g_georgiev 7 #1 Публикувано 7 Октомври, 2019 Здравейте колеги съфорумци,от доста време ме мъчи един проблем с колата Honda crv 2.2 CTDI.При всяко палене,независимо от това дали е първо или поредно за деня,колата държи обороти няколко секунди след това започва да претриса,да губи обороти и излиза един бяло-сив дим от ауспуха и отново след секунди се нормализират оборотите и спира да пуши. Няколко пъти през няколко месеца влезе в авариен режим с много гъст дим и след минути сама се нормализира.В сервизите,в които ходих провериха на компютър дюзите,които бяха в норма,и ми почистиха егр клапана.Няма промяна в поведението на автомобила.Прави ми впечатление,че от ауспуха ми мирише на сурова или неизгоряла нафта и саждите са мазни.Масло не гори,зареждам само от бензиностанции и слагам добавка на Бардал.Според мен при движение ми е малко мудна в ниските обороти и има турбо лаг при ускорение,във високите обороти мисля,че е ок.Гори нормално 6,2-6,7 извън града и 8-8,2 градско.Съмнявам се дали не влиза въздух при палене или нафтовата помпа изтърва гориво при гасене;дпф филтър или катализатор да са запушени.Благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 7 Октомври, 2019 ЕГР пътищата почистиха ли ако са задръстени ,нищо не са направили само с клапани неговото почистване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #3 Отговорено 15 Октомври, 2019 Изолирай ЕГР-а. Измъкни му маркуча и го затапи, въпреки, че това няма да ти реши проблема. Този разход, който си посочил, хич не е нормален. Моята гори по-малко от каталожните данни, засякано по компютър и по резервоар, а дим от ауспуха, никога не съм виждал. На дълго гори 5,5 на сто и върви добре. Мисля, че трябва диагностика в движение с лаптопче и да се види, какво реално става с двигателя. Трябва да се види, какви стойности дават всички датчици и дали са в норма. Имаш преразход и недогоряла нафта, което значи, че дюзите подават повече гориво от нормите. Причината вероятно е от някой датчик. Тези коли, по принцип не дърпат яко в ниските обороти и това е нарочно, да ти пази трансмисията и диференциала от претоварване. Затова и са надеждни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_georgiev 7 #4 Отговорено 16 Октомври, 2019 Благодаря за съветите колега ще ги последвам,а относно разхода който съм посочил е на магистрално каране със 120-140 км/ч.Скоро пътувах до София и ми даде разход на колонка 5,4 ,а на компютър 5,2 литра но със скорост 90-100 км/ч. Факт е,че имам някакъв проблем и трябва да намеря читав сервиз,което е още по голям проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #5 Отговорено 16 Октомври, 2019 Ако ти се идва до Брестник, тук има истински майстор, който е работил в Хонда но трябва по тел. да се разберете за ден за посещение. Пре интерес, ще ти дам телефона му. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #6 Отговорено 19 Октомври, 2019 а дали има някаква вероятност всмукателния колектор и дросела да са му пълни със сажди? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_georgiev 7 #7 Отговорено 20 Октомври, 2019 Преди 15 часа, benjamin4o написа: а дали има някаква вероятност всмукателния колектор и дросела да са му пълни със сажди? Вторник е на сервиз за почистване на всмукателен колектор и ще видя какво ще излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #8 Отговорено 20 Октомври, 2019 На 7.10.2019 г. at 10:12, g_georgiev написа: ........Прави ми впечатление,че от ауспуха ми мирише на сурова или неизгоряла нафта и саждите са мазни...... .........Според мен при движение ми е малко мудна в ниските обороти и има турбо лаг при ускорение...... Тези горните неща, са ти отправна точка за евентуални проблеми. Няма лошо да почистиш ЕГР, колектор и пътищата - може да почустваш подобрение. Обаче, смени горивния и въздушния филтри и си провери гуменото мехче за подкачване на горивото, както и връзките му. Задължително прегледай и гуменото гофре от въздушния филтър към колектора за скъсано или сцепено. Това са елементарните неща които трябва да направиш, че този мирис на сурова нафта и мазен ауспух, може да се окажат неприятни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #9 Отговорено 20 Октомври, 2019 Преди 7 часа, g_georgiev написа: Вторник е на сервиз за почистване на всмукателен колектор и ще видя какво ще излезе. ще усетиш разликата това ще стане,моя сам го чистих вчера,голяма цапаница беше ама стана,доволен съм,въпреки че не беше кой знае колко фрапантно само ме е яд че неможах на ЕГР-А да сваля охладителя - защото може да е най-много запушено там.По нататък с една декарбонизация ще се оправят нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #10 Отговорено 20 Октомври, 2019 Преди 3 часа, Emicha написа: Тези горните неща, са ти отправна точка за евентуални проблеми. Няма лошо да почистиш ЕГР, колектор и пътищата - може да почустваш подобрение. Обаче, смени горивния и въздушния филтри и си провери гуменото мехче за подкачване на горивото, както и връзките му. Задължително прегледай и гуменото гофре от въздушния филтър към колектора за скъсано или сцепено. Това са елементарните неща които трябва да направиш, че този мирис на сурова нафта и мазен ауспух, може да се окажат неприятни. доколкото ги пишеш тези неща искам и аз да споделя че нещо подобно се случва при мене на акорда но всичко е сменено и пак си понамирисва малко а саждите са си мазнички (леко намазнени) от време оно от 170хил.км в момента е на 315хил км незнам къде може да е проблема а дали и не си е така защото префейса няма ДПФ.Един познат каза че си е махнал ДПФ и вика че точно след като го е махнал е станало същото като при мене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #11 Отговорено 20 Октомври, 2019 преди 13 минути, benjamin4o написа: ......По нататък с една декарбонизация ще се оправят нещата Дали ? Надеждата умира последна - ама щом имаш излишни пари за даване. И относно миризмата - на втората генерация нямам ДПФ , а само катализатори и да ти кажа, никога не е миришело на каквато и да е (не изгоряла или изгоряла) нафта. Дори да си сложиш носа директно пред ауспуха и да душиш, нищо не се усеща . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #12 Отговорено 20 Октомври, 2019 Преди 1 час, Emicha написа: Дали ? Надеждата умира последна - ама щом имаш излишни пари за даване. И относно миризмата - на втората генерация нямам ДПФ , а само катализатори и да ти кажа, никога не е миришело на каквато и да е (не изгоряла или изгоряла) нафта. Дори да си сложиш носа директно пред ауспуха и да душиш, нищо не се усеща . Еми да ти кажа-колкото и да и ще има промяна а след около 100хил км ще и почти 20 годишна кола та за кога да и се прави каквото и да и е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #13 Отговорено 20 Октомври, 2019 (Редактирано) Не можах да разбера написаното и какво точно казваш ? Ама ако смяташ, че въпросното чистене ще изчисти нещо - дерзай. п.п. На една Равка, познат сваля колектора преди процедурата за да види какво е положението,(там е по-лесно и бързо, не като при нас), след процедурата пак го свали да види резултата - е беше си същия гмеч . Редактирано 20 Октомври, 2019 от Emicha допълване 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zdrav4uk 0 #14 Отговорено 21 Декември, 2022 Здравейте колеги, Дали има някакво развитие по темата? Имам подобен проблем: Когато автомобилът е студен - всичко е наред, но когато е каран и се наложи да спра за 20-30 мин, при палене оборотите падат до около 500 и забелязах бял дим. След няколко секунди всичко се оправя. @Ivan b, споменал си майстор на Хонда в Брестник. Би ли ми изпратил негов телефонен номер? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове