stoicho85 0 #1 Публикувано 17 Септември, 2019 Здравейте колеги. Проблемът е следният на Акорд 1,8 99 година. Когато колата е на място колата започва да прегрява, но подам ли газ на 2000 оборота и нагоре, започва да охлажда бързо. Вентилатора се включва когато си иска. Механик ме насочи или към датчик, или към водна помпа, но за съжаление няма от старите стандарти букси и не можа да е закачи да е види точно какъв е проблема. Радиатора и термостата са чисто нови, водна помпа е сменена март месец. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем ще се радвам да сподели дали и как го е решил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 18 Септември, 2019 Каква марка термостат си монтирал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoicho85 0 #3 Отговорено 18 Септември, 2019 Нямам идея каква марка е термостата, но и преди това го правеше този проблем. Радиатора е Нисенс, за това вече съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #4 Отговорено 18 Септември, 2019 Ако имаш газ провери дали са вързани правилно маркучите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoicho85 0 #5 Отговорено 19 Септември, 2019 Оказа се гарнитура на двигателя. Остава само да проверя колко ще струва удоволствието да се ремонтира двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #6 Отговорено 19 Септември, 2019 (Редактирано) Това ще ти го каже почти всеки майстор, но ти сигурен ли си, че липсващата вода в системата е минала през ауспуха? Казвам липсващата, защото както си написал по горе, че при вдигането на оборотите се охлажда, значи че липсва поне 1,5 литра вода. Другата възможност е през разширителния съд, но ти би трябвало да го забележиш това а там причините са няколко. Редактирано 19 Септември, 2019 от vespa 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #7 Отговорено 20 Септември, 2019 Не е писал, че долива антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoicho85 0 #8 Отговорено 21 Септември, 2019 Пропуснал съм да напиша че доливам антифриз. Явно избива по главата на двигателя, изпарява се и не пуши колата. Има следи от теч около главата на двигателя. Закарах е да видя дали има газове в антифриза преди да предприема такъв ремонт. А самият ремонт е около 450 лв с реглаж на клапани, гумички, шлайфане, гарнитура и труд. Не знам дали е скъпо или евтино, питал съм само моя майстор колко струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #9 Отговорено 1 Октомври, 2019 (Редактирано) Това с газовете в антифриза е малко подвеждащо,другия метод е надуват на всеки цилиндър и се вижда веднага прелива от гърлото на радиатора. Хубаво е поне гарнитурата на главата да е оригинална. Майстора да е добър и да знае какво да гледа понякога има и язвички по самия блок и там е нужно шлайфане. Но там вече отиваш и на сваляне на блок ,при което е безмислено да се сглобява двигателя без основен ремонт,и парите стават двойни.Така че да гледа ако се окаже и второто да ти го каже, а не да сглобява колкото да се отърве от теб и след година пак същия проблем. Редактирано 1 Октомври, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda2000 0 #10 Отговорено 14 Октомври, 2019 (Редактирано) Провери си таблото за грешни показатели на температурата,при мен бе така,замалко да правя мотор! Редактирано 14 Октомври, 2019 от Honda2000 Грешка дума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoicho85 0 #11 Отговорено 29 Октомври, 2019 Аз съм виждал пушек пред капака, прегряваше си Както и да е. Оправена е вече, а аз минавам в отдела на Сивик защото си взех един да си го връткам него из града. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове