civici-ctdi 0 #1 Публикувано 28 Септември, 2019 Здравейте колеги нов съм във форума.От скоро карам Хонда Сивик 8ма ген с 2.2дизела 140конски сили.Само при мен ли е така?Имам много голяма турбо дупка при ускорение без значение от предавката като я настъпя има голямо замисляне и след това внезапно "изстрелване" след това сменям на следващата предавка и колата пак е в тази турбо дупка и след 2000 оборота пак си се изстрелва внезапно забравих да спомена че след 2000 оборота почва да се случва нещо, Къде да търся причината?Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karaat 0 #2 Отговорено 28 Септември, 2019 Това е нормално ,като развърти определени обороти се включва турбото и се изстрелва.Имам я същата Хонда от шест години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #3 Отговорено 29 Септември, 2019 Нормално е. И аз я карам 6 г., но мисля, че "тръгва" при 1500 оборота, ама това едва ли е толкова важно. Най-вероятно, колата си ти е напълно изрядна.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #4 Отговорено 29 Септември, 2019 Имам дизел от друга марка. Същата работа, след 2000 оборота тръгва а преди това е спъната работа. Според мен е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 29 Септември, 2019 1800 оборота,от там почва да върти турбината при повечето базови дизели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #6 Отговорено 29 Септември, 2019 Научете се да си карате колите и ще избегнете турбо, мурбо и други дупки. Като за начало, при потегляне подавайте една идея по-малко газ и задължително , леко по плавно/постепенно,( а не рязко до ламарината) и стигнат ли оборотите до към 1800 , давайте колкото си искате газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civici-ctdi 0 #7 Отговорено 2 Октомври, 2019 И друго имам в предвид като и задам газ и има едно замисляне, и на над 2000оборота да съм натискам и се замисля замисля и чак тогава става нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #8 Отговорено 2 Октомври, 2019 Можеш да почнеш с почистване на дроселовата клапа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #9 Отговорено 2 Октомври, 2019 Преди 5 часа, civici-ctdi написа: И друго имам в предвид като и задам газ и има едно замисляне, и на над 2000оборота да съм натискам и се замисля замисля и чак тогава става нещо? Зависи и на коя скорост си в момента, защото ако си на 5-та или 6-та, но се движиш с малка скорост (примирно 50-60 км/ч.) ще се получава това замисляне. Затова казвам да си усетите колата и да се научите да я карате. Отделен е въпроса, ако нещо е пипано турбото , защото обикновено симптомите които описваш, се случват, след некачествено рециклиране и настройка на същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #10 Отговорено 3 Октомври, 2019 Преди 13 часа, civici-ctdi написа: И друго имам в предвид като и задам газ и има едно замисляне, и на над 2000оборота да съм натискам и се замисля замисля и чак тогава става нещо? Една диагностика на турбото ще е добре, защото над 2000 об/мин не трябва да има никакво замисляне при този мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #11 Отговорено 3 Октомври, 2019 Toва което той описва, натиска и нищо не се случва, сякаш не е подал газ, говори че дросела не отваря в синхрон с педала, ако е турбото колата ще тръгне, но със слабо ускорение, докато отвори клапана на турбото, поне при дизелите, които съм карал е така, то при моята асматичка на 5-а при 2000 оборота при подаване на газ почва да си ускорява, та какво остава за 2.2 турбо дизел. Има проблем колегата, ако това, което описва е така, както аз го разбирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civici-ctdi 0 #12 Отговорено 5 Октомври, 2019 Почистване на дроселовата клапа, някой правил ли го е и ако има тема че нещо не намирам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове