Jump to content
Dimitar75

Относно DRL модул

Recommended Posts

Колеги, малко съм объркан относно това какъв по вид на управление DRL модул да поставя на Джаза ми. По това което съм чувал че японките са с управление по  минус, аз си купих и такъв модул. Но не ми е много ясно какво значи управление по "-". Почнах да меря с мултимера буксата на фара и аз меря на едната клема постоянен минус, а на другата +12 V при включване на дългите светлини (понеже тях искам да включа към DRL и модула да се изключва при палене на габаритите) Та аз съм объркан, не намирам разлика с ел. схемата на опела си, на който вече му сложих DRL с управление по +.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направил си измервания и си видял, че прекъсва "плюсът", а не минусът. Върни този и си вземи нормален, с управление по + и си готов. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ogi28b написа:

Направил си измервания и си видял, че прекъсва "плюсът", а не минусът. Върни този и си вземи нормален, с управление по + и си готов. 

Благодаря, може би така ще е, а какви са тия приказки, че японските се управляват по (-). Имам табели че е произведена в Япония, но е внесена от германия, та за европейския пазар може би да ги правят с (+) управление. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам със сигурност, че при Мазда е точно по "-", а при Нисан - по "+".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Dimitar75 написа:

Благодаря, може би така ще е, а какви са тия приказки, че японските се управляват по (-). Имам табели че е произведена в Япония, но е внесена от германия, та за европейския пазар може би да ги правят с (+) управление. 

Е, какви... народен хумор, нали знаеш - някой, някога, някъде видял една кола с управление по минус и отсякъл - "японските са по минус!" - и то като тръгне слух, ходи обяснявай после кое как е. Или примерно "Бай Иван така каза, той прави коли от 35 години в гаража на къщата му на село, значи разбира." 

 

То не че няма, ама си е въпрос на инженерно решение.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, ogi28b написа:

Е, какви... народен хумор, нали знаеш - някой, някога, някъде видял една кола с управление по минус и отсякъл - "японските са по минус!" - и то като тръгне слух, ходи обяснявай после кое как е. Или примерно "Бай Иван така каза, той прави коли от 35 години в гаража на къщата му на село, значи разбира." 

 

То не че няма, ама си е въпрос на инженерно решение.

То и самите продавачи на ДРЛ ме объркват - устройството което сложих на опела изрично пише, че не става за японски автомобили, но пак същото си поръчах за хондата и се надяшам да няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, твоята се управлява с минус. Имаш постоянен плюс при включване на фаровете, а с лостчето „пускаш“ минус на късите или на дългите, в зависимост от позицията му. Според мен затова се казва, че се управлява с минус.

 

Друг е въпроса дали е по-лесно да се монтира устройство с Плюс и от лостчето да определяш кои фарове да светят на %

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2019 г. at 8:54, ruil4o написа:

Точно така, твоята се управлява с минус. Имаш постоянен плюс при включване на фаровете, а с лостчето „пускаш“ минус на късите или на дългите, в зависимост от позицията му. Според мен затова се казва, че се управлява с минус.

 

Друг е въпроса дали е по-лесно да се монтира устройство с Плюс и от лостчето да определяш кои фарове да светят на %

Монтирах си на хондата абсолютно същото устройство май на Елимекс, каквото и на опела. работи безупречно. По - ли е по + ли е вече взех да се обърквам - но по скоро е управление по +.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все още търся човек, който да ми монтира ДРЛ с фотон, обаче до тук двама ми отказаха...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е drl с фотон? Аз мойто малко със зор го монтирах доде открия към кой кабел да го вържа. Исках да светят дългите, но нещо не улучих, та светят късите на намалени %. Но пък като бутна лостчето напред на дълги светлини, светват дългите на около 40%. Та сега кеф ми дрл на къси, кеф ми на дълги, зависи накъде е останало последно лоста за къси-дълги 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С датчик за светлина - т.е. автоматични светлини без да пипаш лостчето за светлините.

 

Имаш доста опции за чувствителност на светлината, беше супер комфортно.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...