автомат, движи стандартно. На спорт режим обаче става доста по-различна. Изцежда повече, става доста по-“отзивчива”, изтрелва се много бързо. Реално е под 1800 кила и с 270 коня и постоянното 4x4, знаеш как е. На книга и дават 2 стотни по-бързо от Type R 8мата. Вероятно е и повече. На ръчен режим с перата не съм я карал още. Тя обаче е със спортно окачване от завода и е доста стабилна. Спирачките не ги коментирам, че там задният диск е колкото предният на Type R - 300 задни на 330 предни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #345 Отговорено 10 Септември Значи с "щар по щар"-ите сме "на кантар" на старта. Никога не съм проверявал Леджо за колко прави 0-100. Перцата мноого рядко ползвам - автомат се превключва от газта - както го научиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #346 Отговорено 10 Септември @ceco_accord, нямам идея как е при Леджо. Тук е по този начин и разликата си е голяма При теб има ли смяна на режимите и ако да, то каква? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #347 Отговорено 10 Септември (Редактирано) Управлението си е като стандартен хондов автомат - права линия назад и в ляво + и - . Редактирано 10 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 910 #348 Отговорено 10 Септември Смела покупка! Честита да ви е и да не ти създава много грижи. Като се появи на пазара много му се кефех на този модел. На колко км. е? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #349 Отговорено 10 Септември Преди 6 часа, Mkilla написа: При теб има ли смяна на режимите и ако да, то каква? Ето така е. Даже няма S, но кутията е адаптивна. Ако и фръгам газ на D, сменя на по-високи обороти. И е "честна" - на М държи предавката на прекъсвач, а не качва горна, както и не сваля при бая ниски обороти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #350 Отговорено 10 Септември (Редактирано) @Rakeem, 245 проверени с 2-ма собственика през годините. За този V6 вярвам, че са ок. Все още не съм я закарал при мой човек да я погледне, сам ще си я обслужа през това време. Диагностика нямам, мисля да взема някаква по-нататък. Преди фейс е, че след фейса са с директно впръскване и има и драма тия мотори в ранните години нещо. Дизелите за сметка на това са по-хубави фейслифт. @ceco_accord, гледах я днес твоята и е доста близо до GLK-то като характеристики. Малко по-тежка е със 100 кила. Аз от вървежа съм доволен ама разхода е доста сериозен. Понеже се предполага, че жената ще я кара главно а тя няма да минава много километри, мисля за момента да не и слагам газ. Редактирано 10 Септември от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #351 Отговорено 10 Септември Обслужи я и поживийте с нея накой месец. Ако я приютите за по-дълго време, имай предвид че няма икономичен V6 в градски условия. Тея мотори са лакоми, ако не движат на последна предавка. Виж статусбара за моментният разход и скоростта. Колкото тя е по-ниска, толкова той е по-висок. При теб нама да е баш така, щот имаш аеродинамика на тухла 4-ка, таа газчацата си е бонус над дузина хиляди км годишин пробег. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #352 Отговорено 11 Септември (Редактирано) @ceco_accord, днес беше тежък трафик в София. Имах много работа покрай детето и да обирам части за обслужването. Прочетох какво си написал и снимах какъв е моментният разход на собственикът преди нас, преди да я е ресетнал. Средно му е 12.7 / 100км но той е карал и извън градско доста и не мога да преценя в никакъв случай в момента. Трябва малко време/км да минaт. Ето и моят разход за едни 20-тина км в града от излизането от вкъщи Това е буквално много "нежно" подаване на газ. Ще засека с времето но особено зимата, по-малко от 13/100 няма да е. Иначе тухлата 4-ка винаги ме е кефела като дизайн, доста години назад. Не мога да си позволя G-klass все още, че ми е любим, но и това върши работа кога жената ми го даде Редактирано 11 Септември от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #353 Отговорено 11 Септември (Редактирано) Типът автомобил е такъв - "тухлен", но на жипките стои добре, включително на този модел, понеже в екстериора все пак има някакви идеи и динамика на линиите. Колежка има такъв, но