AzSum 185 #1 Публикувано 21 Октомври, 2019 Здравейте, Рових тук във форума ,както и в нета, но за съжаление не намирам еднозначен отговор на следния въпрос: "Може ли да се газифицира CR V IV gen 2015/2016 facelift?" За тези преди фейслифта знам,че няма никакъв проблем.Четох,че при фейслифта сменят мотора с такъв с директно впръскване, което не прави невъзможна, но затруднява/оскъпява газификацията.Така ли е и ако да какво може да се направи? Надявам се,че @Markony ще може да ми да даде категоричен и достоверен отговор.Също добре дошли са мнения от всички. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 21 Октомври, 2019 (Редактирано) Ами обади се на колегата Маркони под всеки негов пост има тел. Сигурно е доста зает наяма много негови постове. Редактирано 21 Октомври, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #3 Отговорено 22 Октомври, 2019 Преди 13 часа, CARPERA написа: Ами обади се на колегата Маркони под всеки негов пост има тел. Ако бях купил колата и тръгна да я газифицирам бих се обадил. В момента все още проучвам и поради това не е спешно и няма защо да занимавам човека с хипотетични въпроси по телефона. Освен това отговор тук би помогнал и на други след мен. Поздрави А. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 22 Октомври, 2019 Директното впръскване е при 5та генерация, коли 2018 година. Ако е с грозния(поне за мен е грозен) заден капак значи си е нормален инжекцион. Двигателя е 2.0 или 2.4, ако е американка. за тази говоря. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #5 Отговорено 22 Октомври, 2019 По-лесно се различават по предната решетка. Виж обаче какво намирам в Уикипедия :"Фейслифтът от 2015 година на CR-V влезе в продажба през октомври 2014 година.[14] В нея CR-V използва директно впръскване „Earth Dreams“ на двигателя и постоянно променлива трансмисия (CVT) представено за първи път на деветото поколение на модела Акорд. " Това е причина и за въпроса ми. Ето с тая решетка е фейслифт-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #6 Отговорено 22 Октомври, 2019 (Редактирано) Ами, ако е earth dreams като отвориш капака на самия двигател пише Earthdreams. Редактирано 22 Октомври, 2019 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #7 Отговорено 23 Октомври, 2019 Двигателя е с директно впръскване,но може да се газифицира.Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #8 Отговорено 23 Октомври, 2019 @Иво Ленков благодаря за информацията. Леко шпионирах профила ти и видях,че професионално се занимаваш с газификация. Би ли казал с 2 думи : 1.Нормално ли работи колата на газ с този двигател? 2.Ако е възможно би ли споделил грубо колко би струва АГУ+ монтаж? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #9 Отговорено 23 Октомври, 2019 Не мога да кажа как работи на газ този двигател, защото всв още не съм го газифицирал.Споделям мнението на инженерите от Romano autogas, според тях няма проблем да работи на газ.Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #10 Отговорено 4 Декември, 2019 На 23.10.2019 г. at 20:49, Иво Ленков написа: Не мога да кажа как работи на газ този двигател, защото всв още не съм го газифицирал. Споделям мнението на инженерите от Romano autogas, според тях няма проблем да работи на газ. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk Привет А каква е цената на уредбата? Ориентировъчно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #11 Отговорено 4 Декември, 2019 Около 1700-1800 лв. с ДДС.Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове