Jump to content
Untouchable

Тропане от пред на Акорд 8, как реших проблема.

Recommended Posts

Здравейте на всички! 

 

Хонда Акорд 2.2 дизел 150 к. с. 

 

След 7 месеца нерви от дразнещ шум отпред долу в дясно реших проблема. Обикалях майстори и събирах нерви ама яко. Отговор от майстори, "няма проблем по окачването", да ама не. Та след поредното, вдигане на колата при един приятел, си я разглеждах сам и открих следното.  Долу в дясно до меката  връзка на изпускателните тръби има някаква противотежест, тя е продълговата и е разположена в планка свързана с тампон. Паланката се закрепя с два болта за гредата на мотора. С един болт е закрепена тази противотежест към паланката, този болт като се поразмекне тампона увеличава своето движение и се удря в леглото на паланката. Ето това чувате от пред, дрън дрън дрън, и при минаване на легнал полицай. Аз бях откачил от нерви.  Та проблема как се реши, сваляте болтовете и махате паланката с тази противотежест. Отивате болта с който е свързана  за паланката и в основата на болта сложете гумен пръстен отрязан от някакъв стар автомобилен маркуч с дебелината на болта, примерно.  Монтирате всичко и тропането спира. Просто се намаля хода на тази тежест който е увеличен от размекналия се тампон а сложения гумен пръстен спира удрянето на метал в метал. Някой ще ви каже да го махнете това че няма предназначение, но аз не бих рискувал, щом е сложено значи има защо. Не направих снимка на това чудо, ако някой има представа да каже какво е и за какво служи. На мен ми е. а майката честно. 

 

Ако има грешки ще ги редактирам после че пиша от телефона. 

 

Дано написаното да ви е от полза. 

Редактирано от Untouchable
  • Нагоре 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно, най-добре би било да щракнеш 1 снимка (при възможност), за да е по-ясно и видимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че не снимах ма, такова желязо което само се мандахерца под колата няма как да го объркате със сигурност, друго там до меката, връзка няма. А освен троп троп друго не прави за сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно каква ще е тази 'противотежест'. Иначе понякога проблемът е напълно неочакван, аз имах някакво дразнещо дрънчене в задна дясна част и като си сменях спирачната течност натиснах неволно задната долна част на подкалника и изпадна един камък с големината на малко яйце, шах с пешката!  

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Rakeem написа:

И на мен ми е интересно каква ще е тази 'противотежест'. Иначе понякога проблемът е напълно неочакван, аз имах някакво дразнещо дрънчене в задна дясна част и като си сменях спирачната течност натиснах неволно задната долна част на подкалника и изпадна един камък с големината на малко яйце, шах с пешката!  

Някой "майстор" ти е сложил шапката.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че колата не е виждал майстор след първоначалното обслужване в Бултрако, но виж ако я бях закарал на сервиз заради това, кой знае какво теле щяха да намерят под вола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се чува дрънчене, все едно някаква ламаринка дрънчи от резонанса при тихи обороти (работа на място). Прегледах щипките, но всички са на място. Много е дразнещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...