бял и хваща окото, а не е съвсем скучен, или пък зализан като използван сапун. Но това е субективно и е важно вас да ви кефи. Мене ма мани, аз не съм по жиповете (но харесвам минимализма), а те трябва да излъчват грубост по дефолт. Относно разхода - градско не гледам - там съм в 2-те крайности. Леджо е 20/100 газ, но в града рядко го ползвам, а и разстоянията ми са 3 км в посока. Сивика харчи 1 бутилка месечно. Просто различни мерни единици. Извънградски преход "от врата до врата" (което е по-меродавно за среден разход) е 9-10 за V6 AT5 4x4 и 7 за L4 MT5 4x2. Засичай, но и се наслаждавай на мотора. Нема ся за едни литри в + да стАаме хипермайлъри. Редактирано 11 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #354 Отговорено 11 Септември (Редактирано) @ceco_accord, при нас са около 45-50км дневно. Което не е много ама не е и малко. Времето ще покаже кое и как. Нарочно го избрахме да може да носи на газово ако се наложи, че фейслифта не може т.е сигурно може но трудно, с допълнително впръскване на бензин и тн а и новите мотори с директното са малко по-капризни тия години.. Извън града ми харесва за малкото време в което го караме. Очаквам най-вече зимата вече, ще се пробва по снежните пътища при нас. Но той Аеродека катереше, тъй че вярвам, всичко ще е наред. Аеродекчето е с близко окачване до това на CR-V 1, ако имаше и 1 диф, щеше да е златната кола Още не съм монтирал кората, която ми прати. Ако го вземе някой, ще му я подаря направо да си я монтира, ако не съм я сложил аз. Дизайните на колите са си лично виждане, да. Като си помисля, че има и хора, които харесват Fiat Multipla...ама си го купуват. Редактирано 11 Септември от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #355 Отговорено 11 Септември Уу, тъста имаше такава. Удобна вътре, ама за каране не става, макар че в нея си като в автобус. За грозна е всепризната. Преди малко зад мен спря на 1 кръстовище такъв същият блек Мерц. То не е голяма кола. Едвам му се виждаха горните краища на фаровете зад Сивик 6 хеча. На ширина е тука- тука с него, та бива кат габарити за градско, а извън маторя ще носи кеф. Та се надам да е добра кола за вас 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #356 Отговорено 11 Септември (Редактирано) @ceco_accord, да ти кажа, не е по-малка от CRV-3 или RAV 4, което е ок. Вътрешното пространство на CR-V 3 е по-голямо обаче. Ако имаше CRV 3/4 с по-голям мотор, да кажем като на Acura съм сигурен, че щеше да е един от най-продаваните SUV в историята на тези коли. Виж, Мерца е по-добър обаче като интериор, качество на материалите, характеристики и пътно поведение, особено това изпъление със спортното окачване и спортният пакет. Той си се води SPORT UTILITY VEHICLE. Иначе чисто технически във времето е и късмет кое как ще е, както при всяка кола. Редактирано 11 Септември от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #357 Отговорено 11 Септември Да твоята версия определено е по-СПОРТ от ЦР-В-тата, а те са по-утилити. За вътрешно пространство не мога да сравня, но дано стига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #358 Отговорено 16 Септември @ceco_accord, първо засичане на разход - 70км в София в голям трафик, час пик вечер и сутрин и 280км до Пловдив и обратно. Общо 350км с 38 литра, пълно - пълно на 1 и съща колонка. Показва литър надолу от борда или иначе казано 9.2/100км. Постоянно при тежък градски трафик, предстои да го измеря. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6903 #359 Отговорено 16 Септември Като за тази средна скорост си е чудесно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1125 #360 Отговорено 18 Септември (Редактирано) Мисля, че е време за по-семеен тип коли, продавам и Type R. Колата е в раздела за продажба на коли а обявата в мобиле е тук : https://www.mobile.bg/obiava-11758207243222354-honda-civic-type-r Пазарлък е възможен със съфорумец в рамките на разумното. За сериозен купувач, може да се прави тест драйв, да се ходи на сервиз, след предварителна уговорка. Описал съм основните неща правени по нея, една част ги има и тук. Ако изпускам нещо, може да ме попитате. Редактирано 18 Септември от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове