Untouchable 24 #1 Публикувано 20 Септември, 2019 (Редактирано) Здравейте на всички! Хонда Акорд 2.2 дизел 150 к. с. След 7 месеца нерви от дразнещ шум отпред долу в дясно реших проблема. Обикалях майстори и събирах нерви ама яко. Отговор от майстори, "няма проблем по окачването", да ама не. Та след поредното, вдигане на колата при един приятел, си я разглеждах сам и открих следното. Долу в дясно до меката връзка на изпускателните тръби има някаква противотежест, тя е продълговата и е разположена в планка свързана с тампон. Паланката се закрепя с два болта за гредата на мотора. С един болт е закрепена тази противотежест към паланката, този болт като се поразмекне тампона увеличава своето движение и се удря в леглото на паланката. Ето това чувате от пред, дрън дрън дрън, и при минаване на легнал полицай. Аз бях откачил от нерви. Та проблема как се реши, сваляте болтовете и махате паланката с тази противотежест. Отивате болта с който е свързана за паланката и в основата на болта сложете гумен пръстен отрязан от някакъв стар автомобилен маркуч с дебелината на болта, примерно. Монтирате всичко и тропането спира. Просто се намаля хода на тази тежест който е увеличен от размекналия се тампон а сложения гумен пръстен спира удрянето на метал в метал. Някой ще ви каже да го махнете това че няма предназначение, но аз не бих рискувал, щом е сложено значи има защо. Не направих снимка на това чудо, ако някой има представа да каже какво е и за какво служи. На мен ми е. а майката честно. Ако има грешки ще ги редактирам после че пиша от телефона. Дано написаното да ви е от полза. Редактирано 20 Септември, 2019 от Untouchable 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6152 #2 Отговорено 20 Септември, 2019 Безспорно, най-добре би било да щракнеш 1 снимка (при възможност), за да е по-ясно и видимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Untouchable 24 #3 Отговорено 20 Септември, 2019 Съжалявам че не снимах ма, такова желязо което само се мандахерца под колата няма как да го объркате със сигурност, друго там до меката, връзка няма. А освен троп троп друго не прави за сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #4 Отговорено 20 Септември, 2019 И на мен ми е интересно каква ще е тази 'противотежест'. Иначе понякога проблемът е напълно неочакван, аз имах някакво дразнещо дрънчене в задна дясна част и като си сменях спирачната течност натиснах неволно задната долна част на подкалника и изпадна един камък с големината на малко яйце, шах с пешката! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1262 #5 Отговорено 20 Септември, 2019 Преди 5 часа, Rakeem написа: И на мен ми е интересно каква ще е тази 'противотежест'. Иначе понякога проблемът е напълно неочакван, аз имах някакво дразнещо дрънчене в задна дясна част и като си сменях спирачната течност натиснах неволно задната долна част на подкалника и изпадна един камък с големината на малко яйце, шах с пешката! Някой "майстор" ти е сложил шапката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #6 Отговорено 21 Септември, 2019 Там е работата, че колата не е виждал майстор след първоначалното обслужване в Бултрако, но виж ако я бях закарал на сервиз заради това, кой знае какво теле щяха да намерят под вола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inzomnya 2 #7 Отговорено 24 Септември, 2019 И при мен се чува дрънчене, все едно някаква ламаринка дрънчи от резонанса при тихи обороти (работа на място). Прегледах щипките, но всички са на място. Много е дразнещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове