Jump to content
Sign in to follow this  
g_georgiev

Губи обороти и дими Honda CRV 2.2 CTDI

Recommended Posts

Здравейте колеги съфорумци,от доста време ме мъчи един проблем с колата Honda crv 2.2 CTDI.При всяко палене,независимо от това дали е първо или поредно за деня,колата държи обороти няколко секунди след това започва да претриса,да губи обороти и излиза един бяло-сив дим от ауспуха и отново след секунди се нормализират оборотите и спира да пуши. Няколко пъти през няколко месеца влезе в авариен режим с много гъст дим и след минути сама се нормализира.В сервизите,в които ходих провериха на компютър дюзите,които бяха в норма,и ми почистиха егр клапана.Няма промяна в поведението на автомобила.Прави ми впечатление,че от ауспуха ми мирише на сурова или неизгоряла нафта и саждите са мазни.Масло не гори,зареждам само от бензиностанции и слагам добавка на Бардал.Според мен при движение ми е малко мудна в ниските обороти и има турбо лаг при ускорение,във високите обороти мисля,че е ок.Гори нормално 6,2-6,7 извън града и 8-8,2 градско.Съмнявам се дали не влиза въздух при палене или нафтовата помпа изтърва гориво при гасене;дпф филтър или катализатор да са запушени.Благодаря на отзовалите се!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ЕГР пътищата почистиха ли ако са задръстени ,нищо не са направили само с клапани неговото почистване. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изолирай ЕГР-а. Измъкни му маркуча и го затапи, въпреки, че това няма да ти реши проблема. Този разход, който си посочил, хич не е нормален. Моята гори по-малко от каталожните данни, засякано по компютър и по резервоар, а дим от ауспуха, никога не съм виждал. На дълго гори 5,5 на сто и върви добре. Мисля, че трябва диагностика в движение с лаптопче и да се види, какво реално става с двигателя. Трябва да се види, какви стойности дават всички датчици и дали са в норма. Имаш преразход и недогоряла нафта, което значи, че дюзите подават повече гориво от нормите. Причината вероятно е от някой датчик. Тези коли, по принцип не дърпат яко в ниските обороти и това е нарочно, да ти пази трансмисията и диференциала от претоварване. Затова и са надеждни.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съветите колега ще ги последвам,а относно разхода който съм посочил е на  магистрално каране със 120-140 км/ч.Скоро пътувах до София и ми даде разход на колонка 5,4 ,а на компютър 5,2 литра но със скорост 90-100 км/ч. Факт е,че имам някакъв проблем и трябва да намеря читав сервиз,което е още по голям проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако ти се идва до Брестник, тук има истински майстор, който е работил в Хонда но трябва по тел. да се разберете за ден за посещение. Пре интерес, ще ти дам телефона му. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

а дали има някаква вероятност всмукателния колектор и дросела да са му пълни със сажди?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, benjamin4o написа:

а дали има някаква вероятност всмукателния колектор и дросела да са му пълни със сажди?

Вторник е на сервиз за почистване на всмукателен колектор и ще видя какво ще излезе.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.10.2019 г. at 10:12, g_georgiev написа:

........Прави ми впечатление,че от ауспуха ми мирише на сурова или неизгоряла нафта и саждите са мазни......

 

.........Според мен при движение ми е малко мудна в ниските обороти и има турбо лаг при ускорение......

 

Тези горните неща, са ти отправна точка за евентуални проблеми.

Няма лошо да почистиш ЕГР, колектор и пътищата - може да почустваш подобрение.

Обаче, смени горивния и въздушния филтри и си провери гуменото мехче за подкачване на горивото, както и връзките му.

Задължително прегледай и гуменото гофре от въздушния филтър към колектора за скъсано или сцепено. 

Това са елементарните неща които трябва да направиш, че този мирис на сурова нафта и  мазен ауспух, може да се окажат неприятни.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, g_georgiev написа:

Вторник е на сервиз за почистване на всмукателен колектор и ще видя какво ще излезе.

ще усетиш разликата това ще стане,моя сам го чистих вчера,голяма цапаница беше ама стана,доволен съм,въпреки че не беше кой знае колко фрапантно само ме е яд че неможах на ЕГР-А да сваля охладителя - защото може да е най-много запушено там.По нататък с една декарбонизация ще се оправят нещата

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, Emicha написа:

 

Тези горните неща, са ти отправна точка за евентуални проблеми.

Няма лошо да почистиш ЕГР, колектор и пътищата - може да почустваш подобрение.

Обаче, смени горивния и въздушния филтри и си провери гуменото мехче за подкачване на горивото, както и връзките му.

Задължително прегледай и гуменото гофре от въздушния филтър към колектора за скъсано или сцепено. 

Това са елементарните неща които трябва да направиш, че този мирис на сурова нафта и  мазен ауспух, може да се окажат неприятни.

доколкото ги пишеш тези неща искам и аз да споделя че нещо подобно се случва при мене на акорда но всичко е сменено и пак си понамирисва малко а саждите са си мазнички (леко намазнени) от време оно от 170хил.км в момента е на 315хил км незнам къде може да е проблема а дали и не си е така защото префейса няма ДПФ.Един познат каза че си е махнал ДПФ и вика че точно след като го е махнал е станало същото като при мене

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 13 минути, benjamin4o написа:

......По нататък с една декарбонизация ще се оправят нещата

Дали ?

Надеждата умира последна - ама щом имаш излишни пари за даване.:)

 

И относно миризмата - на втората генерация нямам ДПФ , а само катализатори и да ти кажа, никога не е миришело на каквато и да е (не изгоряла или изгоряла) нафта.

Дори да си сложиш носа директно пред ауспуха и да душиш, нищо не се усеща :thumbs1:.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Emicha написа:

Дали ?

Надеждата умира последна - ама щом имаш излишни пари за даване.:)

 

И относно миризмата - на втората генерация нямам ДПФ , а само катализатори и да ти кажа, никога не е миришело на каквато и да е (не изгоряла или изгоряла) нафта.

Дори да си сложиш носа директно пред ауспуха и да душиш, нищо не се усеща :thumbs1:.

Еми да ти кажа-колкото и да и ще има промяна а след около 100хил км ще и почти 20 годишна кола та за кога да и се прави каквото и да и е

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не можах да разбера написаното и какво точно казваш ?

Ама ако смяташ, че въпросното чистене ще изчисти нещо - дерзай.

 

п.п. На една Равка, познат сваля колектора преди процедурата за да види какво е положението,(там е по-лесно и бързо, не като при нас), след процедурата пак го свали да види резултата - е беше си същия гмеч :) .

Edited by Emicha
допълване
  • Thanks 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...