Ivan B 120 #1 Публикувано 25 Октомври, 2019 Просто свалих капаците за достъп до гайките на задните амортисьори и натърках солидно количество вата. Шумът от гумите, се редуцира осезателно. Натъпках вата и в отделението за крика. Пробвайте. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #2 Отговорено 25 Октомври, 2019 Следващата стъпка, ще е вата, зад кората на задната врата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #3 Отговорено 26 Октомври, 2019 Каква вата ползваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #4 Отговорено 26 Октомври, 2019 От едни стари тонколони, но багажната врата, ще е с минерална на руло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #5 Отговорено 4 Ноември, 2019 Натъпках вата и зад задната кора, но тук ефектът е минимален. Явно основния шум, идва от местата, където окачването контактува с купето, затова наблегнете на ватата, над амортисьорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #6 Отговорено 4 Ноември, 2019 Основният шум идва от гумите, съответно прониква от подкалниците. За съжаление, другарят японец тук се е изложил, особено в задните подкалници няма никаква изолация. И аз сложих под капаците на задните амортисьори една пореста изолация за въздуховоди и сякаш е една идея по добре, но съм карал само в града и нямам пълна картина. Иначе съм свалял едната странична кора на багажника и под нея има някаква изолация - подобна на тънки калъфки за възглавници 😄 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #7 Отговорено 4 Ноември, 2019 Аз пък се чудя как да намаля шума от двигателя. До сега съм облепил двигателния отсек с битумната шумоизолация, но ефектът не е достатъчен. Също съм налепил ламарините на вратите със самозалепваш пенопласт, така да го нарека. Двигателят си ръмжи доволно в купето като тръгна по магистралата... А ми се иска да се чува значително по-слабо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #8 Отговорено 4 Ноември, 2019 Преди 1 час, dandilov написа: Аз пък се чудя как да намаля шума от двигателя. Сменяш скоростната кутия с някоя по-дълга и ще се подобри положението. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #9 Отговорено 4 Ноември, 2019 (Редактирано) преди 22 минути, jijane написа: Сменяш скоростната кутия с някоя по-дълга и ще се подобри положението. И ще спре да бръмчи двигателят ли? Нещо не те разбрах... Или искаш да кажеш, че като намаля малко оборотите на 5-та, ще ми е по-конфортно на ушите... Редактирано 4 Ноември, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #10 Отговорено 4 Ноември, 2019 По-малко обороти - по-малко шум. Шегува се колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #11 Отговорено 4 Ноември, 2019 Да де, ама най-шумен е при 3500 об/мин. Това при мен са 120 км.ч. А като сложа по-дълга 5-та, ще са при 140 км.ч., т.е по магистралата главата ми ще стане съвсем на тупан... Друго си трябва, и то какво...? Да взема да налепя битум и отвътре, в купето... А отгоре някакъв пенопласт за въздуховоди... Това ми идва на ум в момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #12 Отговорено 4 Ноември, 2019 (Редактирано) Пенопласти и битуми не са шумоизолация. За обиране на някоя вибрация стават, но до там. При англичанката много шум влиза от към централната конзола. Шумоизолацията при тази кола не си струва инвестицията според мен. Със скоростна кутия от японка д14а4 - 3000 оборота са 125 км/ч и шума от мотора е приемлив. Карах моята з4 така 150 000 км. Ако искаш магистрални скорости и приемливи нива на шум - сменяш колата, английският Сивик не става. Редактирано 4 Ноември, 2019 от jijane 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragoodb 4 #13 Отговорено 13 Ноември, 2019 Здравейте, Искам да споделя как се справих с този проблем-ужасният шум в колата по магистрала(става въпрос за англичанка).Най-големият шум идва от вратите, калниците на колата и багажното отделение.Основното е ,че вибрациите от гумите и настилката се предават по купето и най-вече по вратите.По същество-махнах корите на вратите и какво да видя,няма никаква изолация,която да изолира или абсорбира вибрациите,които се пренасят по тенекиите.Пространството между двете стени(външната страна и тази дето се завива кората)играе ролята на кутия ,в която се създава резонанс. 1.Взех виброизолация на tecsound и налепих от вътре на външната стена на вратата.Това се прави,за да изолира вибрациите от тенекиите.(като чухнете с ръка вратата отвън ще усетите веднага разликата.) 2.Върху нея налепих шумоабсорбиращ материал(от алиекпрес се продават). 3.Налепих върху вътрешната страна(там дето се завива кората) пак с tecsound. 4.В краката на пазажера и на шофьора налепих битумна лента с алуминиево покритие и яко натискане. 5.Същата процедура и като вдигнах задните седалки. 6.Tecsound облепяне на всичко след като се повдигне кората на багажника (там дето е резервната гуми и се виждат ламарини) 7.На кората,която се вдига с багажника от долната страна шумоизолационна мембрана 8.Върху калниците отзад битумна лента,защото е по-тънка и залепва и влиза и в най-малките кривини. 9.Под предния капак само шумоабсорбиращ материал. Музиката стана по плътна и по отчетлива(вече няма резонанс във вратите)Преди процедурите при движение с 80 км шумомера показваше 80 dB,а слд тях 71dB. Децибелите са се намалили с 9 единици,но те са в логаритмична скала,което ще рече че шумът се е намалил с 7-8 ПЪТИ.Пътуването вече определено е по-приятно.Дано да съм помогнал с темата. 1 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 403 #14 Отговорено 13 Ноември, 2019 Браво! Добре си се потрудил. И за каква кола става дума? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragoodb 4 #15 Отговорено 16 Ноември, 2019 На 13.11.2019 г. at 16:13, inspektora написа: Браво! Добре си се потрудил. И за каква кола става дума? Honda civic fastback mb англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове