Jump to content
g_georgiev

Губи обороти и дими Honda CRV 2.2 CTDI

Recommended Posts

Здравейте колеги съфорумци,от доста време ме мъчи един проблем с колата Honda crv 2.2 CTDI.При всяко палене,независимо от това дали е първо или поредно за деня,колата държи обороти няколко секунди след това започва да претриса,да губи обороти и излиза един бяло-сив дим от ауспуха и отново след секунди се нормализират оборотите и спира да пуши. Няколко пъти през няколко месеца влезе в авариен режим с много гъст дим и след минути сама се нормализира.В сервизите,в които ходих провериха на компютър дюзите,които бяха в норма,и ми почистиха егр клапана.Няма промяна в поведението на автомобила.Прави ми впечатление,че от ауспуха ми мирише на сурова или неизгоряла нафта и саждите са мазни.Масло не гори,зареждам само от бензиностанции и слагам добавка на Бардал.Според мен при движение ми е малко мудна в ниските обороти и има турбо лаг при ускорение,във високите обороти мисля,че е ок.Гори нормално 6,2-6,7 извън града и 8-8,2 градско.Съмнявам се дали не влиза въздух при палене или нафтовата помпа изтърва гориво при гасене;дпф филтър или катализатор да са запушени.Благодаря на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР пътищата почистиха ли ако са задръстени ,нищо не са направили само с клапани неговото почистване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолирай ЕГР-а. Измъкни му маркуча и го затапи, въпреки, че това няма да ти реши проблема. Този разход, който си посочил, хич не е нормален. Моята гори по-малко от каталожните данни, засякано по компютър и по резервоар, а дим от ауспуха, никога не съм виждал. На дълго гори 5,5 на сто и върви добре. Мисля, че трябва диагностика в движение с лаптопче и да се види, какво реално става с двигателя. Трябва да се види, какви стойности дават всички датчици и дали са в норма. Имаш преразход и недогоряла нафта, което значи, че дюзите подават повече гориво от нормите. Причината вероятно е от някой датчик. Тези коли, по принцип не дърпат яко в ниските обороти и това е нарочно, да ти пази трансмисията и диференциала от претоварване. Затова и са надеждни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите колега ще ги последвам,а относно разхода който съм посочил е на  магистрално каране със 120-140 км/ч.Скоро пътувах до София и ми даде разход на колонка 5,4 ,а на компютър 5,2 литра но със скорост 90-100 км/ч. Факт е,че имам някакъв проблем и трябва да намеря читав сервиз,което е още по голям проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се идва до Брестник, тук има истински майстор, който е работил в Хонда но трябва по тел. да се разберете за ден за посещение. Пре интерес, ще ти дам телефона му. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали има някаква вероятност всмукателния колектор и дросела да са му пълни със сажди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, benjamin4o написа:

а дали има някаква вероятност всмукателния колектор и дросела да са му пълни със сажди?

Вторник е на сервиз за почистване на всмукателен колектор и ще видя какво ще излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.10.2019 г. at 10:12, g_georgiev написа:

........Прави ми впечатление,че от ауспуха ми мирише на сурова или неизгоряла нафта и саждите са мазни......

 

.........Според мен при движение ми е малко мудна в ниските обороти и има турбо лаг при ускорение......

 

Тези горните неща, са ти отправна точка за евентуални проблеми.

Няма лошо да почистиш ЕГР, колектор и пътищата - може да почустваш подобрение.

Обаче, смени горивния и въздушния филтри и си провери гуменото мехче за подкачване на горивото, както и връзките му.

Задължително прегледай и гуменото гофре от въздушния филтър към колектора за скъсано или сцепено. 

Това са елементарните неща които трябва да направиш, че този мирис на сурова нафта и  мазен ауспух, може да се окажат неприятни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, g_georgiev написа:

Вторник е на сервиз за почистване на всмукателен колектор и ще видя какво ще излезе.

ще усетиш разликата това ще стане,моя сам го чистих вчера,голяма цапаница беше ама стана,доволен съм,въпреки че не беше кой знае колко фрапантно само ме е яд че неможах на ЕГР-А да сваля охладителя - защото може да е най-много запушено там.По нататък с една декарбонизация ще се оправят нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Emicha написа:

 

Тези горните неща, са ти отправна точка за евентуални проблеми.

Няма лошо да почистиш ЕГР, колектор и пътищата - може да почустваш подобрение.

Обаче, смени горивния и въздушния филтри и си провери гуменото мехче за подкачване на горивото, както и връзките му.

Задължително прегледай и гуменото гофре от въздушния филтър към колектора за скъсано или сцепено. 

Това са елементарните неща които трябва да направиш, че този мирис на сурова нафта и  мазен ауспух, може да се окажат неприятни.

доколкото ги пишеш тези неща искам и аз да споделя че нещо подобно се случва при мене на акорда но всичко е сменено и пак си понамирисва малко а саждите са си мазнички (леко намазнени) от време оно от 170хил.км в момента е на 315хил км незнам къде може да е проблема а дали и не си е така защото префейса няма ДПФ.Един познат каза че си е махнал ДПФ и вика че точно след като го е махнал е станало същото като при мене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, benjamin4o написа:

......По нататък с една декарбонизация ще се оправят нещата

Дали ?

Надеждата умира последна - ама щом имаш излишни пари за даване.:)

 

И относно миризмата - на втората генерация нямам ДПФ , а само катализатори и да ти кажа, никога не е миришело на каквато и да е (не изгоряла или изгоряла) нафта.

Дори да си сложиш носа директно пред ауспуха и да душиш, нищо не се усеща :thumbs1:.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Emicha написа:

Дали ?

Надеждата умира последна - ама щом имаш излишни пари за даване.:)

 

И относно миризмата - на втората генерация нямам ДПФ , а само катализатори и да ти кажа, никога не е миришело на каквато и да е (не изгоряла или изгоряла) нафта.

Дори да си сложиш носа директно пред ауспуха и да душиш, нищо не се усеща :thumbs1:.

Еми да ти кажа-колкото и да и ще има промяна а след около 100хил км ще и почти 20 годишна кола та за кога да и се прави каквото и да и е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера написаното и какво точно казваш ?

Ама ако смяташ, че въпросното чистене ще изчисти нещо - дерзай.

 

п.п. На една Равка, познат сваля колектора преди процедурата за да види какво е положението,(там е по-лесно и бързо, не като при нас), след процедурата пак го свали да види резултата - е беше си същия гмеч :) .

Редактирано от Emicha
допълване
  • Нагоре 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,
Дали има някакво развитие по темата?
Имам подобен проблем:
Когато автомобилът е студен - всичко е наред, но когато е каран и се наложи да спра за 20-30 мин, при палене оборотите падат до около 500 и забелязах бял дим. След няколко секунди всичко се оправя. 
@Ivan b, споменал си майстор на Хонда в Брестник. Би ли ми изпратил негов телефонен номер?
Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...